Απαράδεκτηκαι προκλητική ήταν η συνέντευξη του Ρώσου πρεσβευτή στη Λευκωσία, Μουράτ Ζιάζικοφ, στο ΤΑΣΣ. Ακολουθώντας την αμετροεπή εξωτερική πολιτική της Μόσχας, εκεί βεβαίως που νομίζουν ότι τους παίρνει, ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγόρησε τη Λευκωσία ότι γίνεται φερέφωνο στις ορέξεις των Δυτικών για τα θέματα των κυρώσεων, ενώ εκφράζει τη βαθιά απογοήτευση της Μόσχας για τη συνέχιση από πλευράς της Λευκωσίας «της προσχώρησης στους αντιρωσικούς περιορισμούς και τη συνεχιζόμενη υποστήριξη αντίστοιχων «πακέτων κυρώσεων». Επειδή δεν προβλέπουμε πως υπάρχει έστω και ένας κυβερνητικός αξιωματούχος ο οποίος θα διαμαρτυρηθεί, έχουμε εμείς το δικαίωμα να του υπομνήσουμε ότι είναι επικεφαλής μιας διπλωματικής αποστολής σε χώρα της ΕΕ και αν θέλει να αναμιγνύεται με αυτόν τον τρόπο ας κάνει «παιγνίδι» σε χώρα-φερόφωνο του Πούτιν, ας πούμε, στον Καύκασο ή ακόμη καλύτερα και σε αυτόνομη περιοχή της Ρωσίας. Μάλλον εξηγηθήκαμε, κύριε πρέσβη.
ΤΟ ΜΑΤΙ







