Πλέον οι κλητήρες, υπάλληλοι ή ιδιοκτήτες των ΜμΕ δεν χρειάζεται να αφιερώνουν τόσο χρόνο καθημερινά για τις καταθέσεις τους, κάτι που συνεπάγεται και αυξημένο ρίσκο λόγω πανδημίας.
Η πανδημία του νέου κορωνοϊού έστειλε πολλούς πελάτες τής Τράπεζας Κύπρου (BoC) στα ψηφιακά μέσα εξυπηρέτησης (e-Banking) και στην υιοθέτηση νέων εξειδικευμένων ΑΤΜ.
- Η ανταπόκριση συνεχίζει να είναι μεγάλη, με 73% των πελατών της BoC να έχουν στραφεί προς τα ψηφιακά κανάλια και 83% των συνολικών συναλλαγών να γίνονται εκτός ταμείου/καταστήματος
- Οι υπηρεσίες AppleWallet και BoC Wallet συνεχίζουν να καλπάζουν, με τους συνδρομητές να φτάνουν πλέον τις 65,000
- Οι πελάτες φαίνεται προς εντείνουν τη χρήση του QuickPay, με 80,000 άτομα να αξιοποιούν την υπηρεσία, ολοκληρώνοντας 188,000 συναλλαγές
- Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) μπαίνουν καθημερινά στα τραπεζικά καταστήματα για πολλαπλές συναλλαγές - κυρίως συχνές καταθέσεις, οι οποίες συνεπάγονται και αυξημένο χρόνο αναμονής, τόσο για τους κλητήρες υπαλλήλους ή ιδιοκτήτες τους, όσο και των άλλων πελατών. Ως εκ τούτου, αυξάνεται και ο κίνδυνος δυνητικής έκθεσης στην πανδημία.
Πέραν από την προώθηση του προγράμματος CYON της ψηφιακής μεταμόρφωσης της Τράπεζας Κύπρου, συνεχίζεται και η εισαγωγή νέων μηχανημάτων εντός καταστήματος. Έχουν υιοθετηθεί νέες μηχανές ΑΤΜ ειδικά για τους σκοπούς των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ). Αυτές οι νέες μηχανές προσφέρουν αυτοματοποιημένες λύσεις για τις καταθέσεις τους (χαρτονομίσματα & επιταγές). Σημειώνεται πως οι ΜμΕ φτάνουν στο κατάστημα με πολλές καταθέσεις/επιταγές και άλλες συναλλαγές, οι οποίες απαιτούν αρκετό χρόνο, ο οποίος φτάνει κατά μέσο όρο τα 25 με 30 λεπτά, χωρίς να υπολογίζεται ο χρόνος αναμονής.
Πλέον οι κλητήρες, υπάλληλοι ή ιδιοκτήτες των ΜμΕ δεν χρειάζεται να αφιερώνουν τόσο χρόνο καθημερινά για τις καταθέσεις τους, κάτι που συνεπάγεται και αυξημένο ρίσκο λόγω πανδημίας. Με την κίνηση αυτή, ουσιαστικά ο χρόνος σχεδόν εκμηδενίζεται.
- Αυτές οι καταθέσεις αποτελούν το 48% των συνολικών καταθέσεων στο Ταμείο
- Οι μηχανές επιτρέπουν την ετοιμασία πολλαπλών καταθέσεων (μετρητά ή επιταγές) από το γραφείο της κάθε επιχείρησης, μέσα σε ένα μόνο φάκελο
- Σταδιακά αυτές οι μηχανές θα είναι διαθέσιμες 24x7, επιτρέποντας, τόσο την καλύτερη διασπορά στον χρόνο εξυπηρέτησης, όσο και την πιο μεγάλη άνεση για τους υπαλλήλους ή ιδιοκτήτες των ΜΜΕ στο πότε θα εξυπηρετηθούν. Συνολικά, οι συγκεκριμένες ΑΤΜ θα φτάσουν τις 156
- Σήμερα, έχουν υιοθετηθεί 8 μηχανές στη Λευκωσία, 5 στη Λεμεσό, 1 στη Λάρνακα και 1 στην Αγιά Νάπα, με την επέκταση να συνεχίζεται. Ήδη αξιοποιούνται από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.