Άνοδο 8 θέσεων κατέγραψε η Κύπρος στην ετήσια έκθεση του Brand Finance η οποία καταγράφει την αξία της σημαίας της κάθε χώρας στον κόσμο.
Συγκεκριμένα, η Κύπρος σημείωσε άνοδο της τάξης του 57% σε σύγκριση με το 2016, με την αξία του brand της Κύπρου να ανέρχεται στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια (12.67 δις ευρώ). Το 2016 η αξία αυτή ήταν περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον κατάλογο, η Κύπρος είναι δεύτερη σε ποσοστό ανόδου της αξίας της σημαίας της, μετά την Ισλανδία.
Η κατακόρυφη αύξηση και η άνοδος 8 θέσεων στον σχετικό πίνακα, κατατάσσουν την Κύπρο στην 100η θέση.
Όσον αφορά τα μεγάλα ονόματα που βρίσκονται στον πίνακα, πρώτες παραμένουν οι ΗΠΑ, δεύτερη η Κίνα, τρίτη η Γερμανία, τέταρτη η Ιαπωνία και πέμπτη η Βρετανία.