Άνοδο 8 θέσεων κατέγραψε η Κύπρος στην ετήσια έκθεση του Brand Finance η οποία καταγράφει την αξία της σημαίας της κάθε χώρας στον κόσμο.
Συγκεκριμένα, η Κύπρος σημείωσε άνοδο της τάξης του 57% σε σύγκριση με το 2016, με την αξία του brand της Κύπρου να ανέρχεται στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια (12.67 δις ευρώ). Το 2016 η αξία αυτή ήταν περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον κατάλογο, η Κύπρος είναι δεύτερη σε ποσοστό ανόδου της αξίας της σημαίας της, μετά την Ισλανδία.
Η κατακόρυφη αύξηση και η άνοδος 8 θέσεων στον σχετικό πίνακα, κατατάσσουν την Κύπρο στην 100η θέση.
Όσον αφορά τα μεγάλα ονόματα που βρίσκονται στον πίνακα, πρώτες παραμένουν οι ΗΠΑ, δεύτερη η Κίνα, τρίτη η Γερμανία, τέταρτη η Ιαπωνία και πέμπτη η Βρετανία.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.