Δείτε το μικροσκοπικό έντομο που ονομάστηκε... Ντόναλντ Τραμπ!

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 18.1.2017
Δείτε το μικροσκοπικό έντομο που ονομάστηκε... Ντόναλντ Τραμπ!
Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο, ένας σκόρος μόλις εννέα χιλιοστών, που έχει ένα περίεργο κεφάλι, το οποίο θυμίζει τα μαλλιά του Ντόναλντ Τραμπ.

Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο, ένας σκόρος μόλις εννέα χιλιοστών, που έχει ένα περίεργο κεφάλι, το οποίο θυμίζει τα μαλλιά του....Ντόναλντ Τραμπ. Έτσι, οι επιστήμονες τού έδωσαν το όνομα του επόμενου προέδρου των ΗΠΑ, λίγο πριν την ορκωμοσία του.

Το έντομο, που πλέον λέγεται Neopalpa donaldtrumpi, ανακαλύφθηκε πρόσφατα και ζει στη νότια Καλιφόρνια και στο βόρειο Μεξικό, διασχίζοντας ελεύθερα τα σύνορα (δηλαδή εκεί ακριβώς που ο Τραμπ θέλει να φτιάξει τείχος ανάμεσα στις δύο χώρες για να μην περνάνε οι μετανάστες!).

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον εξελικτικό βιολόγο Βαζρίκ Ναζάρι του καναδικού Πανεπιστημίου της Οτάβα, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ζωολογίας ZooKeys.

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο διάφορα είδη φυτών και ζώων να παίρνουν ονομάτα διασήμων ανθρώπων. Ο απερχόμενος πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα έχει εμπνεύσει περισσότερα τέτοια ονόματα από κάθε άλλον πρόεδρο - συνολικά εννέα. Αναμένεται το «σκορ» του Τραμπ.

Debate υποψηφίων για την Προεδρία της Κομισιόν: Η ακροδεξιά ήταν «ο ελέφαντας στο δωμάτιο»

Μεταναστευτικό: 4.491 πρόσωπα έχουν επαναπατριστεί από την Κύπρο - Κοινή πτήση αναγκαστικής επιστροφής έγινε την Τρίτη

Αβέρωφ προς Χριστοδουλίδη: Τι συζητούσατε στο «Peninsula» της Νέας Υόρκης με Αναστασιάδη και Τσαβούσογλου;

Σαλπάρει με νέο ρεκόρ το Daleela - Ξεπέρασαν τις 8.500 οι κρατήσεις για όλα τα δρομολόγια