Ο Μάριος Καρατζιάς, CEO της Social Wiz, σημειώνει με ενδιαφέρον ότι ο ευρωβουλευτής σήμερα, Φειδίας Παναγιώτου, είχε απότομη αύξηση ψηφοφόρων λίγες μέρες πριν την Κυριακή των εκλογών (9/6/2024). «Τις τελευταίες ημέρες πριν τις εκλογές αυξάνονταν συνεχώς τα ποσοστά του Φειδία Παναγιώτου, διότι έπαψε να θεωρείται χαμένη ψήφος, αφού οι δημοσκοπήσεις άφηναν ανοικτό το ενδεχόμενο να τα καταφέρει να εκλεγεί» ανέφερε ο κ. Καραζιάς, μιλώντας στον Πολίτη 107.6 & 97.6.
Σύμφωνα με τον κ. Καρατζιά, ο οποίος είναι από τους παλαιότερους και επιδραστικότερους Κύπριους τουιτεράδες, η ψήφος στον Φειδία είχε μήνυμα. «Τα social media τον εκλέξανε αλλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Ο Κύπριος είναι ένα καλοκάγαθο γαϊδούρι, που φορτώνεται πολλά, αλλά κάποια φορά κλωτσά. Ε αυτή ήταν η στιγμή, γιατί είχε και εργαλείο» εξήγησε.
Τα social media, συνέχισε ο Μάριος Καρατζιάς, τα χρησιμοποιούν πολλοί πολιτικοί. Η διάφορά τους, όμως, από τον Φειδία, είναι ότι τους λείπει η αυθεντικότητα. «Social media χωρίς αυθεντικότητα, δεν πείθεις».
Ακούστε την παρέμβαση τού Μάριου Καρατζιά στην «Πρωινή Επιθεώρηση», που μεταδίδεται καθημερινά από τον Πολίτη 107.6 & 97.6: