Tαχυδρομεία: Ζητούν επέκταση του ωραρίου οι πολίτες

ΜΙΡΑΝΤΑ ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ Δημοσιεύθηκε 23.12.2019
Tαχυδρομεία: Ζητούν επέκταση του ωραρίου οι πολίτες
Ναι μεν είναι υψηλό το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών των Κυπριακών Ταχυδρομείων, αλλά εξακολουθούν να ζητούν από την υπηρεσία πιο βολικό ωράριο και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση

Μπορεί να παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα και φέτος η ικανοποίηση των πελατών των Κυπριακών Ταχυδρομείων, ωστόσο οι πολίτες δείχνουν ξεκάθαρα ότι απαιτούν καλύτερη εξυπηρέτηση. Κυρίως σε ό,τι αφορά στο ωράριο, το οποίο παραμένει περίπου δημοσιοϋπαλληλικό, όπως και πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, προφανώς στο επίπεδο που λαμβάνουν από ιδιωτικές επιχειρήσεις.


Τα αποτελέσματα αυτά καταγράφονται σε νέα έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο και η οποία έδειξε ότι σε ποσοστό 84% οι πολίτες είναι ικανοποιημένοι από την προσφορά που λαμβάνουν.

Πετούν τα ΚΕΠΟ

Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠΟ), που βρίσκονται εντός των ταχυδρομείων, καταγράφουν τη μεγαλύτερη ικανοποίηση, σε ποσοστό 91%. Υψηλά ποσοστά ικανοποίησης συγκεντρώνουν τόσο η υπηρεσία αποστολής/παραλαβής δεμάτων (87%), όσο και η υπηρεσία αποστολής/παραλαβής αντικειμένων, σε ποσοστό 86%. Τα ίδια υψηλά επίπεδα ικανοποίησης συγκεντρώνει η κατ’ οίκον διανομή, σε ποσοστό κοντά στο 90%.
Αναφορικά με τα παράπονα των πελατών, καταγράφεται μια μείωση 3% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Από το 34,5% που δήλωσαν ότι είχαν παράπονο το 2018, φέτος έπεσε στο 31,5%. Τα κυριότερα παράπονα αφορούν καθυστερήσεις παραλαβής επιστολής/πακέτου.

Πιο βολικό ωράριο

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις που εξετάζουν την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, η έρευνα έδειξε ότι, τόσο η ευγένεια των λειτουργών εξυπηρέτησης όσο και η αξιοπιστία των Κυπριακών Ταχυδρομείων, κατέγραψαν τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης, ξεπερνώντας το 85%. Το βολικό ωράριο λειτουργίας για τους πελάτες συγκεντρώνει το χαμηλότερο ποσοστό, με 25%, ενώ οι πελάτες δείχνουν να θέλουν από τους λειτουργούς εξυπηρέτησης να τους δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις εξατομικευμένες τους ανάγκες. Αυτά τα ελλείμματα φαίνονται άλλωστε και στις εισηγήσεις της έρευνας για βελτίωση των Κυπριακών Ταχυδρομείων, που περιλαμβάνουν την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών (υποδοχή, εξυπηρέτηση), τη βελτίωση των υποδομών για ΑμεΑ, την αύξηση του ωραρίου λειτουργίας, κυρίως τα απογεύματα, και την αύξηση της συχνότητας της επίσκεψης των ταχυδρόμων.

Όσον αφορά το μέλλον των Κυπριακών Ταχυδρομείων, οι πελάτες του παρουσιάζουν το αίσθημα της πιστότητας, αφού αναφέρουν πως δεν μετανιώνουν που είναι πελάτες τους (79%) και ότι είναι αξιόπιστα (86%) και προσφέρουν αξία τόσο στην τιμή (78%) όσο και στην ποιότητα (74%).

Την έρευνα διεξήγαγε το Πανεπιστημιακό Κέντρο Ερευνών Πεδίου (ΠΑΚΕΠΕ) του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου και σε αυτήν συμμετείχαν 507 άτομα.

Ταχυδρομικά αντικείμενα

Όπως δήλωσε στον «Π» ο διευθυντής των Κυπρ. Ταχυδρομείων Ανδρέας Γρηγορίου, από την έρευνα εξάγεται το συμπέρασμα πως κάτω από δύσκολες συνθήκες τα Κυπριακά Ταχυδρομεία καταφέρνουν να καινοτομούν και να υλοποιούν πρόγραμμα εκσυγχρονισμού και παροχής νέων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Αξίζει να αναφερθεί ότι την περασμένη εβδομάδα τα Κυπριακά Ταχυδρομεία υπέγραψαν συμβόλαιο με ιδιωτική εταιρεία για την απόκτηση υπερσύγχρονου ολοκληρωμένου αυτόματου συστήματος διαχείρισης ταχυδρομικών αντικειμένων, κόστους 1,2 εκατ. ευρώ.
Ο εξοπλισμός θα αξιοποιήσει την υψηλή τεχνολογία για την αυτόματη καταγραφή των στοιχείων του παραλήπτη και έκδοση ειδοποιητηρίου με τεχνολογία OCR. Στη συνέχεια θα αυτοματοποιεί τη διαλογή αντικειμένων, χωρίς να υπάρχει ανάγκη για διαδικασία επαναδιαλογής στα επαρχιακά γραφεία, και θα επιταχύνει την παραλαβή τους στα γραφεία παράδοσης, θα δημιουργήσει δηλαδή τις προϋποθέσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Διαχειρίσιμη η πυρκαγιά στον Άγιο Αθανάσιο Λεμεσού– Σε επιφυλακή για αναζωπυρώσεις λόγω ανέμων
ΚΥΠΡΟΣ

Διαχειρίσιμη η πυρκαγιά στον Άγιο Αθανάσιο Λεμεσού– Σε επιφυλακή για αναζωπυρώσεις λόγω ανέμων

Διαχειρίσιμη η πυρκαγιά στον Άγιο Αθανάσιο Λεμεσού– Σε επιφυλακή για αναζωπυρώσεις λόγω ανέμων

Το Ισραήλ διεκοψε την σύνδεση του ισπανικού προξενείου στην Ιερουσαλήμ με τους Παλαιστίνιους
ΚΟΣΜΟΣ

Το Ισραήλ διεκοψε την σύνδεση του ισπανικού προξενείου στην Ιερουσαλήμ με τους Παλαιστίνιους

Το Ισραήλ διεκοψε την σύνδεση του ισπανικού προξενείου στην Ιερουσαλήμ με τους Παλαιστίνιους

Κουλλά και Κουκουμάς στον Πολίτη 107,6 για ΕΕ, Μεταναστευτικό, ΕΛΑΜ και... Κυπριακό
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κουλλά και Κουκουμάς στον Πολίτη 107,6 για ΕΕ, Μεταναστευτικό, ΕΛΑΜ και... Κυπριακό

Κουλλά και Κουκουμάς στον Πολίτη 107,6 για ΕΕ, Μεταναστευτικό, ΕΛΑΜ και... Κυπριακό

Αβέρωφ προς Χριστοδουλίδη: Τι συζητούσατε στο «Peninsula» της Νέας Υόρκης με Αναστασιάδη και Τσαβούσογλου;
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αβέρωφ προς Χριστοδουλίδη: Τι συζητούσατε στο «Peninsula» της Νέας Υόρκης με Αναστασιάδη και Τσαβούσογλου;

Αβέρωφ προς Χριστοδουλίδη: Τι συζητούσατε στο «Peninsula» της Νέας Υόρκης με Αναστασιάδη και Τσαβούσογλου;

«Τους άκουσε η ντροπή και ντράπηκε»: Η ΙΣΟΤΗΤΑ για αποκλεισμό της από πανσυνδικαλιστική σύσκεψη
ΚΥΠΡΟΣ

«Τους άκουσε η ντροπή και ντράπηκε»: Η ΙΣΟΤΗΤΑ για αποκλεισμό της από πανσυνδικαλιστική σύσκεψη

«Τους άκουσε η ντροπή και ντράπηκε»: Η ΙΣΟΤΗΤΑ για αποκλεισμό της από πανσυνδικαλιστική σύσκεψη