Χάος και αναρχία στο αεροδρόμιο Λάρνακας (βίντεο)

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 13.8.2017
Χάος και αναρχία στο αεροδρόμιο Λάρνακας (βίντεο)
Διεθνές Αεροδρόμιο Λάρνακας. Είναι πρωί προς μεσημέρι. Ώρα αιχμής. Φαινομενικά όλα μοιάζουν να κυλάνε ομαλά, μέσα κι έξω από το αεροδρόμιο. Αλλά...

Διεθνές Αεροδρόμιο Λάρνακας. Είναι πρωί προς μεσημέρι. Ώρα αιχμής. Φαινομενικά όλα μοιάζουν να κυλάνε ομαλά, μέσα κι έξω από το αεροδρόμιο, παρότι καταγράφεται το πρώτο μεγάλο κύμα επιβατικής κίνησης του φετινού καλοκαιριού. Όπως ακούσαμε λίγο νωρίτερα από το ραδιοφώνο καθ' οδόν προς το αεροδρόμιο, εντός της εβδομάδας αναμένεται να προσγειωθούν 1.960 πτήσεις και στα δυο αεροδρόμια, μεταφέροντας 320 χιλιάδες επιβάτες, με τη συντριπτική πλειοψηφία του φορτίου να την επωμίζεται η Λάρνακα. Παρά λοιπόν την αυξημένη κίνηση, εκ πρώτης όψεως όλα φαίνονται να είναι στη θέση τους και να κυλάνε ρολόι…


Όταν όμως κοντοσταθείς και παρακολουθήσεις τα τεκταινόμενα έξω από το κτήριο του αεροδρομίου, δηλαδή εντός του οδικού δικτύου και ειδικά στα σημεία που δικαιούται κάποιος να κάνει ολιγόλεπτη στάση (όχι στάθμευση) για να παραλάβει ή να αφήσει επιβάτες, νιώθεις να γίνεσαι μέρος του χάους και της αναρχίας που επικρατεί.


Ό,τι μας καπνίσει


Ο καθένας που συμμετέχει για λίγο σε αυτό το σκηνικό δρα και λειτουργεί όπως του καπνίσει, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα την έλλειψη τάξης και την κακή λειτουργία. Αυτή λοιπόν την κατάσταση πηγαίναμε να καταγράψουμε και τώρα τη βλέπαμε να διαδραματίζεται σε όλο της το μεγαλείο μπροστά μας.


Το απόλυτο χάος λοιπόν στο δίκτυο έξω από το αεροδρόμιο. Τόσο στο ισόγειο που είναι οι αφίξεις όσο και στον χώρο που είναι οι αναχωρήσεις η κατάσταση είναι αφόρητη και δεν διαφέρει φυσικά από την ανομία που χαρακτηρίζει τα κέντρα των πόλεων, όπου τα πεζοδρόμια είναι καβαλημένα από αυτοκίνητα και οι κανόνες οδικής ασφάλειας περνάνε στα ψιλά. Ο κάθε ένας απλώς θέλει να κάνει τη δουλειά του και ψάχνει την ευκολία του χωρίς να σέβεται τους κανόνες και τους άλλους οδηγούς.


Η κατάσταση έχει φτάσει στο ναδίρ, σε σημείο που οι «τροχονόμοι» της ιδιωτικής εταιρείας, οι οποίοι έχουν αναλάβει τη ρύθμιση της τροχαίας κίνησης, έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά. Πόσο να αντέξει κανείς να σπάει αβγά στον τοίχο και μάλιστα χωρίς καμία υποστήριξη είτε από την Hermes είτε από την Αστυνομία είτε από την Πολιτική Αεροπορία;


Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα από την πλευρά των λεωφορείων. Μια μεγάλη ουρά λεωφορείων, μπορεί και 150 μέτρα, περιμένει να πάρει σειρά για να κατέβουν στο πάρκινγκ των αφίξεων -όπου γίνεται της μουρλής- για να παραλάβουν τα γκρουπ των επιβατών. Σε πολλές περιπτώσεις οι επιβάτες ήδη έχουν κατεβεί και περιμένουν μες το καμίνι και την αφόρητη υγρασία να έρθει το λεωφορείο το οποίο έχει πήξει στην ουρά...



Χώρος ολιγόλεπτης στάσης: Οι οδηγοί αγνοούνται για μια ώρα…


Ξεκινάμε το ρεπορτάζ από τον χώρο έξω απ’ τις αναχωρήσεις, όπου τα μικρά λεωφορεία, τα ταξί και τα Ι.Χ. δικαιούνται να κάνουν στάση για ένα, δυο, άντε τρία λεπτά για να αποβιβάσουν τους αεροπορικούς επιβάτες που φεύγουν. Η πινακίδα γράφει: «Αποβίβαση μόνο. Απαγορεύεται η στάθμευση. Τα μη εξουσιοδοτημένα ή αφύλακτα οχήματα θα ρυμουλκούνται και οι ιδιοκτήτες θα υπόκεινται σε χρέωση 85 ευρώ»… Κανένας δεν υπακούει φυσικά στην πινακίδα γιατί γνωρίζει πως είναι ψευδής. Τα ρυμουλκά έχουν εξαφανιστεί με γνωμάτευση του γενικού εισαγγελέα εδώ και τρία χρόνια. Γι' αυτό όλοι παρκάρουν άφοβα. Παντού υπάρχουν οχήματα αφύλακτα και οι οδηγοί τους αγνοούνται για ώρα. Πολλή ώρα…



Πάνω από μισή ώρα


Φαίνεται από μακριά ότι είμαστε δημοσιογράφοι. Άλλωστε μια φωτογραφική και μια κάμερα το καταμαρτυρούν. Μας πλησιάζει ένας κύριος και μας ρωτά γιατί φωτογραφίζουμε ένα αυτοκίνητο το οποίο βρίσκεται για πάνω από μισή ώρα σταθμευμένο στον χώρο χωρίς οδηγό. Όπως προείπαμε μόνο για ένα-δυο λεπτά δικαιούται κανείς να βρίσκεται εκεί. Ήταν ένας από τους υπαλλήλους εταιρειών που προσφέρουν υπηρεσίες ιδιωτικής στάθμευσης και περίμενε τόση ώρα τον ιδιοκτήτη του οχήματος να αφιχθεί στην Κύπρο και να τον παραλάβει. Ο κύριος χωρίς να δείχνει να αντιλαμβάνεται την παρανομία του, βγαίνει και παραπονούμενος: «Αν είχε ακόμη μια λωρίδα έξτρα δεν θα γινόταν αυτό το πράγματα. Έρχεται ο κόσμος για να βγάλει ένα μεροκάματο»…


Το κόλπο


Τέτοιες περιπτώσεις εντοπίσαμε κι άλλες. Δηλαδή να σταθμεύουν στον χώρο της αποβίβασης επιβατών που αναχωρούν από το αεροδρόμιο για να παραλάβουν επιβάτες. Οι πρώτοι παρανομούντες είναι εταιρείες ιδιωτικής στάθμευσης, αλλά αυτό το «κόλπο» το σκαρφίστηκαν και άλλοι πολίτες με Ι.Χ. Έξυπνα πουλιά οι Κύπριοι…


Ρωτάμε σχετικά τους σεκιουριτάδες της ιδιωτικής εταιρείας που έχουν υπό την επίβλεψή τους τη σωστή χρήση της λωρίδας στάσης οχημάτων αποβίβασης. «Εμείς τους λέμε να φύγουν και δεν φεύγουν. Κανονικά δεν πρέπει να σταθμεύουν αλλά να κάνουν στάση 1-2 λεπτά και να φεύγουν. Οι μαστόροι ξέρουν το πρόβλημα, αλλά τίποτα δεν γίνεται. Όταν ακόμη υπήρχαν τα ρυμουλκά και σήκωναν τα αυτοκίνητα που παρανομούσαν δεν είχαμε αυτό το κακό»... Ο Κύπριος φοβέρα θέλει για να λειτουργεί εντός νομιμότητας. Τελεία και παύλα.


Πού πήγαν τα ρυμουλκά;


Όταν ανέλαβε η Hermes το 2006 είχε διαπιστώσει από τότε το χάος που επικρατούσε στο οδικό δίκτυο του αεροδρομίου. Με τον κόσμο αν ήταν δυνατόν να θέλει να μπει μέσα στο κτήριο του αεροδρομίου, να παρκάρει σε διπλές γραμμές, να μπλοκάρει τις εισόδους και τις εξόδους του αεροδρομίου, να παρκάρει σε θέσεις αναπήρων. Ότι γίνεται και σήμερα δηλαδή.


Αυτό θεώρησε η Hermes, δεν μπορούσε όμως να συνεχιστεί. Έτσι αποφασίστηκε να υιοθετηθεί το ρυμουλκό. Υπό τη σκιά του οποίου οι Κύπριοι χρήστες του οδικού δικτύου του αεροδρομίου πάρκαραν νόμιμα και γενικά επικρατούσε τάξη και σεβασμός στο αεροδρόμιο. Όπως συμβαίνει στα πλείστα αεροδρόμια της Ευρώπης.Το 2014 μια γνωμάτευση του γενικού εισαγγελέα ότι δεν δικαιούται ο διαχειριστής να επιβάλλει πρόστιμο (σ.σ. δεν ήταν πρόστιμο, τα 85 ευρώ αφορούσαν το κόστος της υπηρεσίας ρυμούλκησης) και ότι η επιβολή τάξης είναι δουλειά της Αστυνομίας επειδή οι δρόμοι έξω από το κτήριο είναι δημόσιοι.


Έτσι, λοιπόν, όταν πλέον ο κόσμος αντιλήφθηκε ότι το σύστημα της ρυμούλκησης έπαψε, ενώ η Αστυνομία δεν ήταν παρούσα για να κόβει πρόστιμα, άρχισαν οι παρανομίες οι οποίες σιγά-σιγά οδήγησαν στο σημερινό χάος.Ένα καλό κι αποτελεσματικό σύστημα, το οποίο κτίστηκε με στόχο να αλλάξει η νοοτροπία του κόσμου, γκρεμίστηκε από τα ίδια τα χέρια του γενικού εισαγγελέα.


Ανύπαρκτη η Αστυνομία


Όταν καταργήθηκαν τα ρυμουλκά και διαπιστώθηκε ότι έξω από το κτήριο του αεροδρομίου υπάρχει ένα χάος, η Αστυνομία ξεκίνησε να λαμβάνει μέτρα για να ανταποκριθεί σε αυτήν την ευθύνη που ο ίδιος ο γενικός εισαγγελέας με τη γνωμάτευσή του της έδωσε. Η Αστυνομία ενισχύθηκε και προσπαθεί να ανταποκριθεί και να ελέγξει την κατάσταση μάς είπαν οι πηγές μας. Αυτό όμως εμείς όση ώρα βρισκόμασταν στο αεροδρόμιο δεν το είδαμε. Η Αστυνομία ήταν σχεδόν απούσα (είδαμε μερικούς αστυνομικούς που δεν έκαναν καμία ουσιαστική παρέμβαση) σε όλο αυτόν τον σαματά που γινόταν. Αστυνομικοί που περιπολούσαν μάς είπαν πως κόβουν πρόστιμα σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Ρωτήσαμε ποιες είναι αυτές οι περιπτώσεις και μας είπαν πως δεν υπάρχουν κανόνες.


Η κατάργηση του 20λεπτου δωρεάν πάρκινγκ από Hermes και οι ευθύνες της Αστυνομίας


Δεν φτάνει που καταργήθηκε το ρυμουλκό, η Hermes Airports κατήργησε και το 20λεπτο δωρεάν πάρκινγκ για παραλαβή ή αποβίβαση επιβατών πριν από δύο χρόνια. Τώρα πρέπει να πληρώσεις από το πρώτο λεπτό, κάτι που όπως φαίνεται συντείνει στην παρανομία και στο χάος.


Η δικαιολογία


Μιλώντας για αυτό το θέμα στον «Π» ο εκπρόσωπος Τύπου της Hermes Airports δικαιολόγησε την ύπαρξη της δωρεάν στάθμευσης για 20 λεπτά ως ένα αναγκαίο διάστημα προσαρμογής, κατά το οποίο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί πρώτα η διαδικασία αναβάθμισης τόσο των χώρων όσο και των προσφερόμενων υπηρεσιών του αεροδρομίου.


«Είναι λάθος να θεωρούμε ότι απλώς αφαιρέθηκαν τα 20 λεπτά δωρεάν στάθμευσης στα αεροδρόμια. Αυτό το οποίο έγινε, είναι ότι ταυτόχρονα με τον τερματισμό της εν λόγω προσωρινής διευκόλυνσης υπήρξε επίσης μια αναλογική μείωση της χρέωσης για τις υπόλοιπες κατηγορίες στάθμευσης (με βάση τη διάρκεια)», είπε, σημειώνοντας πως τα τέλη του αεροδρομίου είναι εφάμιλλα με αυτά άλλων ευρωπαϊκών χωρών και ίσως και χαμηλότερα σε κάποιες κατηγορίες.


Σηκώνει βελτίωση!


Κληθείς ο κ. Ασπρής να σχολιάσει την κατάσταση στο οδικό δίκτυο του αεροδρομίου Λάρνακας, είπε πως «είναι γεγονός ότι η κατάσταση που επικρατεί στο οδικό δίκτυο του αεροδρομίου έχει ακόμη περιθώρια βελτίωσης». Πολύ ευγενικός ομολογουμένως ο κ. Ασπρής στους χαρακτηρισμούς του…


Καταβάλλεται, πρόσθεσε, κάθε δυνατή προσπάθεια για καλύτερο έλεγχο και η Hermes στηρίζει στον βαθμό που μπορεί τις προσπάθειες της Αστυνομίας, η οποία από το 2014 έχει αναλάβει την κύρια ευθύνη για την τήρηση της τάξης στο οδικό δίκτυο.«Ήδη, εκτιμούμε ότι παρατηρείται σημαντική βελτίωση της κατάστασης αν και θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι διανύουμε την περίοδο κορύφωσης της επιβατικής κίνησης, γεγονός το οποίο επιβαρύνει ακόμη περισσότερο τις προσπάθειες των αρμόδιων αρχών».


Αλλαγή νοοτροπίας


Τον ρωτήσαμε τι μπορεί να γίνει για να ανατραπεί αυτή η ασχήμια έξω από το αεροδρόμιο Λάρνακας που δεν στέλνει και τα καλύτερα μηνύματα στους τουρίστες.


«Νομίζω ότι το πιο βασικό είναι να αποκτήσουμε σε συλλογικό επίπεδο νοοτροπία αλληλοσεβασμού. Σε έναν χώρο εξυπηρέτησης δεκάδων χιλιάδων πολιτών ημερησίως υπάρχουν κανονισμοί και διαδικασίες που όλοι μας θα πρέπει να τηρούμε. Διαφορετικά θα επέλθει το χάος». Η Hermes, πρόσθεσε, δεν σκοπεύει να επαναφέρει το ρυμουλκό δεδομένης και της γνωμάτευσης της Νομικής Υπηρεσίας. Και μας κάλεσε να ρωτήσουμε την Αστυνομία, που έχει άλλωστε την ευθύνη με βάση τη γνωμάτευση του εισαγγελέα, για την τήρηση της τάξης έξω από το αεροδρόμιο.



Και στις διαβάσεις πεζών!


Κι ενώ παρατηρούμε τα αυτοκίνητα που παρκάρουν κανονικά στη λωρίδα αποβίβασης και οι οδηγοί τους χάνονται για κανένα δεκάλεπτο-εικοσάλεπτο και κανείς δεν τους λέει τίποτα, βλέπουμε ένα αυτοκίνητο να κινείται γρήγορα και να σταματά πάνω στη διάβαση πεζών και μάλιστα να βάζει πάνω, σχεδόν κάθετα, το αυτοκίνητο. Δυο τύποι, ο ένας παπάς που κρατά μια φίζα με χαλλούμια στο χέρι, αποβιβάζονται γρήγορα-γρήγορα, κατεβάζουν μια βαλίτσα και προσπαθούν να βάλουν μέσα ακόμη κάτι. Η βαλίτσα κλείνει στο τέλος μετά από υπερπροσπάθεια, αφού οι δύο άντρες κάθισαν σχεδόν πάνω της. Κι αφού έκλεισε η βαλίτσα αφήνουν το αυτοκίνητο παρκαρισμένο όπως-όπως στη διάβαση και χάνονται στο εσωτερικό του κτηρίου αναχωρήσεων. Το όχημα φεύγει μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο χωρίς κανένας να πει στον οδηγό το οτιδήποτε. Λίγο έλειψε να του πουν κι ευχαριστώ επειδή έφευγε…


Παρανομούν και οι ΑμεΑ


Το ίδιο σκηνικό -ίσως τα πράγματα κάτω να είναι και χειρότερα- επικρατεί και στο οδικό δίκτυο έξω από τις αφίξεις. Οι δύο λωρίδες του δρόμου έγιναν μια, με την ευλογία της Αστυνομίας που βάφτισε τη μια λωρίδα στάσης κόλπο στάθμευσης. Ο σεκιουριτάς του δρόμου νιώθει πως δεν μπορεί να κάνει και πολλά πράγματα για να επιβάλει την τάξη. Δεν έχει εργαλεία για να ακινητοποιήσει τα οχήματα και δεν μπορεί να πιαστεί στα χέρια με τους παρανομούντες.


«Παρκάρουν εδώ στη λωρίδα στάσης μισή ώρα πριν κάτσει το αεροπλάνο που θα μεταφέρει αυτόν που θα παραλάβουν και χάνονται στον κλιματισμό του κτηρίου αφίξεων περιμένοντας. Το αεροπλάνο μπορεί να έχει και μισή ώρα καθυστέρηση. Σκεφτείτε ότι υπάρχουν παρκαρισμένα οχήματα εδώ στους λιγοστούς χώρους στάσης για πάνω από 50 λεπτά. Εμείς εδώ τραβάμε μαρτύριο. Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει. Η Αστυνομία δεν ενδιαφέρεται».


Την ώρα που βρισκόμασταν έξω από τις αφίξεις καταγράψαμε διάφορα περιστατικά ασυνειδησίας. Ένας κύριος, με όχημα πολυτελείας που πάρκαρε με το έτσι θέλω, βγήκε από το όχημά του και χάθηκε για μισή ώρα στο κλιματιζόμενο κτήριο… Στην άλλη περίπτωση ένα όχημα πάρκαρε στη μία λωρίδα κυκλοφορίας, κόβοντας τον δρόμο άλλων παρκαρισμένων οχημάτων στον κόλπο στάσης οχημάτων και εμποδίζοντας ακόμη και αναπηρικά οχήματα. Το τρίτο περιστατικό αφορούσε όχημα σταθμευμένο σε θέση αναπήρου. Είχε καρτελάκι ότι ήταν αναπηρικό όχημα. Ο ιδιοκτήτης του μπήκε στο κτήριο του αεροδρομίου και δεν ξαναβγήκε παρότι η θέση είναι μόνο για στάση. Οι άλλοι ανάπηροι ας κόψουν τον λαιμό τους να μπουν στα αυτοκίνητά τους. Όπως άλλωστε κι έγινε…



Φορτώνουν τουρίστες από σημεία που απαγορεύεται


Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα τουριστικά λεωφορεία κάνουν ουρά 150 μέτρων μπροστά από το κτήριο των αναχωρήσεων του αεροδρομίου. Οι οδηγοί λεωφορείων περιμένουν όπως μας είπαν από μισή μέχρι και μια ώρα για να μπορέσουν να πάνε με τη σειρά στον ενδεδειγμένο χώρο στάθμευσης λεωφορείων, ώστε να παραλάβουν τους τουρίστες, τους οποίους μάλιστα παραλαμβάνουν με μεγάλη καθυστέρηση. Να έχουν βγει τώρα οι τουρίστες από τον χώρο άφιξης και να περιμένουν μισή και βάλε ώρα μέσα στον ήλιο για το λεωφορείο τους. Αυτή είναι η πρώτη εικόνα που έχουν από την Κύπρο, τον προορισμό που επέλεξαν για να έρθουν στις διακοπές τους.


Μιλήσαμε με αρκετούς οδηγούς λεωφορείων και όλοι είναι έξαλλοι με την Hermes Airports και τις διαδικασίες που ακολουθούνται. Το πάρκινγκ αναμονής για τα λεωφορεία, όπως μας λένε, είναι πολύ μακριά και δεν βολεύει. Τώρα η εταιρεία έχει φτιάξει έναν καινούργιο, μεγάλο χώρο στάθμευσης δίπλα από τον χώρο στάθμευσης αεροσκαφών και από τον χώρο φόρτωσης των λεωφορείων, ο οποίος θα δοθεί στους υπαλλήλους του αεροδρομίου. Μόνο λίγες θέσεις που δεν είναι αρκετές δόθηκαν για τα λεωφορεία, λένε οι οδηγοί. Ο χώρος στάθμευσης που σήμερα χρησιμοποιείται από τους εργαζομένους θα δοθεί στο κοινό, με τη δημιουργία 400 θέσεων πάρκινγκ στο αεροδρόμιο.


Ο Αδάμος Ασπρής ένα δίκαιο το βρίσκει στους λεωφορειούχους: «Είναι γι' αυτό που το αρμόδιο τμήμα της Hermes προχώρησε με τάχιστους ρυθμούς στη δημιουργία νέων επιπρόσθετων χώρων στάθμευσης ειδικά για τα λεωφορεία. Ο χώρος αυτός παραδόθηκε μόλις προχθές και οι πρώτες ενδείξεις που έχουμε, δείχνουν ότι μπορούν να απορροφήσουν ικανοποιητικά την αυξημένη κίνηση επιβατών και παράλληλα να διευκολύνουν σημαντικά τους επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου».


Βεβαίως οι λεωφορειούχοι διαφωνούν πως οι χώροι που δόθηκαν είναι αρκετοί.


Πάντως όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει κι από τις φωτογραφίες, τα λεωφορεία παραλαμβάνουν κόσμο από χώρους που δεν ενδείκνυνται. Παρκάρουν στα πεζοδρόμια, αναγκάζουν τους τουρίστες να περπατούν ανάμεσα από τα άλλα λεωφορεία με κίνδυνο της ζωής τους. Πραγματικά η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου.




Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Live streaming: Και τώρα η Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 - Το Παρίσι υπόσχεται να μας μείνει αξέχαστη
ΚΟΣΜΟΣ

Live streaming: Και τώρα η Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 - Το Παρίσι υπόσχεται να μας μείνει αξέχαστη

Live streaming: Και τώρα η Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 - Το Παρίσι υπόσχεται να μας μείνει αξέχαστη

Ολυμπιακοί: Πρώτος στη μάχη από τα μέλη της κυπριακής ολυμπιακής ομάδας ο Μάριος Γεωργίου
ΚΟΣΜΟΣ

Ολυμπιακοί: Πρώτος στη μάχη από τα μέλη της κυπριακής ολυμπιακής ομάδας ο Μάριος Γεωργίου

Ολυμπιακοί: Πρώτος στη μάχη από τα μέλη της κυπριακής ολυμπιακής ομάδας ο Μάριος Γεωργίου

Διαβάστε τα ονόματα της Κοινωνικής Συμμαχίας - Συγκροτήθηκαν οι Συντονιστικές Ομάδες
ΚΥΠΡΟΣ

Διαβάστε τα ονόματα της Κοινωνικής Συμμαχίας - Συγκροτήθηκαν οι Συντονιστικές Ομάδες

Διαβάστε τα ονόματα της Κοινωνικής Συμμαχίας - Συγκροτήθηκαν οι Συντονιστικές Ομάδες

Αρχίζει νέες έρευνες φυσικού αερίου στη Ανατολική Μεσόγειο η Τουρκία
ΚΟΣΜΟΣ

Αρχίζει νέες έρευνες φυσικού αερίου στη Ανατολική Μεσόγειο η Τουρκία

Αρχίζει νέες έρευνες φυσικού αερίου στη Ανατολική Μεσόγειο η Τουρκία

Ο Κυριάκος Κόκκινος διορίστηκε στο ΔΣ του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας & Τεχνολογίας
ΚΥΠΡΟΣ

Ο Κυριάκος Κόκκινος διορίστηκε στο ΔΣ του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας & Τεχνολογίας

Ο Κυριάκος Κόκκινος διορίστηκε στο ΔΣ του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας & Τεχνολογίας