Νέα μελέτη για την Τσερίου

ΜΙΡΑΝΤΑ ΛΥΣΑΝΔΡΟΥ

Header Image

Η κυκλοφοριακή μελέτη, σύμφωνα με τον δήμαρχο Στροβόλου, θα πάρει δύο περίπου μήνες για να γίνει και αφού παραδοθεί στον δήμο θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη διενέργεια των νέων κατασκευαστικών σχεδίων

Κατακυρώθηκε πριν από μία περίπου εβδομάδα από το δημοτικό συμβούλιο Στροβόλου η διενέργεια της νέας κυκλοφοριακής μελέτης η οποία θα θέσει τις βάσεις για τον επανασχεδιασμό της λεωφόρου Τσερίου όπως ακριβώς απαίτησαν οι κάτοικοι. Το έργο ανέλαβε, όπως δήλωσε στον «Π» ο δήμαρχος Στροβόλου Ανδρέας Παπαχαραλάμπους, αγγλικός οίκος με μεγάλη εμπειρογνωμοσύνη στο αντικείμενο. Ο σχεδιασμός, σημείωσε, θα γίνει στη βάση της απόφασης του Υπουργικού Συμβουλίου, το οποίο ανταποκρινόμενο στις πιέσεις του δήμου και των κατοίκων έδωσε το πράσινο φως για να εγκαταλειφθούν οι σχεδιασμοί του Τμήματος Δημοσίων Έργων που ήθελαν αρχικά τέσσερις λωρίδες και μετά τρεις λωρίδες, δύο προς τη Λευκωσία και μία προς το Τσέρι, με κεντρική νησίδα και παρόδιους χώρους στάθμευσης.

Ο σχεδιασμός θα αφορά την κατασκευή ενός δρόμου δύο λωρίδων, μία σε κάθε τροχιά, και χωρίς κεντρική νησίδα. Η κυκλοφοριακή μελέτη θα πάρει δύο περίπου μήνες και αφού παραδοθεί στον δήμο θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για τη διενέργεια των νέων κατασκευαστικών σχεδίων.

Η λεωφόρος Τσερίου είχε πάρει σειρά για να ανακατασκευαστεί στη βάση του σχεδιασμού των Δημοσίων Έργων από το 2015. Μάλιστα, ο στόχος ήταν να ενταχθεί στα συγχρηματοδοτούμενα έργα, κάτι το οποίο δεν έγινε κατορθωτό. Ωστόσο, οι επηρεαζόμενοι καταστηματάρχες της περιοχής, θεωρώντας ότι θα επηρεαστεί κυρίως με την ύπαρξη της κεντρικής νησίδας ο κύκλος εργασιών τους, αντέδρασαν με δριμύτητα στα κυβερνητικά σχέδια και κατάφεραν με τη στήριξη του δημάρχου, ο οποίος από την προεκλογική του εκστρατεία είχε ταχθεί με το μέρος τους, να ανατρέψουν την απόφαση.

Κι ενώ όλα αυτά έχουν οδηγήσει σε μια τετραετή μέχρι στιγμής καθυστέρηση της ανακατασκευής ενός δρόμου που δεν έχει πεζοδρόμια, επαρκή φωτισμό και σήμανση, συν το ότι οι οδηγοί παραβιάζουν επανειλημμένως τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας κυρίως με τις δεξιόστροφες κινήσεις ακόμα κι εκεί που υπάρχει συνεχής λευκή γραμμή, στοιχεία που καθιστούν την Τσερίου τον χειρότερο οδικό άξονα της μείζονος Λευκωσίας, θα ήταν ευχής έργον να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την ανακατασκευή χωρίς περαιτέρω καθυστερήσεις.

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play