Πώς θα επανέλθουμε στα κιλά μας μετά τις γιορτές;

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 1.1.2018
Πώς θα επανέλθουμε στα κιλά μας μετά τις γιορτές;
Παρότι βρισκόμαστε στο πνεύμα των Γιορτών καλό θα ήταν να σκεφτόμαστε πως θα επανέλθουμε στα κιλά μας και σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Η αλλαγή στην καθημερινότητα, η αφθονία των γλυκών, η κατανάλωση φαγητών πιο βαριά μαγειρεμένων αλλά και του αλκοόλ, πολλές φορές επιφέρει και μία αύξηση του βάρους, άλλες φορές μεγαλύτερη και άλλες μικρότερη.


Η αλήθεια είναι, βέβαια, ότι η ένδειξη της ζυγαριάς αμέσως μετά τις γιορτές δεν είναι αντιπροσωπευτική. Γι’ αυτό λοιπόν ηρεμήστε και ας δούμε πώς θα μπορούσατε να απαλλαγείτε από τις κατακρατήσεις αλλά και το τυχόν επιπλέον βάρος που αποκτήθηκε αυτές τις ημέρες και να επανέρθετε στην διατροφή σας.


Αρχικά, προσπαθήστε να επαναφέρετε το βιολογικό σας ρολόι. Μετά από τα συνεχόμενα ξενύχτια το βιολογικό σας ρολόι, αλλά και ο μεταβολισμός σας έχει απορυθμιστεί. Αναπληρώστε τις ώρες ύπνου που χάθηκαν. Όταν οι ώρες ύπνου δεν είναι αρκετές ή όταν κοιμάστε την ημέρα (ακόμα και αν κοιμηθείτε αρκετές ώρες), ο οργανισμός δεν ξεκουράζεται αρκετά και έχει ένα διαρκές αίσθημα ατονίας και κούρασης. Πολλές φορές αυτό ο εγκέφαλος το ερμηνεύει ως ανάγκη για ενέργεια με αποτέλεσμα να έχετε πιο έντονες λιγούρες και επιθυμία για τρόφιμα με αρκετά λιπαρά ή ζάχαρη.


Πρωινό και συχνά –ελαφριά– γεύματα
Ξεκινήστε πάντα την ημέρα σας με πρωινό και δώστε το μήνυμα στον οργανισμό σας να κάνει τις μέγιστες δυνατές καύσεις και τις ελάχιστες δυνατές υπογλυκαιμίες.


Προσπαθήστε να τρώτε συχνά γεύματα που να περιλαμβάνουν πάντα είτε φρούτο είτε σαλάτα. Βάζοντας σε κάθε γεύμα μία πηγή φυτικών ινών, θα καταφέρετε να χορταίνετε πιο γρήγορα και να επαναφέρετε την φυσιολογική λειτουργία του εντέρου (και επομένως να απαλλαγείτε σιγά σιγά από πρηξίματα και τυμπανισμούς).


Απαλλαγείτε από τα πολλά γλυκά και φαγητά από το σπίτι και προμηθευτείτε με επιλογές με λιγότερη ζάχαρη και λιπαρά, που να σας δίνουν όμως αρκετές φυτικές ίνες (τρόφιμα ολικής άλεσης).


Τα τρόφιμα που καταναλώνετε προσπαθήστε να είναι πιο απλά μαγειρεμένα, περιορίστε το λάδι και το αλάτι. Αποφύγετε τα τηγανιτά, τα τσιγαριστά, τα κοκκινιστά, και τα αλλαντικά. Αρχίστε να επαναφέρετε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής που θα περιλαμβάνει όσπρια, λαδερά, πολλά φρούτα και σαλάτες, ψάρι και κοτόπουλο.


Σε μικρότερο πιάτο...
Ξεκινήστε βάζοντας μικρότερες ποσότητες στο πιάτο σας. Μία λύση είναι να βάζετε στο ½ σας πιάτο σαλάτα και στο άλλο μισό πιάτο μία μέτρια προς μικρή ποσότητα φαγητού, ακόμα και αν θεωρείτε ότι με αυτήν την ποσότητα δεν θα χορτάσετε. Μην ξεχνάτε ότι αυτές τις μέρες έχει απορυθμιστεί το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού. Ξεκινήστε με αυτήν την ποσότητα, σηκωθείτε από το τραπέζι και απασχοληθείτε για λίγο με κάτι που σας αρέσει και αν μετά από ½ ώρα πεινάτε ακόμα, τότε μπορείτε να προσθέσετε και άλλο φαγητό.


Δώστε στον οργανισμό σας τον χρόνο να σας πει αν πράγματι χρειάζεται επιπλέον τροφή.


Για 1-2 εβδομάδες, ως βραδινό επιλέξτε πιο απλές επιλογές, όπως γάλα με δημητριακά και φρούτα, γιαούρτι με μέλι και φρούτα, αυγοσαλάτα ή σαλάτα με τυρί και ψωμί.


Πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε, ώστε να μπορέσει ο οργανισμός να αποβάλλει τυχόν κατακρατήσεις που έγιναν αυτές τις ημέρες. Τέλος, ξεκινήστε να αυξάνετε την κίνηση στην καθημερινότητά σας.


Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Επιστολή Αννίτας: Διαφοροποιείται ο Χατζηγιάννης: «Εθνικά επιζήμια η εκδήλωση διαφωνιών στο Κυπριακό»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Επιστολή Αννίτας: Διαφοροποιείται ο Χατζηγιάννης: «Εθνικά επιζήμια η εκδήλωση διαφωνιών στο Κυπριακό»

Επιστολή Αννίτας: Διαφοροποιείται ο Χατζηγιάννης: «Εθνικά επιζήμια η εκδήλωση διαφωνιών στο Κυπριακό»

Δήμαρχος Αγίας Νάπας: Μη παραδοχή απάντησε σε πέντε κατηγορίες ο Χρήστος Ζαννέττου - Ελεύθερος με εγγύηση 100 χιλιάδων ευρώ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμαρχος Αγίας Νάπας: Μη παραδοχή απάντησε σε πέντε κατηγορίες ο Χρήστος Ζαννέττου - Ελεύθερος με εγγύηση 100 χιλιάδων ευρώ

Δήμαρχος Αγίας Νάπας: Μη παραδοχή απάντησε σε πέντε κατηγορίες ο Χρήστος Ζαννέττου - Ελεύθερος με εγγύηση 100 χιλιάδων ευρώ

Τζο Μπάιντεν: Γιατί δεν αποσύρει την υποψηφιότητά του παρά τις εκκλήσεις αρκετών Δημοκρατικών
ΚΟΣΜΟΣ

Τζο Μπάιντεν: Γιατί δεν αποσύρει την υποψηφιότητά του παρά τις εκκλήσεις αρκετών Δημοκρατικών

Τζο Μπάιντεν: Γιατί δεν αποσύρει την υποψηφιότητά του παρά τις εκκλήσεις αρκετών Δημοκρατικών

Γραφεία διαφημιστικής δέχθηκαν πυροβολισμούς στη Λεμεσό διευκρινίζει το ΤΑΕ Λεμεσού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γραφεία διαφημιστικής δέχθηκαν πυροβολισμούς στη Λεμεσό διευκρινίζει το ΤΑΕ Λεμεσού

Γραφεία διαφημιστικής δέχθηκαν πυροβολισμούς στη Λεμεσό διευκρινίζει το ΤΑΕ Λεμεσού

Σε 24ωρη απεργία κατέρχεται την Τρίτη το ωρομίσθιο προσωπικό του ΟΚΥπΥ
ΚΥΠΡΟΣ

Σε 24ωρη απεργία κατέρχεται την Τρίτη το ωρομίσθιο προσωπικό του ΟΚΥπΥ

Σε 24ωρη απεργία κατέρχεται την Τρίτη το ωρομίσθιο προσωπικό του ΟΚΥπΥ