Η επίτευξη χαμηλής μέσης κατανάλωσης δεν είναι εύκολη υπόθεση, και πέρα από τα γνωστά tips, καλό είναι να ελέγξετε και αυτό το σημείο για να επωφεληθείτε.
Η οικονομική αστάθεια και η άνοδος στις τιμές των καυσίμων άλλαξε το στιλ οδήγησης αρκετών οδηγών και πλέον γνωρίζουν τα βασικά για τον οικονομικό τρόπο οδηγήσης. Ωστόσο, υπάρχει ένα “ξεχασμένο” σημείο στο αυτοκίνητο, και αυτό δεν είναι άλλο από τον χώρο αποσκευών.
Όλοι οι κατασκευαστές έχουν ασχοληθεί εκτενώς με την μείωση του βάρους των μοντέλων τους και την κατανομή του, χωρίς να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα η ασφάλεια των επιβατών τους. Με αυτό τον τρόπο, δεν κερδίζουμε μόνο σε επιδόσεις και οδικά χαρακτηριστικά, αλλά μειώνεται η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων.
Αν αυξήσουμε το βάρος του αυτοκινήτου μας, θα ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα για την ίδια διαδρομή, γιατί επηρεάζει άμεσα την κατανάλωση και κατά συνέπεια μειώνει την αυτονομία. Λάβετε υπόψη ότι η συγκέντρωση αρκετών αντικειμένων στο πορτμπαγκάζ, το μετατρέπει σε μια “αποθήκη” με τροχούς που υποβαθμίζει τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκίνητου και την πρακτικότητά του.
Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου δεν θα είναι μεγάλη, αλλά είναι αισθητή. Δεν χρειάζεται να κουβαλάτε όλες τις εποχές του χρόνου τις αλυσίδες χιονιού, τα πράγματα της παραλίας ή μία τεράστια εργαλειοθήκη σε διαδρομές που δεν χρειάζονται.
Για αυτό τον λόγο, πραγματοποιήστε έναν καλό καθαρισμό του χώρου αποσκευών και κρατήστε μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Επιπλέον, μετά την τακτοποίηση θα παρατηρήσετε και περισσότερη ησυχία κατά τις μετακινήσεις, μιας και πολλά αντικείμενα που μπορεί να θορυβούσαν, απουσιάζουν πια από τον χώρο αποσκευών.
Σε περίπτωση όμως που δεν έχει άλλη επιλογή και πρέπει να μεταφέρετε φορτίο στο πορτμπαγκάζ σας, να έχετε κατά νου την σωστή κατανομή του στον χώρο. Θα πρέπει να υπάρχει ισορροπία στην τοποθέτηση των αντικειμένων, με τα βαρύτερα να τοποθετούνται χαμηλά και προς το κέντρο, και τα ελαφρύτερα περιμετρικά του χώρου ή πάνω από τα βαρύτερα αντικείμενα.
Αυτό θα βοηθήσει να επηρεαστεί λιγότερο η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθώς το υπερβολικό βάρος αυξάνει την απόσταση φρεναρίσματος και το ακανόνιστο μειώνει τη σταθερότητα και την ισορροπία αρκετά πριν το όριο πρόσφυσης.
Τέλος, δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι δεν υπερβαίνουμε την ικανότητα ρυμούλκησης και έλξης, καθώς και αυτή του φορτίου του αυτοκινήτου μας για επιπλέον λόγους. Κάτι τέτοιο μπορεί να βλάψει το σύστημα μετάδοσης, την ανάρτηση, ακόμη και το πλαίσιο. Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να ρυμουλκύσουν - ακόμα και ένα smart ForTwo μπορεί να τραβήξει ένα μικρό τρέιλερ – αρκεί.
ΠΗΓΗ: carandmotor.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.