30 χρόνια πρωτοπορίας στην ασφάλεια για τη Mercedes Benz

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 16.3.2018
30 χρόνια πρωτοπορίας στην ασφάλεια  για τη Mercedes Benz
Το εργοστάσιο της Mercedes γνωστό για τις καινοτομίες που εφαρμόζει στο χώρο της ασφάλειας 30 χρόνια από την παρουσίαση του αερόσακου για το συνοδηγό.

Μια καινοτομία που έθεσε μια νέα διάσταση στην παθητική ασφάλεια. Ένας τομέας στον οποίο ανέκαθεν η Mercedes-Benz ήταν πρωτοπόρος. Η πρώτη εμφάνιση του αερόσακου για τον οδηγό ήρθε το 1981. Το δεύτερο μεγάλο βήμα ήρθε πριν από 30 χρόνια, στην άνοιξη του 1988, με την παρουσίαση του αερόσακου μπροστά για τον συνοδηγό. Από τότε ακολούθησαν και άλλοι αερόσακοι σαν μέρος της ασφάλειας που παρέχει ένα αυτοκίνητο. Ανάμεσα σε αυτούς και ο πλαϊνός αερόσακος που προστέθηκε πριν 20 χρόνια στην E-Class 210. Από τότε προστέθηκαν αερόσακοι για γόνατα, στις ζώνες ασφαλείας, τα πίσω καθίσματα (θωρακική προστασία) και πολλά άλλα.


Η εξέλιξη του αερόσακου στην Mercedes-Benz ξεκίνησε το 1966, με την εταιρεία να εγγράφει την πατέντα (αριθμός DE 21 52 902 C2) τον Οκτώβριο του 1971. Από τότε ο σχεδιασμός του αερόσακου δεν άλλαξε ιδιαίτερα: Ένα σύνολο αισθητήρων αντιλαμβάνονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου την ταχεία επιβράδυνση κατά την διάρκεια της σύγκρουσης, και ενεργοποιούν τα συστήματα ασφαλείας όπως τον αερόσακο. Σε συνδυασμό με το σφίξιμο της ζώνης ασφαλείας, τα δυο συστήματα έσωσαν αμέτρητες ζωές από τότε.


Σήμερα, πολλοί αερόσακοι μπροστά δεν ενεργοποιούνται ταυτόχρονα αλλά ανάλογα με το αν υπάρχουν πολλαπλές συγκρούσεις σε διάφορα σημεία του οχήματος έτσι ώστε να προστατεύονται οι επιβάτες από όλους τους πιθανούς κινδύνους. Από το 1988 μέχρι το 1998, οι αερόσακοι έγιναν πραγματική παράδοση στην ασταμάτητη εξέλιξη της ασφάλειας στην Mercedes-Benz. Ο πρώτος πλαϊνός αερόσακος εγκαταστάθηκε το 1998 στην E-Class 210 ενώ ακολούθησαν πλαϊνοί αερόσακοι για το κεφάλι και τον θώρακα (2001), τον αερόσακο για τα γόνατα (2009) αλλά και οι αερόσακοι για την ζώνη ασφαλείας και οι αερόσακοι-μαξιλάρι (2013). Εξαρχής η Mercedes-Benz ξεκαθάρισε το ότι ο αερόσακος δεν είχε σκοπό την αντικατάσταση της ζώνης ασφαλείας, που παραμένει η βάση για την ασφάλεια μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Τα δύο συστήματα δούλευαν μαζί για πάρα πολλά χρόνια ενώ ο συνδυασμός τους είχε σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση του αερόσακου μέσα στην ζώνη για τους πίσω επιβάτες στα αυτοκίνητα της Mercedes-Benz το 2013.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πυροσβεστική και ΑΗΚ διαφωνούν για την αιτία της πυρκαγιάς στον Φαρμακά: «Δεν ευθύνεται το δίκτυο, οι κάτοικοι είχαν ρεύμα»
ΚΥΠΡΟΣ

Πυροσβεστική και ΑΗΚ διαφωνούν για την αιτία της πυρκαγιάς στον Φαρμακά: «Δεν ευθύνεται το δίκτυο, οι κάτοικοι είχαν ρεύμα»

Πυροσβεστική και ΑΗΚ διαφωνούν για την αιτία της πυρκαγιάς στον Φαρμακά: «Δεν ευθύνεται το δίκτυο, οι κάτοικοι είχαν ρεύμα»

Δεν θέλουν διαφάνεια, αρνούνται τη λογοδοσία ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης και οι στενοί συνεργάτες του
ΚΥΠΡΟΣ

Δεν θέλουν διαφάνεια, αρνούνται τη λογοδοσία ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης και οι στενοί συνεργάτες του

Δεν θέλουν διαφάνεια, αρνούνται τη λογοδοσία ο Πρόεδρος Χριστοδουλίδης και οι στενοί συνεργάτες του

Γιατί ανεβαίνει η ακροδεξιά στην ΕΕ: Τι λέει ο δημοσιογράφος-ερευνητής Δημήτρης Ψαρράς
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γιατί ανεβαίνει η ακροδεξιά στην ΕΕ: Τι λέει ο δημοσιογράφος-ερευνητής Δημήτρης Ψαρράς

Γιατί ανεβαίνει η ακροδεξιά στην ΕΕ: Τι λέει ο δημοσιογράφος-ερευνητής Δημήτρης Ψαρράς

Τι ζήτησε να μάθει και από ποιους - Οι συμβουλάτορες του Φειδία και ο δύσκολος δρόμος
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τι ζήτησε να μάθει και από ποιους - Οι συμβουλάτορες του Φειδία και ο δύσκολος δρόμος

Τι ζήτησε να μάθει και από ποιους - Οι συμβουλάτορες του Φειδία και ο δύσκολος δρόμος

Η διάσωση υπό όρους της Αννίτας και τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα - Η επόμενη μέρα στον ΔΗΣΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η διάσωση υπό όρους της Αννίτας και τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα - Η επόμενη μέρα στον ΔΗΣΥ

Η διάσωση υπό όρους της Αννίτας και τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα - Η επόμενη μέρα στον ΔΗΣΥ