Δεκάδες οι αναφορές πολιτών για αναπάντητες κλήσεις και ερωτήματα. Κάποια από αυτά μπορεί απλές διευκρινήσεις και κάποια άλλα να αφορούν σοβαρά θέματα για διατάγματα, αποφάσεις και μέτρα μείωσης της εξάπλωσης του ιού. Από την αρχή της πανδημίας λειτούργησαν αρκετά τηλεφωνικά κέντρα, δαπανήθηκαν λεφτά και ανθρώπινοι πόροι και χάθηκε πολύτιμος χρόνος. Άλλο τηλέφωνο για τα συμπτώματα, άλλο τηλέφωνο για πληροφορίες για τον ιό, άλλο τηλέφωνο για τα διατάγματα, άλλο τηλέφωνο για τα σχέδια ενίσχυσης των επιχειρήσεων.
Όλοι αυτοί οι διαφορετικοί τηλεφωνικοί αριθμοί πέραν του ότι μπερδεύουν το κοινό χρειάζονται και τεράστιο σχεδιασμό σωστής διαχείρισης σε κόστος και ανθρώπινους πόρους.
Πιο κάτω...
Για να διαβάσετε το άρθρο, συνδεθείτε με την έκδοση PREMIUM ή αγοράστε τον «Π» από τα περίπτερα.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.