Φόρμα αναζήτησης

Πάμπος Παπαντωνίου: Δραστηριοποίηση των υπεραγορών Παπαντωνίου στη Λευκωσία

Η δραστηριοποίηση των Υπεραγορών Παπαντωνίου και στη Λευκωσία είναι γεγονός, αποτελώντας μια δυναμική είσοδο σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Ο διευθύνων σύμβουλος των Υπεραγορών Παπαντωνίου Πάμπος Παπαντωνίου μιλά στον «Π» για τους στόχους της επέκτασης στη Λευκωσία, τον ανταγωνισμό στον κλάδο των υπεραγορών και τη συμπεριφορά των καταναλωτών. «Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη και αισθάνεται ‘βασιλιάς’», αναφέρει και προσθέτει:

«Ο κλάδος των υπεραγορών άλλαξε τα τελευταία χρόνια, εξελίχθηκε και κι αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, έπρεπε να εκσυγχρονιστούμε όλοι μας, να βελτιώσουμε την εμπειρία που προσφέρουμε, να επικεντρωθούμε στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές».

 

Ο κλάδος των υπεραγορών χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Κατ’ αρχήν, τι το διαφορετικό θέλετε να προσφέρετε στο καταναλωτικό κοινό της Λευκωσίας;

Ο κλάδος μας αδιαμφισβήτητα χαρακτηρίζεται από έντονο και διαρκή ανταγωνισμό. Ο υγιής ανταγωνισμός μας παροτρύνει να γινόμαστε καλύτεροι και να αναβαθμίζουμε συνεχώς την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις εναλλασσόμενες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Ήρθαμε και στη Λευκωσία πιστοί στην αξία του να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους πελάτες μας, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα, πάντα φρέσκα και σε ανταγωνιστικές τιμές. Επίσης, μεγάλη σημασία δίνουμε στη μοναδική και ολοκληρωμένη καταναλωτική εμπειρία. Αυτός είναι και ο λόγος που η υπεραγορά μας στη Λευκωσία, πέρα από τους ευρύχωρους χώρους και τον σύγχρονο εξοπλισμό, περιλαμβάνει, εστιατόριο και καφετέρια, καθώς και αποκλειστικής διάθεσης προϊόντα όπως τα Sainsbury’s, αλλά και φρέσκα φρούτα και λαχανικά δικής μας παραγωγής. Ταυτόχρονα διαθέτουμε εξαιρετικής ποιότητας κρέας και ετοιμάζουμε καθημερινά εκλεκτά ψωμιά και πεντανόστιμα εδέσματα. Τέλος πέρα από τα επώνυμα προϊόντα, διαθέτουμε και ευρεία γκάμα προϊόντων αποκλειστικής μάρκας που ενσωματώνουν την καλύτερη σχέση υψηλής ποιότητας και χαμηλής τιμής.

 

Γιατί επιλέξατε την περιοχή της Έγκωμης για το πρώτο σας κατάστημα; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του;

Είναι ένα κεντρικό σημείο, κοντινό για τους κατοίκους τόσο της Λευκωσίας όσο και των γύρω περιοχών. Γενικά δίνουμε τη δυνατότητα σε όλη την επαρχία της Λευκωσίας να έλθει σε επαφή με μια εξελιγμένη καταναλωτική εμπειρία, αφού προσφέρουμε σε ένα υπερσύγχρονο περιβάλλον τα πιο φρέσκα και τα πιο ποιοτικά προϊόντα σε μεγάλη ποικιλία και πάντα σε ανταγωνιστικές τιμές.

 

Το πλάνο σας προβλέπει και το άνοιγμα περισσότερων καταστημάτων στην περιοχή της Λευκωσίας, αλλά και σε άλλες πόλεις;

Έχουμε δημιουργήσει, μαζί με τη νέα υπεραγορά στη Λευκωσία, μια αλυσίδα συνολικά εννέα υπεραγορών. Στην παρούσα φάση επικεντρωνόμαστε στη νέα μας υπεραγορά στη Λευκωσία, καθώς θέλουμε πρώτα να σιγουρευτούμε ότι γίνεται σωστή δουλειά και ότι ο καταναλωτής μας μένει απόλυτα ικανοποιημένος. Σε όλη την πορεία μας κινούμαστε με σταθερά και μετρημένα βήματα και με οδηγό τις αξίες μας που βασίζονται στην ειλικρίνεια, στοχεύουμε στο να κτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με περισσότερους καταναλωτές.

 

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η καταναλωτική συμπεριφορά άλλαξε μετά την κρίση. Άλλαξε και ο κλάδος των υπεραγορών; Τι ζητεί σήμερα ο Κύπριος καταναλωτής; Είναι εύκολος πελάτης;

Την τελευταία διετία βλέπουμε τον καταναλωτή να είναι πιο αισιόδοξος συγκριτικά με την περίοδο της κρίσης. Παράλληλα, λόγω της άμεσης ενημέρωσης που έχει τόσο από το διαδίκτυο όσο και από άλλες πηγές, είναι και πιο εκπαιδευμένος. Κατά συνέπεια έχει γίνει πιο απαιτητικός, πιο επιλεκτικός και πιο διεκδικητικός. Έχουν αυξηθεί οι προσδοκίες του αλλά και οι απαιτήσεις του όσον αφορά την ποιότητα και στις τιμές. Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη και αισθάνεται «βασιλιάς»… Με δυο λόγια έχει αλλάξει άρδην η καταναλωτική συμπεριφορά.

Σχετικά με τις υπεραγορές, ενώ οι επισκέψεις έχουν αυξηθεί, έχει μειωθεί το διαθέσιμο κονδύλι του καταναλωτή. Το καλάθι των αγορών του έχει συρρικνωθεί και παρατηρείται μεγαλύτερη κινητικότητα το πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα, ενώ μετά ο καταναλωτής γίνεται πιο συγκρατημένος.

Ο καταναλωτής δεν είναι πια πιστός σε ένα προϊόν ή ένα κατάστημα. Αντιθέτως, κάνει έρευνα, δοκιμάζει, συγκρίνει και μετά αποφασίζει πού θα καταλήξει. Ο κλάδος των υπεραγορών άλλαξε τα τελευταία χρόνια, εξελίχθηκε και κι αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι. Προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, έπρεπε να εκσυγχρονιστούμε όλοι μας, να βελτιώσουμε την εμπειρία που προσφέρουμε, να επικεντρωθούμε στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας και να προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές.

 

Στην αρχή της συζήτησής μας ανέφερα ότι ο κλάδος χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Ταυτόχρονα επεκτείνονται τα δίκτυα καταστημάτων. Υπάρχει κάποιο όριο στην ανάπτυξη;

Η ανάπτυξη από μόνη της δεν έχει συγκεκριμένα όρια. Αυτό που θα πρέπει να κάνουν όλοι οι επιχειρηματίες του κλάδου μας είναι η σωστή «ανάγνωση» της αγοράς και των αναγκών του καταναλωτή και στη συνέχεια η κατάστρωση ενός επιχειρηματικού πλάνου που θα οδηγεί σε υγιή πορεία ανάπτυξης. Επίκεντρο της φιλοσοφίας των Υπεραγορών Παπαντωνίου είναι ο άνθρωπος και οι ανάγκες του. Αυτό μας βοηθά να καταλαβαίνουμε τον καταναλωτή μας, να γινόμαστε διορατικοί και να είμαστε ένα βήμα μπροστά στην εξυπηρέτησή του.

 

 

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.