POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Νέος τύπος καταστήματος από την Τράπεζα Κύπρου



Εναν νέο τύπο καταστήματος εγκαινιάζει η Τράπεζα Κύπρου, ο οποίος έχει σχεδιαστεί με στόχο τον περιορισμό των ουρών στα ταμεία, με τη χρήση αυξημένου αριθμού ειδικών μηχανών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών όταν απαιτείται να συναντηθούν με το προσωπικό του καταστήματος.

Το κατάστημα βρίσκεται στη Λευκωσία, στο κτήριο Καρυάτιδες, στην οδό Μακράσυκας 1, πάροδο της Ιωσήφ Χατζηιωσήφ, πλησίον του κόμβου της Σταυρού. Το κατάστημα στελεχώνεται με 23 άτομα.

«Πρόκειται για μια νέα φιλοσοφία στον σχεδιασμό των τραπεζικών καταστημάτων και στην εξυπηρέτηση των πελατών μας», εξηγεί στον «Π» ο Πανίκος Αθανασιάδης, διευθυντής Υπηρεσίας Ανάπτυξης Εργασιών και Μετασχηματισμού της Τράπεζας Κύπρου και υπεύθυνος για το στήσιμο του καταστήματος.

Η δομή

Οι αλλαγές, σε σχέση με τον υφιστάμενο τύπο καταστήματος, ξεκινούν από την είσοδο του καταστήματος. Στο εσωτερικό λόμπι ο πελάτης, είτε εταιρικός είτε ιδιώτης, θα συναντά επτά ειδικές μηχανές αυτοεξυπηρέτησης. Στα αριστερά έχουν τοποθετηθεί τέσσερις μηχανές για επιχειρήσεις για την κατάθεση μετρητών, κερμάτων και επιταγών και τη διανομέα κερμάτων. Στα δεξιά έχουν τοποθετηθεί τρεις μηχανές για τους ιδιώτες πελάτες. Οι δύο είναι ΑΤΜ και μία για την κατάθεση κερμάτων.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες συναλλαγές, όπως μεταφορά χρημάτων (εμβάσματα) και πληρωμές λογαριασμών, αυτές μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας 1Bank. 

Επιχειρήσεις

H νέα δομή του καταστήματος, με τις ειδικές μηχανές για επιχειρήσεις αντιμετωπίζει την κύρια πηγή συμφόρησης στα ταμεία της Τράπεζας Κύπρου. Στις δύο από τις τρεις μηχανές που αφορούν τις επιχειρήσεις, οι χρήστες θα εισάγουν όνομα χρήστη και κωδικό που θα τους παραχωρηθεί από την τράπεζα για να πραγματοποιούν καταθέσεις σε λογαριασμό που έχουν καθορίσει. Δεν θα απαιτείται, δηλαδή, η χρήση τραπεζικής χρεωστικής κάρτας. Με την κατάθεση των χρημάτων θα ενημερώνεται ο τρεχούμενος λογαριασμός του πελάτη. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται ήδη σε 22 καταστήματα της τράπεζας και έχει αποδειχθεί στην πράξη ότι αξιοποιείται σημαντικά από τις επιχειρήσεις. Σε 11 καταστήματα δίνεται πρόσβαση στις επιχειρήσεις μέχρι και τις 10 το βράδυ (με ειδική κάρτα), ώστε να γίνεται κατάθεση των εισπράξεων της ημέρας άμεσα με όλα τα οφέλη και με κυριότερο την ασφαλή φύλαξη των χρημάτων. 

Υποδοχή

Τι γίνεται αν ο πελάτης δεν θέλει να αξιοποιήσει τις ειδικές μηχανές; Εισερχόμενος στο εσωτερικό του καταστήματος, θα βρεθεί στον χώρο υποδοχής όπου θα συναντήσει τρεις λειτουργούς οι οποίοι και θα τον καθοδηγούν για τις επιλογές εξυπηρέτησής του, ανάλογα με τη συναλλαγή που θέλει να εκτελέσει ή τον λόγο της επίσκεψής του. 

Ταμεία

Αν τελικά ο πελάτης επιθυμεί να προχωρήσει σε ταμείο, υπάρχουν έξι σημεία εξυπηρέτησης. Τα ταμεία είναι επίσης διαφορετικά σε σχέση με τα υφιστάμενα. Έχουν σχεδιαστεί και εξοπλιστεί με σύγχρονες μηχανές διαχείρισης μετρητών και επιταγών. Ο πελάτης υπογράφει με τη χρήση ηλεκτρονικής ταμπλέτας (signature pad) το έγγραφο συναλλαγής. 

Προσωπική εξυπηρέτηση

Η εξυπηρέτηση πελατών για παροχή πληροφοριών ή για μη ταμειακές συναλλαγές (π.χ. λήψη υπογραφών) θα γίνεται επίσης διαφορετικά. Ο πελάτης θα πρέπει να κλείνει ραντεβού και η συνάντηση με τον λειτουργό θα γίνεται σε ειδική αίθουσα συναντήσεων και όχι στο γραφείο του λειτουργού. Ο νέος τρόπος επικοινωνίας διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα της συζήτησης και την καλύτερη οργάνωση των συναντήσεων με τον πελάτη για να μην σπαταλιέται χρόνος στην αναμονή.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.