Φόρμα αναζήτησης

Η Τράπεζα Κύπρου ανέστειλε τις νέες χρεώσεις

Την αναστολή των νέων τελών και χρεώσεων αποφάσισε η Τράπεζα Κύπρου.

Σε γραπτή δήλωσή του ο CEO της Τράπεζας Κύπρου, Πανίκος Νικολάου αναφέρει ότι σήμερα είχε συνάντηση με τον πρόεδρου του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου και αντιπροσωπεία του κόμματος, κατά την οποία συζήτησαν την πορεία της οικονομίας αλλά και τα πλάνα της Τράπεζας σε σχέση με τις στρατηγικές της προτεραιότητες.

Ο κ. Νικολάου αναφέρει πως «επεξήγησα στην αντιπροσωπεία του ΔΗΣΥ τους λόγους πίσω από τις αλλαγές που έχουμε ανακοινώσει, και πως οι αλλαγές δεν καθιστούν την Τράπεζα Κύπρου την ακριβότερη για τους πελάτες».

«Ο πρώτος λόγος αφορά στην προσπάθειά μας να στραφούμε προς την ψηφιακή εξυπηρέτηση και να ενθαρρύνουμε τους πελάτες μας να απευθυνθούν στο κινητό τους για να εξυπηρετηθούν. Ήδη, το 75% των συναλλαγών μας γίνεται από τα ψηφιακά κανάλια, και το μεγαλύτερό μας κατάστημα είναι σήμερα το κινητό των πελατών. Οι νέες χρεώσεις μας στα ψηφιακά μας κανάλια είναι, είτε σημαντικά φθηνότερες σε σχέση με τα καταστήματα, είτε εντελώς δωρεάν. Αυτή η πρόθεση παραμένει και αποτελεί κίνητρο προς τους πελάτες για να αυξήσουν την αξιοποίηση των ψηφιακών μας καναλιών εξυπηρέτησης», συνέχισε.

Ο CEO της Τράπεζας Κύπρου συμπλήρωσε ότι «κατά δεύτερο λόγο, οι νέες χρεώσεις αντικατοπτρίζουν το κόστος των συναλλαγών. Πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε να απορροφούμε σημαντικό μέρος του κόστους».

Ο κ. Νικολάου σημείωσε ότι «τα δεδομένα που αφορούν στην ψηφιακή ετοιμότητα της Κύπρου καταδεικνύουν πως δεν είμαστε ανταγωνιστικοί στην διάχυση νέων τεχνολογιών και πως η πρόοδος θα είναι σημαντική για την ανάπτυξη και την απασχόληση τα χρόνια που έρχονται».

Οι μεγάλοι οργανισμοί, συνέχισε, οφείλουμε να ωθήσουμε την οικονομία και την κοινωνία προς την ενίσχυση της ψηφιοποίησης του τόπου. «Αναγνωρίζουμε, όμως, ότι ορισμένοι συμπολίτες μας δεν είναι σε θέση ακόμα να στραφούν στην ψηφιακή εξυπηρέτηση» συμπλήρωσε.

Ο κ. Νεοφύτου τόνισε τις τελευταίες ημέρες πως ορισμένα άτομα, με συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά, δεν θα έχουν σε αυτό το στάδιο, πρόσβαση στις ασφαλείς και γρήγορες υπηρεσίες που είναι φθηνές ή δωρεάν από το σπίτι τους. Μπορεί αυτές οι υπηρεσίες να είναι μεν εύκολες, αλλά ορισμένοι συμπολίτες μας χρειάζονται καθοδήγηση μέχρι να είναι εντελώς έτοιμοι να εξυπηρετηθούν από μόνοι τους.

Ο κ. Νικολάου υπογράμμισε ότι για τον λόγο αυτό η τράπεζα αποφάσισε ότι είναι ορθό να ανασταλεί την υλοποίηση των νέων τελών και χρεώσεων, ξεκαθαρίζοντας ότι η αναστολή δεν θα αφορά στους πελάτες των Κέντρων Διεθνών Εργασιών.

Καταλήγοντας ο κ. Νικολάου ανέφερε ότι στόχος της Τράπεζας ήταν να ωθήσει το κοινό στην ενίσχυση της ψηφιοποίησής του, τονίζοντας ότι η ψηφιακή μεταμόρφωση είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, όπως ανέφερε, διαφαίνεται πως δεν είναι ολόκληρη η κοινωνία έτοιμη για αυτή την μεταμόρφωση και θα πρέπει να την βοηθήσουμε να ωριμάσει.