Η ημερομηνία που επέλεξαν πολλά καταστήματα ένδυσης και υπόδησης για να ανακοινώσουν την έναρξη των θερινών εκπτώσεων δεν είναι τυχαία. Αύριο, τελευταία μέρα του μήνα, είναι η μέρα της πληρωμής των μισθών για την πλειοψηφία των εργαζομένων.
Έτσι οι καταστηματάρχες έσπευσαν να ανακοινώσουν την έναρξη των εκπτώσεων ώστε από αύριο απόγευμα, που ξεκινά και το long weekend για τον κόσμο, να το έχουν υπόψη τους και με το φορτωμένο πλέον πορτοφόλι τους, να βγουν στην αγορά για ψώνια.
Με μία βόλτα που κάναμε στα καταστήματα στο κέντρο της πρωτεύουσας διαπιστώσαμε πως αρκετά είναι τα καταστήματα που έβαλαν στις βιτρίνες τους τα «σήματα» των εκπτώσεων. Πολλοί άλλοι που ακολουθούν τις ηλεκτρονικές μεθόδους μάρκετινγκ για να ενημερώσουν τους πελάτες τους έχουν στείλει μηνύματα ανακοινώνοντας τις καλοκαιρινές εκπτώσεις.
1.ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΥΝΕΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
► Αγοράζουμε έχοντας υπόψη τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό και τις οικονομικές μας δυνατότητες. Καταρτίζουμε λίστα με τα απαραίτητα είδη.
► Δεν αγοράζουμε υπό πίεση. Οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν έως το τέλος του καλοκαιριού, οπότε καλό είναι να κάνουμε έρευνα αγοράς και σύγκριση τιμών και ποιότητας,σε συνάρτηση, βέβαια, με τις ανάγκες μας.
2. ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΓΙΔΕΣ
►Ελέγχουμε προσεκτικά τα προϊόντα που αγοράζουμε, ώστε να μην είναι ελαττωματικά, δεύτερης διαλογής κλπ. Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, μπορούμε να ζητήσουμε από το κατάστημα επισκευή ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Αυτό δεν ισχύει, αν η ελκυστική τιμή του προϊόντος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικό και υπάρχει σχετική ενημέρωσή μας.
►Συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων και δεν παρασυρόμαστε από την τυχόν χαμηλή τιμή κάποιου μεμονωμένου προϊόντος του καταστήματος (προϊόν – κράχτης) ή από υψηλά ποσοστά εκπτώσεων που αναγράφονται γενικώς και αορίστως στις βιτρίνες και δεν αφορούν το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει.
►Κρατάμε πάντοτε την απόδειξη αγοράς: Θα τη χρειαστούμε στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή ως απόδειξη για την εγγύηση.
►Επισκεπτόμαστε, αν είναι δυνατόν, τα καταστήματα πριν από τις εκπτώσεις και εντοπίζουμε τα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν, ώστε να ελέγξουμε αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και σε τι ποσοστό.
►Ρωτάμε για την πολιτική του καταστήματος για τυχόν αλλαγές, ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συνήθως στις προσφορές τα καταστήματα δεν κάνουν αλλαγές.
► Οι πλασματικές εκπτώσεις και προσφορές είναι παράνομες. Αποτελούν μορφή παραπλάνησης του καταναλωτή και, ως εκ τούτου, απαγορεύονται.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.