Ένας στους τέσσερις διαδικτυακούς χρήστες ψωνίζει online κάθε εβδομάδα

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 4.4.2017
Ένας στους τέσσερις διαδικτυακούς χρήστες ψωνίζει online κάθε εβδομάδα
Στο Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφονται οι πιο συχνοί χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ρούχα και υποδήματα τα πιο δημοφιλή προϊόντα


Ένας στους τέσσερις διαδικτυακούς χρήστες ψωνίζει online κάθε εβδομάδα, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας της Mastercard.


Πιο αναλυτικά, με την Ευρωπαϊκή αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου να αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 45% από το 2015 έως το 2018, η έρευνα της Mastercard σε καταναλωτές περισσoτέρων από 20 χώρες της EEA (European Economic Area) καταδεικνύει ότι ένας στους τέσσερις Ευρωπαίους με πρόσβαση στο διαδίκτυο, αγόραζε προϊόντα και υπηρεσίες online τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, το 2016.


Στο Ηνωμένο Βασίλειο καταγράφονται οι πιο συχνοί χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την Ευρώπη. Τα ποσοστά των Πολωνών (9%), των Λιθουανών (9%) και των Ιταλών (8%) που ψωνίζουν online κάθε μέρα, είναι αντίστοιχα με εκείνο στο Ηνωμένο Βασίλειο (8%). Ωστόσο, οι Βρετανοί ξεχωρίζουν σε ο,τι αφορά στην εβδομαδιαία δραστηριότητα (41%), με τους Ιρλανδούς (32%) και τους Γερμανούς (30%) να ακολουθούν. Στον αντίποδα, οι Φινλανδοί (17%), οι Εσθονοί (16%) και οι Δανοί (16%), είναι αρκετά απίθανο να αγοράσουν κάτι στο διαδίκτυο σε αυτή τη συχνότητα, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.


Σε πανευρωπαϊκό επίπεδο παρατηρείται επίσης σημαντική αύξηση στη δραστηριότητα, όταν συγκρίνεται η ημερήσια με την εβδομαδιαία συχνότητα αγορών. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι οι κατηγορίες των αγαθών που οι καταναλωτές αγοράζουν online είναι λιγότερο πιθανό να είναι «καθημερινά αντικείμενα». Ενδεικτικά, τα ρούχα και τα υποδήματα είναι μακράν η πιο δημοφιλής κατηγορία προϊόντων (48% Μ.Ο. στην EEA), με τα εισιτήρια (34%), τα ηλεκτρονικά (33%) και τα βιβλία (31%) να ακολουθούν.


Ωστόσο, οι αγοραστικές προτιμήσεις των καταναλωτών διαφέρουν από χώρα σε χώρα, με τα αποτελέσματα να εκπλήσσουν κατά περίπτωση. Οι Βρετανοί online καταναλωτές (33%) είναι σε διπλάσιο βαθμό πιο πιθανό να αγοράσουν τα τρόφιμά τους (είδη παντοπωλείου) από το διαδίκτυο, σε σύγκριση με τους Ολλανδούς (16%), Γάλλους (15%) και Βέλγους (13%) γείτονές τους.


Οι Έλληνες online καταναλωτές είναι τέσσερις φορές πιο ανοιχτοί στο να κλείσουν ταξίδια μακρινού προορισμού στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με τους Κροάτες. Παρατηρείται μία γεωγραφική τάση όπου Φινλανδία (31%), Σουηδία (22%) και Νορβηγία (22%) είναι οι μόνες χώρες με έναν στους πέντε online καταναλωτές να συμμετέχουν σε online τυχερά παιχνίδια.


Η συνολική εικόνα της έρευνας και των αποτελεσμάτων καταδεικνύει τις μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς κατά μέσο όρο 40% των Ευρωπαίων online καταναλωτών πραγματοποιούν διασυνοριακές ηλεκτρονικές αγορές, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.


Τέλος, μεταξύ των κυριότερων παραγόντων που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη, τόσο διασυνοριακά όσο και στην εγχώρια αγορά, εμφανίζονται να είναι οι συνεχιζόμενες προσπάθειες οικοδόμησης εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως και η συνεχής βελτίωση των online προσφορών και συνθηκών, υπό τις οποίες πραγματοποιούνται οι αγορές.

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενώπιον της ολομέλειας της Βουλής η πρόταση ΑΚΕΛ για φορολόγηση τραπεζών - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα
ΚΥΠΡΟΣ

Ενώπιον της ολομέλειας της Βουλής η πρόταση ΑΚΕΛ για φορολόγηση τραπεζών - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα

Ενώπιον της ολομέλειας της Βουλής η πρόταση ΑΚΕΛ για φορολόγηση τραπεζών - Ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα

Γκολ για τα ποδοσφαιρικά σωματεία: Εγκρίθηκε η αύξηση φόρου στοιχήματος
ΚΥΠΡΟΣ

Γκολ για τα ποδοσφαιρικά σωματεία: Εγκρίθηκε η αύξηση φόρου στοιχήματος

Γκολ για τα ποδοσφαιρικά σωματεία: Εγκρίθηκε η αύξηση φόρου στοιχήματος

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Επικίνδυνη προσέγγιση η συζήτηση για φορολόγηση τραπεζών»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Επικίνδυνη προσέγγιση η συζήτηση για φορολόγηση τραπεζών»

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Επικίνδυνη προσέγγιση η συζήτηση για φορολόγηση τραπεζών»

«Ο κύβος ερρίφθη»: Ο Οδυσσέας Μιχαηλίδης κατέθεσε προσφυγή στο ΕΔΑΔ για την απόλυση του
ΚΥΠΡΟΣ

«Ο κύβος ερρίφθη»: Ο Οδυσσέας Μιχαηλίδης κατέθεσε προσφυγή στο ΕΔΑΔ για την απόλυση του

«Ο κύβος ερρίφθη»: Ο Οδυσσέας Μιχαηλίδης κατέθεσε προσφυγή στο ΕΔΑΔ για την απόλυση του

Η Αστυνομία ξεκίνησε τη διερεύνηση των σεξιστικών δηλώσεων του Κώστα Μαλέκκου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Αστυνομία ξεκίνησε τη διερεύνηση των σεξιστικών δηλώσεων του Κώστα Μαλέκκου

Η Αστυνομία ξεκίνησε τη διερεύνηση των σεξιστικών δηλώσεων του Κώστα Μαλέκκου