Η κρατική επιδότηση στο δρομολόγιο αναμένεται να διατηρηθεί στα €5 εκατομμύρια ετησίως, ενώ ενδεχομένως να υπάρξουν και άλλες επιμέρους αλλαγές στους όρους του διαγωνισμού.
Το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δίνει τη δυνατότητα για μετατροπή της θαλάσσιας σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας σε εποχική αντί τακτική, έλαβε το Υφυπουργείο Ναυτιλίας, με τον αρμόδιο Υφυπουργό Βασίλη Δημητριάδη να δηλώνει συγκρατημένα αισιόδοξος ότι η τροποποίηση αυτή ενδεχόμενα να δημιουργεί καλύτερες προϋποθέσεις προσέλκυσης ενδιαφέροντος.
«Πήραμε το πράσινο φως, που μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε τη δυνατότητα διαμόρφωσης ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου με την επιλογή του εποχικού δρομολογίου», δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, προσθέτοντας πως «πήραμε ένα θετικό νέο για μια παράμετρο που μας είχαν επισημάνει οι μεταφορείς ότι θα πρέπει να αλλάξει και θα συνεχίσουμε την προσπάθεια».
Υπενθυμίζεται ότι η περίοδος προσφορών του αρχικού διαγωνισμού για τη θαλάσσια σύνδεση ολοκληρώθηκε στις 29 Ιανουαρίου χωρίς να ληφθούν προσφορές από θαλάσσιους μεταφορείς, παρά την κρατική ετήσια επιδότηση, ύψους €5 εκατομμυρίων. Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι κατόπιν διαβουλεύσεων με τις ενδιαφερόμενες εταιρείες αμέσως μετά τη λήξη της περιόδου υποβολής προσφορών, διαφάνηκε ότι η απαίτηση για υλοποίηση ενός τακτικού (και όχι εποχικού) δρομολογίου αποτέλεσε μία από τις παραμέτρους που λειτούργησαν αποτρεπτικά στην εκδήλωση ενδιαφέροντος.
«Η αλλαγή του χαρακτήρα του δρομολογίου σε εποχικό ενδέχεται να δίνει περισσότερες επιλογές, αφού θα δίδεται η δυνατότητα στον μεταφορέα αξιοποίησης του πλοίου του και σε άλλα δρομολόγια κατά τη χειμερινή περίοδο, ενώ οι συμπολίτες μας θα έχουν τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, στην οποία κατά κανόνα εντοπίζεται η ανάγκη χρήσης της υπηρεσίας», πρόσθεσε ο κ. Δημητριάδης, αλλά παρουσιάστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος ως προς τις προοπτικές της νέας προσπάθειας. «Έγινε ένα βήμα χωρίς αυτό να προεξοφλεί από μόνο του την επιτυχία της όποιας νέας διαγωνιστικής προσπάθειας», συμπλήρωσε.
Όπως είπε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, «πλέον με αυτό το δεδομένο πάμε σε έναν νέο κύκλο επαφών με τους μεταφορείς για να δούμε άλλα δεδομένα στη βάση της προοπτικής του εποχικού δρομολογίου, έτσι ώστε να διαφανεί αν υπάρχει η προοπτική διαμόρφωσης ενός νέου διαγωνιστικού εγγράφου».
Η κρατική επιδότηση στο δρομολόγιο αναμένεται να διατηρηθεί στα €5 εκατομμύρια ετησίως, ενώ ενδεχομένως να υπάρξουν και άλλες επιμέρους αλλαγές στους όρους του διαγωνισμού, οι οποίες δεν χρειάζονται έγκριση από την ΓΔ Ανταγωνισμού, είπε.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητριάδη, αν τα αποτελέσματα των επαφών που θα γίνουν με τους μεταφορείς εκτιμηθούν ως ενθαρρυντικά, στόχος είναι η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού το Φθινόπωρο, η κατακύρωση του μέχρι το τέλος του χρόνου και η έναρξη του δρομολογίου την Άνοιξη του 2022.Πηγή: ΚΥΠΕ
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.