Φόρμα αναζήτησης

Βράβευση των προγραμμάτων «Zero Waste Beach» και «Αποστολή Νερό»

 

  • Χρυσή διάκριση στην Α/φοι Λανίτη/Coca-Cola στα Cyprus Responsible Business Awards 2019
  • Δεύτερη θέση για το «Αποστολή Νερό» στην κατηγορία διαχείρισης φυσικών πόρων, ενώ το «Zero Waste Beach» κατέλαβε την τρίτη θέση στην κατηγορία της διαχείρισης αποβλήτων

Αναγνώριση και κορυφαίες διακρίσεις για την Α/φοι Λανίτη / Coca-Cola, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Cyprus Responsible Business Awards 2019.  Συνολικά, η εταιρεία εξασφάλισε τρία βραβεία για δύο από τα σημαντικότερα προγράμματά της στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, το «Zero Waste Beach» και το «Αποστολή Νερό».

Ειδικότερα, έλαβε χρυσή διάκριση και για τα δύο προγράμματα στον τομέα περιβάλλον / βιώσιμη ανάπτυξη, στην κατηγορία των ιδιωτικών επιχειρήσεων. Πρόσθετα, το «Αποστολή Νερό» κατέλαβε την δεύτερη θέση στον τομέα της διαχείρισης φυσικών πόρων, ενώ το «Zero Waste Beach» εξασφάλισε την τρίτη θέση στον τομέα της διαχείρισης αποβλήτων. Τα βραβεία παρέλαβε εκ μέρους της Coca-Cola στην Κύπρο η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Α/φοι Λανίτη, Κάλια Πατσιά, η οποία δήλωσε περήφανη για τα δύο προγράμματα, που εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για προστασία  του περιβάλλοντος και βιώσιμη ανάπτυξη.

«Υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά και περηφάνεια αυτά τα βραβεία, ως αναγνώριση της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλουμε με τους συνεργάτες μας για προώθηση της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος. Στόχος μας είναι να αφήνουμε θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, εμπνέοντας παράλληλα και ενεργοποιώντας το κοινωνικό σύνολο σε ένα κορυφαίο σκοπό», τόνισε η κ. Πατσιά.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» ξεκίνησε το 2013, με την αποκλειστική χρηματοδότηση ύψους $680.000 από το Ίδρυμα της Coca-Cola, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό Global Water Partnership Mediterranean (GWP-Med). Εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της Α/φοι Λανίτη και της Coca-Cola για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων και των πρώτων υλών και για τη διασφάλιση μιας βιώσιμης ανάπτυξης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προωθεί την αποτελεσματικότερη διαχείριση του νερού, καθώς και εναλλακτικές μορφές νερού, όπως το βρόχινο ή το γκρίζο νερό, ώστε να καλύψουν δευτερεύουσες χρήσεις. Μέσω του «Αποστολή Νερό» έγιναν 19 έργα εθνικής σημασίας, εξοικονομούνται 40.273.000 λίτρα νερού ετησίως, ενώ επωφελήθηκαν 83.621 κάτοικοι της Κύπρου. Η χώρα μας θα επωφελείται για πολλά χρόνια των αποτελεσμάτων του «Αποστολή Νερό».

Το «Zero Waste Beach» θεωρείται ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα στον τομέα της προστασίας του περιβάλλοντος. Υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Μελετών και Έρευνας ΑΚΤΗ, με τη στήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola και επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση της θαλάσσιας πλαστικής ρύπανσης. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στοχεύει στην προώθηση καινοτόμων και βιώσιμων πρακτικών από παραθαλάσσιες επιχειρήσεις τοπικές αρχές και το ευρύ κοινό. Ακόμη μέσα από διάφορες δράσεις στοχεύει στην καθιέρωση ετήσιων εκστρατειών καθαρισμού, στη μείωση των απορριμμάτων για να μη καταλήγουν στις παράκτιες περιοχές και τη θάλασσα της Κύπρου, στην ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για το ζήτημα της θαλάσσιας ρύπανσης, καθώς και στον εντοπισμό και καταγραφή των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων που παράγουν οι παράκτιες επιχειρήσεις.

Η τελετή βράβευσης των Cyprus Responsible Business Awards 2019, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Προεδρικό Μέγαρο και ήταν υπό την αιγίδα του εξοχότατου Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Νίκου Αναστασιάδη και της Γενικής Διεύθυνσης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Ανάπτυξης και του Κυπριακού Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου.

Στόχος των βραβείων ήταν η ανάδειξη και επιβράβευση έργων, ιδεών και συνεργασιών, πίσω από τη δέσμευση των Υπεύθυνων Επιχειρήσεων και Φορέων της Κύπρου στις αρχές της αειφορίας, της εταιρικής υπευθυνότητας και της βιώσιμης και κοινωνικής ανάπτυξης. Στην τελετή βράβευσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και άλλων φορέων. Η επιλογή των νικητών έγινε από ειδική επιτροπή, αποτελούμενη από καθηγητές και εμπειρογνώμονες του κλάδου.

 

***

Σχετικά με το Σύστημα της CocaCola στην Κύπρο

Α/φοι Λανίτη

Η εταιρεία Α/φοι Λανίτη δραστηριοποιείται εδώ και 76  χρόνια στην κυπριακή αγορά και αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία στην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών της χώρας. Αποτελεί μέλος του πολυεθνικού Ομίλου Coca-Cola HBC, του δεύτερου μεγαλύτερου εμφιαλωτή, παγκοσμίως,  των προϊόντων της εταιρείας The Coca-Cola Company, αλλά και αναψυκτικών προϊόντων εν γένει, με διεθνή παρουσία σε 28 χώρες, όπου εξυπηρετεί περισσότερους από 581 εκατομμύρια ανθρώπους. Η Α/φοι Λανίτη, μέσω των εγκαταστάσεών της στην Κύπρο που περιλαμβάνουν γραμμές παραγωγής και μονάδες διανομής, παράγει, διανέμει και εμπορεύεται  τα προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, FuzeTea, ΑdeZ, Powerade, τον έτοιμο προς πόση καφέ illy και τα mixers Schweppes), καθώς και δικά της προϊόντα, που περιλαμβάνουν τις σειρές χυμών και γάλακτος Λανίτης, τα Λανίτης Γαλακτοκομικά και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΚΥΚΚΟΣ, ενώ διανέμει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, τα chips TSAKIRIS, τα ενεργειακά ποτά Monster και τα γαλακτοκομικά προϊόντα ΦΑΓΕ.

Μάθετε περισσότερα στο website cy.coca-colahellenic.com και στο Facebook στο www.facebook.com/LanitisBros/

The Coca-Cola Company

Η The Coca-Cola Company (NYSE:KO) είναι η μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, με περισσότερα από 500, ανθρακούχα ή μη, εμπορικά σήματα και περισσότερες από 3.800 επιλογές προϊόντων. Μαζί με την Coca-Cola, ένα από τα πιο πολύτιμα και αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, η  The Coca-Cola Company εμπορεύεται 20 brands αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκ των οποίων 18 είναι διαθέσιμα σε επιλογές με μειωμένες, χαμηλές ή και καθόλου θερμίδες. Το χαρτοφυλάκιο της The Coca-Cola Company περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα brands Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia και Gold Peak. Μέσω του μεγαλύτερου συστήματος διανομής στον κόσμο, αποτελεί τον No. 1 προμηθευτή σε όλες τις κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, ανθρακούχων ή μη. Καταναλωτές σε περισσότερες από 200 χώρες απολαμβάνουν τα προϊόντα της, περισσότερες από 1,9 δισ. φορές την ημέρα.