Φόρμα αναζήτησης

Σε δύο κατηγορίες χωρίστηκε η επιστροφή των παιδιών με αναπηρίες στα σχολεία

Δηλώσεις μετά το πέρας της σύσκεψης με τα μέλη της Επιδημιολογικής Ομάδας έκανε ο Υπ. Παιδείας, ο οποίος ανέφερε σχετικά με την επιστροφή των παιδιών με ειδικές ανάγκες και αναπηρίες οτι έχουν χωριστεί σε δύο διαφορετικές κατηγορίες.  «Η πρώτη κατηγορία αφορά τα παιδιά που δεν έχουν κάποια εμφανή ευπάθεια για να νοσήσουν σε σχέση με τον κορωνοϊό και μπορούν να επιστρέψουν στα σχολεία τους, νοουμένου ότι θα υπάρξει κάποια επιμόρφωση αυτών των παιδιών, αλλά και των συνοδών τους», ανέφερε ο Πρόδρομος Προδρόμου. «Τα παιδιά αναμένεται να επιστρέψουν πίσω στο σχολείο με τη Β’ ομάδα μαθητών, ούτως ώστε να μην χάσουν κάποιο μάθημα», συνέχισε.
«Η δεύτερη κατηγορία αφορά παιδιά τα οποία έχουν κάποια ευπάθεια για σοβαρή νόσηση από τον κορωνοϊό» πρόσθεσε ο Υπουργός. «Το Υπουργείο Υγείας, συστήνει όπως αυτά τα παιδιά παραμείνουν στο σπίτι τους και να υπάρχει αξιολόγηση από τις ειδικές επιτροπές», δήλωσε ο κ. Προδρόμου. Όσον αφορά τα ειδικά σχολεία, αυτά δεν θα λειτουργήσουν για την ώρα, αλλά όπως είπε ο κ. Προδρόμου, έχουν καλέσει εκ νέου το Υπουργείο Υγείας να εξετάσει τις πιθανότητες να επαναλειτουργήσουν και θα ενημερώσουν το Υπουργείο Παιδείας, εάν αλλάξει κάτι.
Μετά το τέλος της συνάντησης, ο υπ. Παιδείας, ανακοίνωσε πως γύρω στους 769 μαθητές και μαθήτριες έχουν πλέον την ευχέρεια να επιστρέψουν στα σχολεία τους και στις τάξεις τους. Αναφορικά με τα νηπιαγωγεία, ο υπουργός εξήγησε πως αυτά δεν ανοίγουν, εκτός και εάν αλλάξει κάτι.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.