Φόρμα αναζήτησης

Πληρωμή και δόσεις από τηλεφώνου για ρεύμα

Η ΑΗΚ εξέδωσε χθες νέα ανακοίνωση για τους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες της θα μπορούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους και να εξυπηρετηθούν άλλως πως από τους λειτουργούς του οργανισμού. Η είδηση από τη χθεσινή ανακοίνωση είναι ότι δεν δόθηκε παράταση στην ισχύ της παλαιότερης απόφασης (που δημοσιοποιήθηκε στις 15 Μαρτίου) για μη αποκοπή του ηλεκτρισμού σε περιπτώσεις μη έγκαιρης εξόφλησης. Αντί αυτής της δέσμευσης, η ΑΗΚ ενημερώνει τους καταναλωτές ότι μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους και από τηλεφώνου, αναφέροντας στον αρμόδιο λειτουργό τον αριθμό της τραπεζικής τους κάρτας. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΗΚ θέλει να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της, κυρίως μεγάλης ηλικίας, που δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο να αξιοποιήσουν το τηλέφωνο για να εξυπηρετηθούν από το σπίτι, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν και να εκτεθούν στον κίνδυνο του κορωνοϊού, ούτε να αναμένουν βοήθεια από τα παιδιά τους ή από άλλους συγγενείς.

Παραμένει ωστόσο ένα πρόβλημα με τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν χρόνιες οικονομικές δυσχέρειες ή πελάτες που λόγω των περιοριστικών μέτρων λειτουργίας επιχειρήσεων έχασαν τα εισοδήματά τους ή τα είδαν να περιορίζονται. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι επηρεαζόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα κατά τόπους τηλέφωνα εξυπηρέτησης και να αναφέρουν το πρόβλημά τους στον αρμόδιο λειτουργό. Όπως μας ανέφεραν από την ΑΗΚ, θα εξετάζεται κάθε περίπτωση ξεχωριστά, με ανθρωπισμό και κατανόηση και θα δίνονται λύσεις. Δεν υπάρχει πρόθεση αποσύνδεσης καταναλωτών όταν η ΑΗΚ διαπιστώσει ότι έχει πραγματικό κώλυμα να αποπληρώσει τον λογαριασμό του, αλλά από την άλλη η ΑΗΚ θέλει να αυτοπροστατευθεί από περιπτώσεις ασυνείδητων καταναλωτών που θα θελήσουν να καταχραστούν τις διευκολύνσεις για να μην πληρώνουν έγκαιρα. Η ΑΗΚ ανησυχεί για το ενδεχόμενο να αφεθούν απλήρωτοι χωρίς ιδιαίτερο λόγο οι τρέχοντες ή επόμενοι λογαριασμοί, με συνέπεια οι καταναλωτές να μην μπορούν αργότερα να τους αποπληρώσουν, κάτι που θα υποχρεώσει την ΑΗΚ να προχωρήσει σε αποκοπές.

Επιπλέον, η ΑΗΚ προσφέρει πλέον στους πελάτες της που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα να ζητούν και να λαμβάνουν από τηλεφώνου το δικαίωμα να αποπληρώνουν τον λογαριασμό τους με δόσεις, οι οποίες θα συμφωνούνται στο πλαίσιο της συνομιλίας του πελάτη με τον αρμόδιο λειτουργό.
Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΚΕΠ) της ΑΗΚ δεν θα είναι ανοικτά για το κοινό μέχρι και την 16η Απριλίου 2020.

Πώς να πληρώνετε

Στο διάστημα αυτό, οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν λογαριασμούς με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας μέσω της ιστοσελίδας της ΑΗΚ www.eac.com.cy, μέσω της δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα EAC Mobile App, μέσω των ιστοσελίδων τραπεζικών ιδρυμάτων, με έμβασμα μέσω e-banking.
  • Με Πάγια Εντολή Πληρωμής (Direct Debit). Λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα της ΑΗΚ, Διεύθυνση Προμήθειας.
  • Μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, επικοινωνώντας με λειτουργό της ΑΗΚ, καλώντας στα κατά τόπους ΚΕΠ.

Οι τρόποι εξόφλησης λογαριασμών που αναφέρονται πιο πάνω ισχύουν και για όσους λογαριασμούς έχει παρέλθει η τελευταία ημερομηνία πληρωμής η οποία ορίζεται στο κάθε τιμολόγιο.

  • Τηλέφωνα
    Λευκωσία
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22202000 / 22202241 / 22202236.
  • Κακοπετριά
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 22922417 / 22923197.
  • Λεμεσός
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 25205000 / 25205183 / 25205246 / 25205284.
  • Λάρνακα
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 24204000 / 24204232 / 24204238.
  • Παραλίμνι
    Τηλέφωνο επικοινωνίας: 23821277.
  • Πάφος
    Τηλέφωνα επικοινωνίας: 26206000 / 26206192 / 26206240.

Επιπρόσθετα, για οτιδήποτε έχει σχέση με τους λογαριασμούς των πελατών της ΑΗΚ το τηλεφωνικό κέντρο 1818 είναι στη διάθεση του κοινού.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.