Φόρμα αναζήτησης

Πάνω από δύο κρουαζιερόπλοια – Τα βρήκαν Καρούσος – DP World

Η χθεσινή συνάντηση του υπουργού Μεταφορών με την DP World λειτούργησε ως καταλύτης για αλλαγή της πολιτικής της εταιρείας σε ό,τι αφορά τον ελλιμενισμό κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Λεμεσού. Η διαχειρίστρια εταιρεία του επιβατικού τερματικού του λιμανιού δεσμεύτηκε ότι θα δέχεται από ’δω και πέρα περισσότερα από δύο κρουαζιερόπλοια την ημέρα, ώστε όπου δεν τίθενται περιοριστικοί παράγοντες να μην απορρίπτει προτάσεις για εξυπηρέτηση πλοίων τα οποία θέλουν να χρησιμοποιούν το λιμάνι ως διαμετακομιστικό σταθμό.

 

106 το 2019
Συνήθως τα κρουαζιερόπλοια τα τα οποία έχουν τη Λεμεσό ως λιμάνι διέλευσης σταθμεύουν οκτώ ώρες και όσοι επιβάτες το επιθυμούν κατεβαίνουν για να κάνουν εκδρομές και περιηγήσεις, είτε στην πόλη είτε αλλού στο νησί, ενισχύοντας την τουριστική οικονομία. Πέρσι, σύμφωνα με τις στατιστικές της DP World, εξυπηρετήθηκαν από το λιμάνι της Λεμεσού 106 κρουαζιερόπλοια (έναντι 68 το 2018), εκ των οποίων η πλειοψηφία ήταν πλοία διέλευσης, ενώ τα υπόλοιπα είχαν το λιμάνι ως αφετηρία.

 

Ζήτημα ποιότητας
Πληροφορίες μας αναφέρουν ότι οι λόγοι τους οποίους επικαλούνταν οι διαχειριστές του επιβατικού τερματικού, βάζοντας ως ανώτατο αριθμό εξυπηρέτησης τα δύο πλοία, ήταν η ποιότητα της υπηρεσίας. Σε ανακοίνωσή της με χθεσινή ημερομηνία, η DP Worldαναφέρει πως παρουσίασε στον Γιάννη Καρούσο «τα γεγονότα, αλλά και την πρακτική και πραγματιστική προσέγγιση που υιοθετεί, σχετικά με τις διαδικασίες ελλιμενισμού των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού». Μεταξύ άλλων σημείωσε την αποδοτικότητα των λειτουργιών, την παροχή άριστης ποιότητας εξυπηρέτησης, την ασφάλεια των κρουαζιερόπλοιων και των επιβατών, την εμπειρία που προσφέρεται στους επιβάτες ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και να συνάδει με τα πρότυπα της παραδοσιακής κυπριακής φιλοξενίας. Σε ό,τι αφορά τον ελλιμενισμό των κρουαζιερόπλοιων, «εξετάζεται ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, προκειμένου να παρέχει ασφαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τις λειτουργίες και τη χωρητικότητα του τερματικού πολλαπλών χρήσεων» και επισημαίνει πως «για το 2020 υπάρχουν μέρες κατά τις οποίες θα εξυπηρετήσει 3 και 4 κρουαζιερόπλοια την ίδια ημέρα».

Αφού άκουσε τα επιχειρήματα, ο υπουργός Μεταφορών ζήτησε καλύτερη διαχείριση για καλύτερη αποτελεσματικότητα. Της συνάντησης είχε προηγηθεί και επιστολή του Γιάννη Καρούσου σε αυστηρό ύφος. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι νομικά η κυβέρνηση δεν μπορεί να υποχρεώσει τους διαχειριστές να ακολουθήσουν μία συγκεκριμένη πολιτική, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση φάνηκε πως με τη διαβούλευση και την καλή θέληση το θέμα βρήκε τη λύση του. Η DP World δεν έθεσε θέμα δημιουργίας νέων υποδομών στο επιβατικό τερματικό ώστε να δέχεται περισσότερα κρουαζιερόπλοια.

 

40% η αύξηση
Στην ανακοίνωσή της η DP World Limassol αναφέρει πως «οι ανάγκες των πελατών της αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για αυτήν και καταβάλλει προσπάθειες, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς, για να αντιμετωπίσει τις οποιεσδήποτε προκλήσεις. Ως αποτέλεσμα», προσθέτει, «των στοχευμένων προωθητικών ενεργειών της, καθώς και συνεργασιών με φορείς του τομέα της κρουαζιέρας, η DP World Limassol κατάφερε να διασφαλίσει νέες κρουαζιέρες για το 2019 και έπειτα, καταγράφοντας αύξηση πέραν του 40% σε σύγκριση με τις κρατήσεις των προηγούμενων χρόνων».

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.