Φόρμα αναζήτησης

Οι 18 «ύποπτοι» για τις διαρροές σύμφωνα με τον Αβ.Νεοφύτου



Στις χθεσινές του δηλώσεις ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, εξέφρασε τη θέση πως όπως φαίνεται οι διαρροές αφορούν έγγραφα και σημειώματα όπως τα μετέφερε ο Πρόεδρος της Βουλής στους οκτώ αρχηγούς των κοινοβουλευτικών κομμάτων, καθώς και σε στοιχεία που τέθηκαν ενώπιον των 10 μελών της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εσωτερικών. Σύνολο δηλαδή 18 άτομα. Αν θεωρήσουμε ότι ανάμεσα στα άτομα αυτά είναι και ο ίδιος ο Πρόεδρος της Βουλής τότε τα άτομα αυτά ανέρχονται τελικά σε 19, με τη λογική την οποία υποστήριξε ο πρόεδρος του ΔΗΣΥ. Για να μετατρέψουμε τα όσα έχει αναφέρει ο Αβέρωφ Νεοφύτου, σε ονόματα, οι ύποπτοι, σύμφωνα με τον ίδιο είναι: ο Άντρος Κυπριανού, ο Νικόλας Παπαδόπουλος, ο Μαρίνος Σιζόπουλος, ο Γιώργος Λιλλήκας, ο Μιχάλης Γιωργάλλας, ο Γιώργος Περδίκης, ο Χρήστος Χρήστου και ο Αβέρωφ Νεοφύτου. Ενώ από πλευράς της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Εσωτερικών, είναι η πρόεδρος και τα μέλη: Ελένη Μαύρου, Γιώργος Γεωργίου, Ευανθία Σάββα (ΑΚΕΛ), Γιώργος Κάρουλλας, Ανδρέας Κυπριανού, Ξένια Κωνσταντίνου (ΔΗΣΥ), Πανίκος Λεωνίδου, Παύλος Μυλωνάς (ΔΗΚΟ), Κωστής Ευσταθίου (ΕΔΕΚ), Λίνος Παπαγιάννης(ΕΛΑΜ).

Όλα αυτά φυσικά σε πρακτικό επίπεδο καμιά σημασία δεν έχουν, καθώς οι έρευνες της Αστυνομίας βρίσκονται ακόμα σε εξέλιξη, ενώ η λίστα των πιθανών υπόπτων για τις διαρροές θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερη, αν αναλογιστεί κανείς τους συνεργάτες του κάθε βουλευτή ή ακόμα και το κατά πόσο το θέμα συζητήθηκε ή τα στοιχεία τέθηκαν ενώπιον της οποιασδήποτε κομματικής κοινοβουλευτικής ομάδας προς συζήτηση. Αλλά θα μπορούσε κάποιος να υποστηρίξει πως η διαρροή θα μπρούσε να γίνει από οπουδήποτε αλλού όπως για παράδειγμα από κρατικές υπηρεσίες που εμπλέκονται στο θέμα αυτό, καθώς τα στοιχεία αυτά από κάπου αλλού μεταβιβάζονται στην Βουλή – για παράδειγμα από τα υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών.

Ο Πρόεδρος της Βουλής άλλωστε, κατά τις χθεσινές τους δηλώσεις, άφησε αιχμές ακόμα και για ενδεχόμενες διαρροές για προσωπικό όφελος από κάποιον ή κάποιους. Βουλευτές όπως η Ειρήνη Χαραλαμπίδου, με αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο οι διαρροές -εάν υπάρχουν- να έγιναν και για σκοπούς επαγγελματικής αντιζηλίας  ή ανταγωνισμού, μεταξύ εμπλεκομένων στις διαδικασίες των πολιτογραφήσεων. Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί πως δεν αποκλείεται να είναι και ένας συνδυασμός όλων των πιο πάνω ή και άλλων σεναρίων που ο καθένας δημιουργεί. Οι αναφορές αυτές ενέχουν ωστόσο τον κίνδυνο της διαμόρφωσης εντυπώσεων, που αποπροσανατολίζουν από την πραγματική ουσία του όλου ζητήματος.

Το κυνήγι μαγισσών, που εντέχνως και σταδιακά διαμορφώνεται με φόντο τις διαρροές, δεν αποκλείεται να μετατραπεί ή να μετεξελιχθεί σε σύγκρουση εξουσιών με λαβύρινθο πορισμάτων και συμπερασμάτων από διάφορες διαφορετικές υπηρεσίες και εξουσίες, με αποτέλεσμα να χαθεί το όλο θέμα σε βάθος χρόνου. Το ζητούμενο όμως είναι η αποκατάσταση του κύρους της Κυπριακής Δημοκρατίας, μέσα από έρευνες οι οποίες θα οδηγήσουν σε ανακλήσεις διαβατηρίων, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Παράλληλα, πρέπει να υπάρξει τιμωρία και σε όσους μεσολάβησαν για συγκεκριμένους πελάτες που δεν δικαιούνταν την πολιτογράφηση. Όσες κι αν ήταν οι περιπτώσεις αυτές, όσο μικρό και αν θεωρήσει κανείς το ποσοστό σε σύγκριση με το σύνολο των πολιτογραφήσεων.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.