Φόρμα αναζήτησης

Νέα μελέτη για να σπάσει το αδιέξοδο

Με άλλη μια μελέτη επιχειρείται να αρθεί το αδιέξοδο που παρουσιάζεται σχετικά με την όδευση του δρόμου που θα συνδέει το αεροδρόμιο Πάφου με την τουριστική περιοχή της πόλης. Οι φορείς τη Πάφου, στην παρουσία των τριών συναρμόδιων υπουργών Εσωτερικών, Μεταφορών και Γεωργίας, συμφώνησαν για την εκπόνηση μίας νέας περιβαλλοντικής μελέτης για να καταδείξει τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από την κατασκευή τμήματος του δρόμου αεροδρομίου – τουριστικής περιοχής Πάφου. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα μικρό τμήμα αυτού του δρόμου στην περιοχή του ποταμού της Έζουσας. Η δημιουργία γέφυρας στην περιοχή βρίσκει αντίθετη την Υπηρεσία Θήρας, η οποία υποστηρίζει ότι είναι πέρασμα και θα επηρεαστεί ένα προστατευόμενο είδος πουλιών. Είχε προηγηθεί η σφοδρή αντίδραση των εκπροσώπων φορέων της επαρχίας στην πρόταση που κατέθεσαν οι υπουργοί για την εγκατάλειψη της όδευσης του δρόμου και την ανακατασκευή του παλαιού δρόμου προς το αεροδρόμιο, ο οποίος διέρχεται από τις κοινότητες της Κολώνης, της Αχέλειας και της Τίμης. Αυτή η επιλογή παρουσιάστηκε ως εναλλακτική λύση για να ξεπεραστούν τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην αρχική όδευση του δρόμου. Όπως εξήγησαν οι τρεις υπουργοί, αν υιοθετηθεί αυτή η πρόταση τότε με τις βελτιώσεις που θα γίνουν στον δρόμο η απόσταση θα μειωθεί από 10 χιλιόμετρα σε έξι και θα είναι ένας δρόμος με τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας. Οι φορείς της επαρχίας επέμειναν ότι δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί η αρχική όδευση και να συμπληρωθούν τα υπόλοιπα δύο χιλιόμετρα είτε με τη γέφυρα είτε με υπογειοποίηση του δρόμου στο σημείο για το οποίο υπάρχουν ενστάσεις της Υπηρεσίας Θήρας. Προκειμένου να αποφευχθεί το αδιέξοδο, υιοθετήθηκε η πρόταση να γίνει άλλη μια περιβαλλοντική μελέτη. Στα περίπου 10 χρόνια που εκκρεμεί αυτό το τμήμα του δρόμου εκπονήθηκαν άλλες τρεις περιβαλλοντικές μελέτες. Η περιπέτεια αυτού του έργου για το οποίο δαπανήθηκαν πέραν των 25 εκατ. ευρώ μαζί με τις απαλλοτριώσεις, αλλά παραμένει ημιτελές, ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια όταν η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έκρινε ότι η όδευση θα προκαλούσε προβλήματα ασφάλειας των πτήσεων. Στη συνέχεια υπήρξαν ενστάσεις από την Υπηρεσία Περιβάλλοντος και τώρα από την Υπηρεσία Θήρας. Ο υπουργός Γεωργίας Κώστας Κάδης επεσήμανε ότι για το σημείο στον ποταμό της Έζουσας υπάρχει σύγκρουση τόσο με το εθνικό δίκαιο όσο και με ευρωπαϊκές οδηγίες. Ο κ. Καδής δήλωσε ότι θα γίνει εξαντλητική εξέταση κάθε σεναρίου, προκειμένου να καταδειχθούν βιώσιμες λύσεις.

 

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.