Φόρμα αναζήτησης

Μαθήτρια ανέπτυξε φοβίες λόγω θρησκευτικών- Έρευνα από το ΥΠΠ

Την διεξαγωγή έρευνας μετά την καταγγελία γονιών ότι η κόρη τους επηρεάστηκε ψυχολογικά από συγκεκριμένες αναφορές στο μάθημα των Θρησκευτικών, αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με την καταγγελία των γονιών που έφερε στην δημοσιότητα η εφημερίδα «Φιλελεύθερος», η μαθήτρια που φοιτά στην πρώτη τάξη του λυκείου, άρχισε να εμφανίζει  νευρικότητα, να μην κοιμάται κανονικά και να μην τρέφεται σωστά.

Σύμφωνα με δηλώσεις των γονέων στην εφημερίδα, η μαθήτρια αρχικά αρνούνταν να μιλήσει με τους γονείς της,  κλεινόταν στο δωμάτιό της, έπαψε να συσχετίζεται με φίλες και φίλους της και άφηνε τα μαθήματά της στο περιθώριο. Κατόπιν πολλής επιμονής εκμυστηρεύτηκε στον πατέρα της πως πιστεύει στον σατανά και πως προσπαθεί με την προσευχή και τη νηστεία να μην τον αφήσει να την ενοχλήσει! Όταν τη ρώτησε από πού τα έμαθε αυτά, έκπληκτος την άκουσε να του απαντά «από την καθηγήτρια των Θρησκευτικών που μας έκανε μαθήματα για τον σατανά».

Οι γονείς σημειώνουν πως χρειάστηκε να απευθυνθούν σε ψυχολόγο καθώς η κόρη τους παρουσιάζει ανεξέλεγκτες και πολυδιάστατες φοβίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Υπουργείο Παιδείας που έχει ήδη δώσει οδηγίες για να επιστρατευτούν ψυχολόγοι, επιστήμονες και άλλοι ειδικοί ώστε να παράσχουν κάθε δυνατή βοήθεια στο ανήλικο κορίτσι. Ωστόσο το ζήτημα που προκύπτει από το περιστατικό μάλλον είναι πολύ βαθύτερο και απαιτεί, πέραν των ερευνών, τομές στον τρόπο που διδάσκονται τα θρησκευτικά στα σχολεία.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.