POWERED BY

Φόρμα αναζήτησης

Η Τράπεζα Κύπρου προειδοποιεί τους πελάτες της για παραπλανητικά sms



Η Τράπεζα Κύπρου καλεί τους πελάτες της να μην καταχωρούν ευαίσθητες πληροφορίες και να καταγγείλουν ύποπτα περιστατικά απάτης.

 

Σε σημερινή ανακοίνωση, η Τράπεζα Κύπρου αναφέρει ότι τα τελευταία 24ωρα πελάτες της γίνονται αποδέκτες παραπλανητικών sms, ηλεκτρονικών μηνυμάτων (email) όπως και μηνυμάτων μέσα από δημοφιλείς εφαρμογές (Αpps) messenger κινητών και ηλεκτρονικών υπολογιστών, από άγνωστους με σκοπό την εξαπάτηση.

 

Προσθέτει ότι κατά την επικοινωνία ζητείται η καταχώρηση ευαίσθητων πληροφοριών, όπως κωδικό χρήστη και κωδικό πρόσβασης 1bank, κωδικούς 1 χρήσης (OTPs), αριθμούς και άλλες πληροφορίες καρτών, ώστε να αποκτηθεί πρόσβαση σε λογαριασμούς πελατών για μεταφορά χρηματικών ποσών, ή/ και χρήση καρτών τους.

 

H Τράπεζα Κύπρου προτρέπει τους πελάτες της να μην ανταποκρίνονται στις πιο πάνω απάτες ούτε να αποκαλύπτουν ή να καταχωρούν ευαίσθητες πληροφορίες τους.

 

Η Τράπεζα διαβεβαιώνει τους πελάτης ότι δεν πρόκειται να τους ζητηθούν ποτέ προσωπικά στοιχεία όπως κωδικός χρήστη και πρόσβασης 1bank, Κωδικοί 1χρήσης (ΟTPs) ή επιβεβαίωσης (VC); αριθμοί και άλλες πληροφορίες καρτών, από υπαλλήλους της μέσω email, sms μηνυμάτων, τηλεφωνημάτων ή αναδυόμενων παραθύρων ή συνδέσμων.

 

Για να αντιμετωπιστεί η απάτη, η Τράπεζα Κύπρου καλεί τους πελάτες της να προωθήσουν κάθε ύποπτο μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: abuse@bankofcyprus.com.

 

Επιπλέον, η Τράπεζα Κύπρου αναφέρει ότι σε περίπτωση που πιστεύουν πως έχουν μοιραστεί προσωπικά τους στοιχεία με οποιονδήποτε τρόπο, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Τράπεζα στο τηλέφωνο 800 00 800 ή στο +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό.

 

Η ανακοίνωση της Αστυνομίας

Στο μεταξύ σε ανακοίνωση της η Αστυνομία αναφέρει ότι «Το τελευταίο διάστημα η Αστυνομία έγινε δέκτης αρκετών καταγγελιών από πολίτες σχετικά με διαδικτυακή απάτη που σχετίζεται με Τραπεζικά και Πιστωτικά Ιδρύματα. Συγκεκριμένα οι πολίτες γίνονται λήπτες παραπλανητικών  ενημερώσεων και μηνυμάτων, τα οποία τους ζητούν να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία πρόσβασης και διάφορες πληροφορίες του λογαριασμού τους στην Τράπεζα / Πιστωτικό ίδρυμα. Η επιβεβαίωση των στοιχείων γίνεται μέσω πλαστών ιστοσελίδων των Τραπεζικών / Πιστωτικών Ιδρυμάτων».

 

«Το κοινό», τονίζει, «καλείται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να μην αποκαλύπτει σε κανένα πρόσωπο τα προσωπικά του στοιχεία και κωδικούς πρόσβασης των τραπεζικών του λογαριασμών. Κανένα τραπεζικό / Πιστωτικό ίδρυμα δεν θα ζητήσει ποτέ τους κωδικούς πρόσβασης πελατών του. Προτού τοποθετηθούν οι κωδικοί πρόσβασης, να βεβαιώνεται, ότι πρόκειται για την αυθεντική ιστοσελίδα της Τράπεζας / Πιστωτικού Ιδρύματος με το οποίο συνεργάζεται και διατηρεί λογαριασμό».

 

Περισσότερες πληροφορίες για διαδικτυακές απάτες εδώ Cyberalert.cy

 

Πηγή: ΚΥΠΕ

 

Έστηναν υποθέσεις κλοπής οχημάτων για να πάρουν την ασφαλιστική αποζημίωση – Υπό κράτηση 60χρονος

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.