Φόρμα αναζήτησης

Γνωρίζουν για τον κίνδυνο, αλλά αντιδρούν για το κλείσιμο

Αγανάκτηση και θυμό εκφράζουν κάτοικοι της οδού Κανάρη στον Στρόβολο για την ύπαρξη παράδρομου, τον οποίο χαρακτηρίζουν επικίνδυνο, τόσο για τους ίδιους και τα παιδιά της περιοχής, όσο και για τους οδηγούς που τον διασχίζουν.
Ο συγκεκριμένος δρόμος οδηγεί από τη μία κατεύθυνση στην οδό Αλεξανδρουπόλεως και από την αντίθετη πλευρά προς το Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας και τον παλαιό πυρήνα του Στροβόλου και χρησιμοποιείται καθημερινά από 2.000 οδηγούς
Μιλώντας στον «Π» οι δημότες ανέφεραν ότι τα προβλήματα είναι δύο. Το πρώτο αφορά στην μηδενική ορατότητα των οδηγών όταν διασχίζουν τον δρόμο, καθότι υπάρχει ανηφόραπου δεν επιτρέπει στον οδηγό να δει το αυτοκίνητο που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι πλημμυρίζει. Ο παράδρομος εφάπτεται με τον Πεδιαίο. «Με την υπερχείλιση της Αλεξανδρουπόλεως και του Πεδιαίου ποταμού, ο δρόμος μετατρέπεται σε ποτάμι και δεν μπορεί να περάσει ούτε αμάξι, ούτε πεζός», αναφέρουν στον «Π» περίοικοι.

Αντιδράσεις

Ο δήμαρχος Στροβόλου, Αντρέας Παπαχαράμπους, ανέφερε στον «Π» ότι ο δήμος επιθυμεί να προχωρήσει σε κλείσιμο του συγκεκριμένου δρόμου, ο οποίος θεωρείται «παράτυπος», ωστόσο υπάρχουν αντιδράσεις, τόσο από την εκκλησιαστική επιτροπή της Παναγίας Χρυσελεούσης, όσο και από την Αστυνομία.
«Ο δρόμος χρησιμοποιείται από δύο χιλιάδες οδηγούς ημερησίως. Εμείς θέλουμε να τον κλείσουμε, αλλά υπάρχουν αντιδράσεις διότι αρκετοί θεωρούν ότι βοηθά στη μείωση της κίνησης του ιστορικού πυρήνα του δήμου μας», σημειώνει ο δήμαρχος Στροβόλου. Ο κ. Παπαχαραλάμπους προσθέτει ότι «παρά τις αντιδράσεις, στόχος μας ως δήμος είναι να προχωρήσουν άμεσα τα έργα στην Αλεξανδρουπόλεως, διότι μέσα στα σχέδια είναι να επέλθει και η κανονικότητα του δρόμου της οδού Κανάρη». Ερωτηθείς τι θα συμβεί μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα, ο δήμαρχος ανέφερε πως ο δήμος προέβη σε επανειλημμένες συσκέψεις με τους αρμοδίους και πλέον απομένει η έναρξη του μεγάλου έργου που υπολογίζεται να ξεκινήσει -ή τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος- εντός του 2020. Να σημειωθεί ότι σε περίπτωση που κλείσει ο δρόμος, σύμφωνα με τον δήμαρχο, την επιπρόσθετη κυκλοφοριακή κίνηση θα επωμιστεί όχι μόνο ο ιστορικός πυρήνας, αλλά και η λεωφόρος Στροβόλου.