Φόρμα αναζήτησης

Επ. Περιβάλλοντος για κακοποίηση ζώων: Να προβληματιστούν Γονείς και Υπουργείο

«Μετά από τα σοκαριστικά γεγονότα δύο μέρες μετά, τα όσα τραγικά συνέβησαν  στο Λύκειο Παραλιμνίου, θέλω να καταδικάσω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τις εγκληματικές πράξεις κακομεταχείρισης ζώων, όπως αυτές καταγράφηκαν κατά την πρώτη μέρα έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, και μάλιστα εντός σχολικού χώρου», αναφέρει σε γραπτή δήλωση της η Κλέλια Βασιλείου.

Προσθέτει ότι «το σχολείο οφείλει να μορφώνει τους μαθητές του και να πλάθει τους μελλοντικούς πολίτες του τόπου μας. Όσα απαράδεκτα παρακολουθήσαμε εμβρόντητοι, θα πρέπει να προβληματίσουν ουσιαστικά Υπουργείο Παιδείας, Συνδέσμους Γονέων και Σχολικές Εφορείες καθότι σε καμία περίπτωση παρόμοιου τύπου ακρότητες δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ως νεανική παρόρμηση αμελητέας ανάγκης προσοχής».

Καταληκτικά σημειώνει ότι «Η κακομεταχείριση ζώων όπως καταγράφεται από την επιστημονική ιατρική κοινότητα, δηλοί ψυχολογική διαταραχή ή και ροπή προς το έγκλημα. Σε καμία περίπτωση αυτό το θέμα δεν πρέπει να περάσει χωρίς τη δέουσα προσοχή που η ουσία της πράξης επιβάλλει :  Η ανοχή σε τέτοια φαινόμενα, οδηγεί σε περεταίρω καταρράκωση του βιοτικού μας επιπέδου και ειδικότερα όσον αφορά βασικές αρχές ηθικής και αξιών. Ευχόμαστε όπως για το γεγονός αποδοθεί δικαιοσύνη και αντί άλλης τιμωρίας τα άτομα που συμμετείχαν είτε άμεσα είτε έμμεσα στις αισχρές αυτές πράξεις, να υποστηριχθούν από προγράμματα ψυχολογικής αποκατάστασης και υγειούς κοινωνικής ενσωμάτωσης».

 

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.