Φόρμα αναζήτησης

Ένοχος και ο δεύτερος οδηγός για την πρόκληση θανατηφόρου στην Τεύκρου Ανθία

Τρελό» όχημα που εκινείτο με 118 χιλιόμετρα αντί 65, στη λεωφόρο Τεύκρου Ανθία στο Τσέρι, συγκρούστηκε με άλλο αυτοκίνητο που προσπαθούσε να περάσει σε πάροδο, και στη συνέχεια χτύπησε στο πίσω μέρος άλλου σταθμευμένου αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα τον θάνατο του οδηγού του και τον κρίσιμο τραυματισμό της συζύγου του. Η τελευταία, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον. Ο οδηγός του «τρελού» οχήματος κρίθηκε την Παρασκεύη ένοχος από το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας για την πρόκληση θανατηφόρου οδικού ατυχήματος, για υπερβολική ταχύτητα και για τοποθέτηση ελαστικών στο αυτοκίνητό του εκτός προδιαγραφών. Όπως τόνισε στην καταδικαστική απόφασή του ο δικαστής Χρ. Ρασπόπουλος, η αλλαγή των ελαστικών επηρεάζει τη συμπεριφορά του οχήματος στον δρόμο, αφού απαιτείται διαφορετική πίεση στα φρένα για να κλειδώσουν και αλλάζουν τα δεδομένα με αποτέλεσμα το σύστημα αντιολίσθησης να μην λειτουργεί όπως απαιτείται από τις προδιαγραφές και να αυξάνεται ο χρόνος που απαιτείται για να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο. Το δυστύχημα προκλήθηκε στις 22/11/2018 γύρω στις 18.45. Ο κατηγορούμενος οδηγούσε με κατεύθυνση το Τσέρι, ενώ από την απέναντι λωρίδα κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο προσπαθούσε να στρίψει προς την οδό Ψαρών. Μόλις όμως εισήλθε στην αντίθετη λωρίδα συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο του κατηγορουμένου, το οποίο στη συνέχεια χτύπησε στο αυτοκίνητο των θυμάτων που ήταν σταθμευμένο σε ασφάλτινη διαπλάτυνση, αριστερά της λωρίδας στην οποία εκινείτο ο κατηγορούμενος. Οι δύο σύζυγοι περίμεναν το παιδί τους να τελειώσει από τα ιδιαίτερα μαθήματα και η στάθμευσή τους ήταν νόμιμη, αφού δεν επηρέαζε τη διέλευση οχημάτων στις λωρίδες κυκλοφορίας. Το βίαιο χτύπημα στο αυτοκίνητο των θυμάτων είχε ως αποτέλεσμα το πίσω δεξιό μέρος να συρρικνωθεί. Ο πίσω δεξιά τροχός εφαπτόταν του στύλου της πόρτας του οδηγού, ενώ συνεπεία της σύγκρουσης το όχημα ανατράπηκε και κατέληξε με την οροφή στο έδαφος. Η οροφή συμπιέστηκε προς τα κάτω μέχρι το κάθισμα του οδηγού, ο οποίος δεν έφερε ζώνη ασφαλείας. Διαπιστώθηκε ότι ο οδηγός-θύμα εκτινάχθηκε από το αυτοκίνητό του. Στην απόφασή του ο κ. Ρασπόπουλος επεσήμανε ότι ο κατηγορούμενος, παρά το ότι αντιλήφθηκε το όχημα που προσπαθούσε να στρίψει δεξιά, δεν μείωσε την ταχύτητα των 118 χιλιομέτρων και επήλθε η σύγκρουση του μπροστινού δεξιού προφυλακτήρα του οχήματός του με το μπροστινό δεξιό φανάρι του αυτοκινήτου που προσπαθούσε να στρίψει και το οποίο είχε ήδη προχωρήσει 1,70 μέτρα στη λωρίδα του κατηγορουμένου.
Ο τελευταίος διατάχθηκε να παραμείνει υπό κράτηση μέχρι σήμερα, οπότε και ο δικηγόρος του θα αγορεύσει για μετριασμό της ποινής. Αξίζει να αναφερθεί ότι και ο οδηγός του αυτοκινήτου που έστριβε προς την οδό Ψαρών κατηγορήθηκε για το ίδιο θανατηφόρο ατύχημα και καταδικάστηκε σε φυλάκιση. Κρίθηκε ότι έφερε και αυτός ευθύνη, αφού είχε διανύσει 1,70 μ. στην αντίθετη λωρίδα αποκόπτοντας την πορεία του κατηγορουμένου. Για την κατηγορούσα αρχή εμφανίστηκε η δημόσια κατήγορος Φρόσω Κακούρη.