Φόρμα αναζήτησης

Διευκρινήσεις από ΑΗΚ για τους «φουσκωμένους» λογαριασμούς

Η ΑΗΚ ενημερώνει το κοινό ότι, λόγω τεχνικού προβλήματος, τα τιμολόγια που έχουν αποσταλεί σε μια μικρή μερίδα (ποσοστό περίπου 4%) πελατών της ΑΗΚ περιλαμβάνουν κατανάλωση για περίοδο μεγαλύτερη από την καθορισμένη περίοδο τιμολόγησης.

Σημερινή ανακοίνωση της ΑΗΚ αναφέρει ότι, όσοι πελάτες της ΑΗΚ επιθυμούν να γίνει αναπροσαρμογή του τιμολογίου τους και να εξοφλήσουν την κατανάλωση τους που αφορά τη διμηνία Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τηλεφωνικό Κέντρο 1818 και να ζητήσουν αναπροσαρμογή.

Για όσους πελάτες δεν ζητήσουν αναπροσαρμογή, τα τιμολόγια της επόμενης διμηνίας που θα λάβουν θα αφορούν μικρότερη περίοδο κατανάλωσης, αφού μέρος θα έχει ήδη εξοφληθεί με τα τιμολόγια Δεκεμβρίου – Ιανουαρίου, προστίθεται.

Η ΑΗΚ εκφράζει τις απολογίες της για τυχόν ταλαιπωρία των επηρεαζόμενων πελατών της, καταλήγει η ανακοίνωση.

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν.