Φόρμα αναζήτησης

Άρχισε η ανάπλαση της Κ. Μάτση χωρίς παρατράγουδα

Διαψεύστηκαν τελικά οι φόβοι ότι το κλείσιμο χθες μεγάλου τμήματος της οδού Κυριάκου Μάτση θα οδηγούσε σε κυκλοφοριακό κομφούζιο, ειδικά τις ώρες αιχμής. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο τροχαίας Λευκωσίας Στέλιο Παναγίδη, ο οποίος έστησε χθες το «αρχηγείο» του στην περιοχή και παρακολουθούσε επι τόπου μαζί με ομάδα αστυνομικών την κυκλοφοριακή κίνηση με drone-κάμερα, ώστε να δίνονται οδηγίες για άμεση διαχείριση των προβλημάτων που παρουσιάζονταν, δήλωσε στον «Π» ότι η κατάσταση κύλισε ομαλά και οι οδηγοί συμμορφώθηκαν με τις οδηγίες των προηγούμενων ημερών για να αποφεύγουν τη χρήση του δικτύου γύρω από το τμήμα της λεωφόρου που έκλεισε για ανάπλαση. Σύμφωνα με τον κ. Παναγίδη, οι οδηγοί χρησιμοποίησαν για τις διακινήσεις τους τις άλλες βασικές αρτηρίες της περιοχής, τις Δ. Σεβέρη, Γρ. Διγενή, Νίκης και Ακροπόλεως, στις οποίες παρόλα αυτά δεν παρατηρήθηκε μεγάλος φόρτος κυκλοφοριακός. Όπως επεσήμανε η Αστυνομία θα συνεχίσει και τις επόμενες μέρες να επιτηρεί την περιοχή, τόσο με κάμερα από ψηλά όσο και με… επίγεια παρουσία, από το πρωί μέχρι και την ώρα που κλείνει η δημόσια υπηρεσία και θα παρεμβαίνει άμεσα όπου χρειάζεται μέχρι να γίνουν συνήθεια στους πολίτες οι νέες ρυθμίσεις. Εκτός από την Αστυνομία και ο Δήμος Λευκωσίας με τους τροχονόμους αλλά και την ομάδα των συγκοινωνιολόγων του παρακολουθεί από κοντά την κατάσταση και όπου χρειαστεί παρεμβαίνει. Οι πρώτες εργασίες στην Κ. Μάτση χθες αφορούσαν το κόψιμο των δέντρων που είχε προαποφασιστεί ότι θα κοπούν στο πλαίσιο του ανασχεδιασμού. Από σήμερα αναμένεται να μπουν οι μπουλτόζες για να πιάσουν δουλειά. Μέχρι χθες υπήρχαν στη λεωφόρο συνολικά 63 μεγάλα δέντρα και 110 μικρότερα. Με βάση την πρόταση που θα υλοποιηθεί δεν θα αντικατασταθούν μόνο τα 28 δέντρα που θα θυσιαστούν, αλλά θα φυτευτούν 70 συνολικά νέα μεγάλα δέντρα, εκ των οποίων τα μισά περίπου κυπαρίσσια. Το έργο θα ολοκληρωθεί εντός 15 μηνών με κόστος 2,6 εκατ. ευρώ. Η ανακατασκευή στηρίζεται στη βιώσιμη κινητικότητα. Μεταξύ άλλων, δημιουργούνται πλατιά πεζοδρόμια και προστίθενται νέοι χώροι -λωρίδες πρασίνου- που ευνοούν τη μεγαλύτερη άνεση και ευχαρίστηση στο περπάτημα.