Bayraktar: Η Ρωσία τοποθετείται στο αίτημα Κιέβου για τουρκικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 2.4.2022
«Στην πραγματικότητα λόγος γίνεται για την προετοιμασία από το καθεστώς του Κιέβου τεχνικών μέσων μεταφοράς και χρήσης βιολογικού όπλου με δυνατότητα χρήσης κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας», είπε ο Ρώσος στρατιωτικός.

Η ουκρανική εταιρεία κατασκευής κινητήρων αεροσκαφών Motor Sich ενδιαφερόταν για τη δυνατότητα των τουρκικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών τύπου Bayraktar να ψεκάζουν αέρια, σύμφωνα με το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, το οποίο συνέδεσε το αίτημα αυτό με τα περισσότερα από 30 αμφιλεγόμενα βιολογικά εργαστήρια στο έδαφος της Ουκρανίας και πιθανή χρήση της παραγωγής τους.

«Προκαλεί ενδιαφέρον  το αίτημα της ουκρανικής επιχείρησης Motor Sich προς την τουρκική εταιρεία παραγωγής των μη επανδρωμένων αεροσκαφών τύπου Bayraktar. Θέλω να υπογραμμίσω ότι το συγκεκριμένο έγγραφο έχει ημερομηνία 15 Δεκεμβρίου 2021. Η ουσία του έγκειται στο εάν υπάρχει η δυνατότητα να εξοπλιστεί το συγκεκριμένο μη επανδρωμένο με συστήματα και μηχανισμό ψεκασμού αερίων με χωρητικότητα άνω των 20 λίτρων», δήλωσε ο διοικητής των στρατευμάτων ραδιολογικής, χημικής και βιολογικής άμυνας της Ρωσίας Ίγκορ Κιρίλλοφ.

Ο κ. Κιρίλλοφ υποστήριξε ότι ένα τέτοιου τύπου μη επανδρωμένο με ακτίνα πτήσης 300 χλμ. θα μπορούσε να αποτελέσει πραγματική απειλή για τη μόλυνση στο έδαφος της Ρωσίας.

Παρουσίασε και στοιχεία σύμφωνα με τα οποία οι ΗΠΑ έχουν ξοδέψει περισσότερα από 200 εκατ. δολάρια για το έργο των βιολογικών εργαστηρίων στην Ουκρανία, τα οποία συμμετείχαν σε αμερικανικό στρατιωτικό βιολογικό πρόγραμμα, σύμφωνα με το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, που συμπεριελάμβανε παθογόνους παράγοντες της πανώλης και της λοιμώδους νόσου του άνθρακα.

Σύμφωνα με τον επίσημο εκπρόσωπο του υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας υποστράτηγο Ίγκορ Κονασένκοφ, τα έγγραφα, που έχει στη διάθεσή της η Μόσχα και εξασφάλισε από στελέχη των ουκρανικών βιολογικών εργαστηρίων, «μαρτυρούν τα σχέδια του Κιέβου να χρησιμοποιήσει μη επανδρωμένα αεροσκάφη ικανά να διασπείρουν θανατηφόρα επικίνδυνες ουσίες», μεταδίδει το ρωσικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων ΡΙΑ-Νόβοστι.

Μάλιστα ο μόνιμος αντιπρόσωπος της Ρωσίας στον διεθνή οργανισμό ελέγχου των χημικών όπλων Αλεξάντρ Σουλγκίν ανακοίνωσε ότι παρά τις έως τώρα αμερικανικές διαβεβαιώσεις η Μόσχα θα συνεχίσει να επιδιώκει διεθνή έρευνα για το θέμα.

«Ό,τι και αν λένε (οι ΗΠΑ), οι δηλώσεις ότι πρόκειται για ειρηνικές έρευνες, ότι όλα είναι διαφανή και αβλαβή, δεν μπορούν να καθησυχάσουν τους ανθρώπους, οι οποίοι δεν έχασαν την ικανότητα για αντικειμενική αντίληψη των πραγμάτων», δήλωσε ο Α.Σουλγκίν στο ρωσικό δίκτυο Russia Today, σημειώνοντας ότι η Ρωσία «θα επιδιώξει τη διεθνή διερεύνηση αυτής της εγκληματικής δραστηριότητας του Πενταγώνου στο έδαφος της Ουκρανίας».

«Υπάρχει η αίσθηση ότι οι Αμερικανοί επικεντρώθηκαν στη μελέτη παθογόνων, τα οποία καταγράφουν φυσικές εξάρσεις τόσο στο έδαφος της Ουκρανίας, όσο και της Ρωσίας, ώστε να καλύψουν τυχόν χρήση αυτών των παθογόνων, ενός βιολογικού όπλου στην πραγματικότητα, υπό τη μορφή μιας φυσικής έξαρσης ασθενειών. Όλα αυτά, φυσικά, μας ανησυχούν εξαιρετικά», υποστήριξε ο κ. Σουλγκίν.

ΚΥΠΕ