Στην ιστορικής σημασίας σημερινή επίσκεψη του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα τα φώτα έκλεψε μεταξύ άλλων και η επιβλητική Mercedes Maybach S 600 Guard που χρησιμοποίησε ο Τούρκος Πρόεδρος στις μετακινήσεις του. Ας δούμε όλα τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της.
Η θωρακισμένη Mercedes Maybach S 600 Guard του Ερντογάν αποκτήθηκε φέτος για να μεταφέρει με την υψηλότερη δυνατή ασφάλεια τον Τούρκο Πρόεδρο. Μέχρι τότε, ο Ερντογάν διέθετε την προηγούμενη γενιά της Mercedes S 600 L. Όπως αναφέρουν τα τουρκικά Μ.Μ.Ε., το κόστος της ήταν 1.000.000 τούρκικες λίρες για το αυτοκίνητο, ενώ άλλα 1.000.000 τούρκικες λίρες απαιτήθηκαν για τη θωράκισή του.
Η συγκεκριμένη Mercedes S-Class είναι η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο για να προσφέρει κορυφαία άνεση (Mercedes Maybach S 600 Pullman). Όμως, το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η απόλυτη προστασία που προσφέρει σε πυροβολισμούς, εκρήξεις, ακόμη και σε επίθεση με χημικά, αφού στο εσωτερικό υπάρχει ειδικό κύκλωμα αέρα που δεν επιτρέπει την είσοδο εξωτερικών αερίων.
Παράλληλα, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ένα ειδικό κράμα τιτανίου που προσφέρει την απαραίτητη θωράκιση, ενώ οι πόρτες είναι ενισχυμένες με επιπλέον ατσάλι πάχους 13 εκατοστών. Τα ελαστικά είναι πλήρως ανθεκτικά σε εκρήξεις και σφαίρες, ενώ οι ειδικές ζάντες ακόμη και εάν τα ελαστικά κοπούν έχουν την ιδιότητα να συνεχίζουν να κινούν το αυτοκίνητο.
Ειδικής σχεδίασης είναι και τα φώτα, που φωτίζουν περισσότερο από ό,τι τα φώτα της «κανονικής» Mercedes Maybach S 600, ενώ παράλληλα δίπλα ακριβώς από τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα υπάρχουν ειδικοί εκτοξευτήρες δακρυγόνων, που επιτρέπουν την άμεση διαφυγή του αυτοκινήτου σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
Στο εσωτερικό της θωρακισμένης Mercedes Maybach του Ερντογάν οι Τούρκοι έχουν τοποθετήσει ένα τηλέφωνο το οποίο συνδέεται απευθείας με τον δορυφόρο Göktürk-1, ώστε ό,τι και να συμβεί να υπάρχει άμεση επικοινωνία με τον Πρόεδρο.
Επίσης, παρότι το πίσω τζάμι είναι το μοναδικό που δεν είναι θωρακισμένο, έχει τοποθετηθεί πίσω ακριβώς από τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων ένα ειδικό ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο προσφέρει την απαραίτητη προστασία.
Σε ό,τι αφορά τέλος στον κινητήρα, αυτός είναι ο θηριώδης 6λιτρος V12 twin turbo της Mercedes με 530 άλογα ισχύος. Το μοτέρ αυτό κινεί μάλλον με χαρακτηριστική άνεση το πολύ βαρύ αμάξωμα της S 600 Pullman Guard, το οποίο ζυγίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 5,1 τόνους!
newsauto.gr
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.