Για ακόμη μία χρονιά, η RevitUp.direct έδωσε το παρόν στην έκθεση της Xenia, τη μεγαλύτερη έκθεση φιλοξενίας στην Ελλάδα, στις 25-27 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo.
Η βραβευμένη εταιρία συμμετείχε με περίπτερο (Hall 1, Stand B30), όπου οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με ειδικούς του ξενοδοχειακού Revenue Management & Digital Marketing.
Η ομάδα της RevitUp συνάντησε από κοντά μεγάλο μέρος του clientele της με τους Santo Collection, Ella Resorts, Palmera Beach Hotel & Spa, Esperas Hotel Santorini, Alianthos Garden Hotel, Mirthea Suites, Santorini View Hotel, καθώς και συνομίλησε με νέες συνεργασίες, οι οποίες θα ανακοινωθούν στο άμεσο μέλλον.
Ταυτόχρονα, η RevitUp αντάλλαξε πληροφορίες με κομβικές συνεργασίες που διατηρεί στον κλάδο του τουρισμού με την Lighthouse, που είναι επίσημη συνεργάτης, την GTP, WebHotelier | PrimalRES, GIATA και την HolidayCheck, που είναι αποκλειστική συνεργάτης στην Ελλάδα.
Επιπλέον, το agency έλαβε μέρος στο stage της Digi Hotel στα πλαίσια του Workshop με θέμα “All about Online All Year Sales”, με τον ομιλητή Αλέξανδρο Καψετάκη, Junior Revenue Manager.
H RevitUp ευχαριστεί θερμά τους επαγγελματίες που τίμησαν την ομάδα με την παρουσία τους στο περίπτερο της εταιρίας και στην συμμετοχή της στο workshop της Digi Hotel.
Οι συνεργάτες της RevitUp ανανεώνουν το ραντεβού τους για τον επόμενο χρόνο στη Xenia 2024!
REVITUP.DIRECT REVENUE MANAGEMENT
Η RevitUp.direct, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στον χώρο της φιλοξενίας. Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο. Η έμπειρη ομάδα μας, απαρτιζόμενη από εξειδικευμένους specialists, προσφέρει μία 360 προσέγγιση στον σχεδιασμό και τις πωλήσεις των Υπηρεσιών Φιλοξενίας, με σκοπό να γεφυρώσει το τεχνολογικό και διοικητικό χάσμα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με την real-time προσφορά και ζήτηση. Ταυτόχρονα, είναι σε συνεχή ετοιμότητα, παρακολουθώντας διαρκώς τις ανερχόμενες εξελίξεις του χώρου, ώστε να προσαρμόζεται ανάλογα την τοποθέτηση και την στρατηγική με το κάθε ξενοδοχείο. Στο πλευρό του κάθε πελάτη, μετασχηματίζει μαζί τη ξενοδοχειακή επιχείρηση του μέλλοντος με άμεση προσαρμογή στην επιχείρηση, αντιμετωπίζοντας τις νέες τεχνολογικές προκλήσεις και αναπτύσσοντας μία βιώσιμη ψηφιακή στρατηγική για την σταθερή αύξηση της κερδοφορίας.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.