Καταγγελίες για απίστευτη ταλαιπωρία επιβατών της wizz - Και καθυστέρησαν και έφυγαν χωρίς αποσκευές

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ Δημοσιεύθηκε 28.9.2022
Καταγγελίες για απίστευτη ταλαιπωρία επιβατών της wizz - Και καθυστέρησαν και έφυγαν χωρίς αποσκευές
Η πτήση καθυστέρησε τέσσερις ώρες αλλά η παραλαβή αποσκευών τερματίστηκε έξι ώρες πριν την απογείωση του αεροσκάφους. Ματαίως οι επιβάτες αναζητούσαν κάποιον υπεύθυνο για να επιλύσει το πρόβλημα

Χωρίς τις βαλίτσες τους πέταξαν το περασμένο Σάββατο επιβάτες της εταιρείας Wizz, που είχαν αγοράσει εισιτήρια για την πτήση Λάρνακα–Gatwick. Η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει τη θύρα εξυπηρέτησης των επιβατών πολλές ώρες πριν την πτήση, η οποία καθυστέρησε, προκαλώντας επιπρόσθετη ταλαιπωρία. Κάποιοι επιβάτες και συγγενείς τους εξετάζουν τη λήψη νομικών μέτρων κατά της εταιρείας και των αντιπροσώπων τους στην Κύπρο.

Το έκλεισαν το «μαγαζί»

Το περασμένο Σάββατο ήταν προγραμματισμένη η πτήση της Wizz για το αεροδρόμιο Gatwick της Βρετανίας, στις 4:30 το απόγευμα από τη Λάρνακα. Οι επιβάτες είχαν κάνει ηλεκτρονικό check in και αυτό που επέμενε ήταν να πάνε εγκαίρως στο αεροδρόμιο και να παραδώσουν τις αποσκευές τους ώστε να φορτωθούν στο αεροσκάφος. Κατά τις 12 το μεσημέρι (4 ώρες πριν την πτήση), ειδοποιήθηκαν με sms στο κινητό τους τηλέφωνο ότι θα υπάρξει καθυστέρηση και το αεροσκάφος θα πετάξει στους 8:25 το βράδυ.

Εκ των πραγμάτων, οι επιβάτες φρόντισαν να βρίσκονται στο αεροδρόμιο εγκαίρως, για να παραδώσουν τις αποσκευές τους, για τις οποίες θα πρέπει να σημειωθεί ότι είχαν πληρώσει €52 για κάθε μία.

Ωστόσο, ακόμα και δύο ώρες πριν την πτήση, η εταιρεία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των επιβατών της Wizz στο αεροδρόμιο Λάρνακας, πληροφόρησε όσους επιχείρησαν να δώσουν τις αποσκευές τους ότι έχουν κλείσει και δεν θα μπορούσαν να παραλάβουν τις βαλίτσες του!

Είχαν κλείσει το check in του αεροδρομίου και σταμάτησαν την παραλαβή αποσκευών στη βάση της αρχικής ώρα αναχώρησης, δηλαδή 6 ολόκληρες ώρες πριν από την πτήση!

Εκ των πραγμάτων, οι επιβάτες έφυγαν χωρίς αποσκευές και ήταν αναγκασμένοι να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για να στείλουν τις βαλίτσες τους με άλλο τρόπο στον προορισμό τους.

Ακόμα και απειλές

Ένας εκ των επιβατών που επρόκειτο να ταξιδέψει με τη σύζυγό του για κάποιο σεμινάριο στη Βρετανία, αναγκάστηκε να πληρώσει ακόμα €430 για να ταξιδέψει με άλλη εταιρεία.

Όπως αναφέρει σε καταγγελία του, «οι αρχές του αεροδρομίου πουθενά και αδιάφοροι να μας εξυπηρετήσουν και παρέπεμπαν εμάς, άκουσον άκουσον, να πάρουμε τηλέφωνα στην αεροπορική εταιρεία, καθώς και στη Skyserv, εταιρεία που εξυπηρετεί τη Wizz air στο αεροδρόμιο Λάρνακας. Το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορέσουμε να επιβιβαστούμε όπως και πολλοί άλλοι συνεπιβάτες μας. Δεν ενδιέφερε κανέναν αν εμείς είχαμε πληρωμένα εισιτήρια ή αποσκευές, παρά μόνο μας απειλούσαν ότι θα μας έφερναν και την Αστυνομία να μας συλλάβει. Έλεος πλέον σε αυτόν τον τόπο, που έχει γεμίσει από ανεύθυνους υπεύθυνους...».

Άφαντοι όλοι

Όπως ανέφεραν στον «Π» αρκετοί από τους επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης, όταν αντιλήφθηκαν ότι υπήρχε σοβαρό πρόβλημα, έψαχναν κάποιον υπεύθυνο για να συνεννοηθούν. Δυστυχώς, απογοητεύτηκαν, αφού η Wizz δεν διαθέτει γραφεία και προσωπικό στο αεροδρόμιο και τη διαχείριση των υπηρεσιών εδάφους έχει αναλάβει η εταιρεία Skyserv. Οι υπεύθυνοι του αεροδρομίου Hermes παρέπεμψαν στους υπευθύνους της Skyserv, χωρίς η υπάλληλος που εμφανίστηκε να μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Την επόμενη ημέρα, έγινε προσπάθεια επικοινωνίας με το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, με συγκεκριμένη υπάλληλο που ασχολείται με τα θέματα δικαιωμάτων επιβατών, αλλά κατέστη αδύνατον, αφού τα δύο τηλέφωνα της συγκεκριμένης υπηρεσίας δεν τα απαντούσε κανείς.

Οι επιβάτες προτίθενται να λάβουν νομικά μέτρα ζητώντας αποζημιώσεις, ενώ θα προχωρήσουν σε καταγγελίες και σε ευρωπαϊκούς θεσμούς.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κύπρος: Έδρα του παγκόσμιου διαδικτυακού πορνό - Στο μικροσκόπιο της Βουλής πέντε κυπριακές εταιρείες
ΚΥΠΡΟΣ

Κύπρος: Έδρα του παγκόσμιου διαδικτυακού πορνό - Στο μικροσκόπιο της Βουλής πέντε κυπριακές εταιρείες

Κύπρος: Έδρα του παγκόσμιου διαδικτυακού πορνό - Στο μικροσκόπιο της Βουλής πέντε κυπριακές εταιρείες

Εύθραυστη ηρεμία στη Μέση Ανατολή – Γρίφος τα επόμενα βήματα του Νετανιάχου
ΚΟΣΜΟΣ

Εύθραυστη ηρεμία στη Μέση Ανατολή – Γρίφος τα επόμενα βήματα του Νετανιάχου

Εύθραυστη ηρεμία στη Μέση Ανατολή – Γρίφος τα επόμενα βήματα του Νετανιάχου

Προεκλογικά παρατράγουδα: Πάνω από 1.400 οι παράνομες μετοικεσίες
ΚΥΠΡΟΣ

Προεκλογικά παρατράγουδα: Πάνω από 1.400 οι παράνομες μετοικεσίες

Προεκλογικά παρατράγουδα: Πάνω από 1.400 οι παράνομες μετοικεσίες

Κακοκαιρία εξπρές στην Ελλάδα: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού - Ποιες περιοχές πλήττονται
ΕΛΛΑΔΑ

Κακοκαιρία εξπρές στην Ελλάδα: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού - Ποιες περιοχές πλήττονται

Κακοκαιρία εξπρές στην Ελλάδα: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού - Ποιες περιοχές πλήττονται

Παραμένει στον αέρα η ανάπτυξη Λιμανιού και Μαρίνας Λάρνακας - Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική λέει ο υπουργός Μεταφορών
ΚΥΠΡΟΣ

Παραμένει στον αέρα η ανάπτυξη Λιμανιού και Μαρίνας Λάρνακας - Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική λέει ο υπουργός Μεταφορών

Παραμένει στον αέρα η ανάπτυξη Λιμανιού και Μαρίνας Λάρνακας - Δεν έχει ληφθεί η εγγυητική λέει ο υπουργός Μεταφορών