Ένα έργο ταλαιπωρίας που θα δώσει όμως ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα που μαστίζει την πρωτεύουσα, ολοκληρώνεται σε ένα χρόνο, εκτός απροόπτου. Συγκεκριμένα περί τα τέλη του 2023, θα ολοκληρωθεί η αερογέφυρα πριν την είσοδο της Λευκωσίας, με το Τμήμα Δημοσίων Έργων να εκτιμά, πως θα βοηθήσει αρκετά, όχι μόνο όσους εισέρχονται στην πόλη, αλλά και όσους θέλουν να μεταβούν προς τις επαρχίες Λάρνακας, Λεμεσού και Πάφου. Το έργο κοστολογείται στα 65 εκατομμύρια ευρώ και το μήκος του αυτοκινητόδρομου, απ’ όταν και θα ολοκληρωθεί θα είναι 7,5 χιλιόμετρα και θα καταλήγει στην Λεωφόρο Τσερίου. Να σημειωθεί ότι στην πραγματικότητα το συγκεκριμένο έργο δεν αφορά μόνο τις σημερινές επηρεαζόμενες περιοχές, που οι κάτοικοι πρέπει να διασχίσουν τον δρόμο των Χαλεπιανών, αλλά με το τέλος του στην ολότητα του σε περίπου οκτώ χρόνια θα καταλήξει στον αυτοκινητόδρομο της Κοκκινοτριμιθιάς.
Που βρισκόμαστε;
Σύμφωνα με τον κ. Λάζαρο Λαζάρου, που μίλησε στο politis.com.cy, μηχανικό του έργου του περιμετρικού, αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στην Β’ φάση κατασκευής των τριών μεγάλων τεχνικών του ανισόπεδου κόμβου του αυτοκινητόδρομου. Οι τρεις τεχνικές είναι:
Οι εν λόγω τεχνικές θα ολοκληρωθούν σε πέντε μήνες, δήλωσε ο κ. Λαζάρου. Εξήγησε πως ανακατασκευάζεται μέρος της Λεωφόρου Τσερίου, με την κατάληξη να είναι τα φώτα παρά το εργοστάσιο της GGS. Τους πρώτους πέντε μήνες, εξήγησε ο κ. Λαζάρου, η κίνηση μετατοπίστηκε στη δυτική πλευρά για να ολοκληρωθούν οι τρεις τεχνικές που αναφέρουμε και πιο πάνω. Τώρα, και για τους επόμενους πέντε μήνες, ξεκινούν οι εργασίες προς την ανατολική πτέρυγα του δρόμου. Η υπόγεια διάβαση στην ανατολική πλευρά, σύμφωνα με τον κ. Λαζάρου ολοκληρώθηκε και από εκεί θα διοχετεύονται τα αυτοκίνητα με κατεύθυνση την Λεμεσό, την Λάρνακα ή την Πάφο. Η πρώτη φάση, περιλαμβάνει συνολικά τέσσερις υπόγειες διαβάσεις οχημάτων, πέντε υπέργειες, ένα ανισόπεδο κόμβο και έναν τερματικό ισόπεδο κόμβο.
Ποιους θα βοηθήσει;
Ο υπεύθυνος Μηχανικός του έργου, αφού απολογήθηκε εκ νέου στον κόσμο για την ταλαιπωρία που υφίσταται, εξήγησε γιατί το συγκεκριμένο έργο δεν θα αφορά μόνο την αποσυμφόρηση της κίνησης στην είσοδο της πρωτεύουσας. «Το έργο θα αποσυμφορήσει και την κίνηση προς την Λεωφόρο Στροβόλου και την Τσερίου, με το πέρας των εργασιών, καθώς και τους πολίτες που μεταβαίνουν μέσω των «Χαλεπιανών» στο κέντρο της πόλης ή προς άλλες επαρχίες» υπέδειξε ο κ. Λαζάρου. Πρόσθεσε πως « τα αυτοκίνητα που έρχονται από την ορεινή Λευκωσία θα χρησιμοποιούν τον περιμετρικό για να πορευθούν προς τις επαρχίες της Λάρνακας και της Λεμεσού, ενώ σημείωσε ότι το έργο είναι σχεδιασμένο με τρόπο ώστε να μπορούν οι οδηγοί να πορευθούν σε διαφορετικές κατευθύνσεις σε λιγότερο χρόνο.
Ένα μαρτύριο!
Με νεύρα και εντάσεις αρχίζει η μέρα των Κύπριων οδηγών, αφού με το που μπουν στο αμάξι για να πάνε στην δουλειά, πρώτα κάνουν την προσευχή τους και μετά βάζουν μπρος. Και ο λόγος προφανής. Η κίνηση απ' άκρη σ' άκρη στην Λευκωσία, το μποτιλιάρισμα στους κυκλικούς κόμβους της Λεμεσού, ο δρόμος προς το κέντρο της Λάρνακας, κάθε πρωί, ειδικά τώρα που άνοιξαν τα σχολεία, είναι η αιτία που χιλιάδες πολίτες καθημερινά γράφουν στον υπ. συγκοινωνιών Γιάννη Καρούσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.