Κορυφώνονται οι διαμαρτυρίες και οι ενστάσεις φορέων και παραγόντων της Πάφου για την κατασκευή νησίδας στη λεωφόρο Ελλάδος. Εκτός από τους επαγγελματίες και τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, οι οποίοι απορρίπτουν τον σχεδιασμό που περιλαμβάνει νησίδα, μαζί τους συντάσσονται κόμματα και αρκετά μέλη του δημοτικού συμβουλίου. Ιδιαίτερα αρνητικός είναι ο πρόεδρος της Πολεοδομικής Επιτροπής Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης και οι δημοτικές ομάδες ΑΚΕΛ - ΔΗΚΟ - ΕΔΕΚ και ανεξάρτητοι. Με τους συσχετισμούς δυνάμεων που επικρατούν στο δημοτικό συμβούλιο φαίνεται αδύνατον πλέον ακόμη και ο Δήμος Πάφου να ταχθεί υπέρ της κατασκευής νησίδας. Την απόφασή της να ταχθεί εναντίον της νησίδας εξέφρασε μεταξύ άλλων και η Επαρχιακή Επιτροπή του ΑΚΕΛ.
Το κύριο επιχείρημα που προβάλλεται είναι πως κάθε προσπάθεια ανάπλασης θα πρέπει να γίνεται με γνώμονα τη διασφάλιση των καλώς νοούμενων συμφερόντων των κατοίκων της περιοχής, αλλά και όσων χρησιμοποιούν καθημερινά τη συγκεκριμένη οδική αρτηρία. Στόχος, όπως υποστηρίζεται, είναι η διαφύλαξη τόσο της ασφάλειας των οδηγών και των πεζών όσο και της εμπορικότητας του συγκεκριμένου δρόμου. Σημειώνεται επίσης ότι με βάση το Τοπικό Σχέδιο Πάφου, η λεωφόρος Ελλάδος χαρακτηρίζεται δευτερεύον οδικό δίκτυο, ενώ σε καμία περίπτωση ο πιο πάνω δρόμος δεν θεωρείται δρόμος πρωταρχικής σημασίας. Τονίζεται ιδιαίτερα ότι στο δευτερεύον οδικό δίκτυο οι δρόμοι είναι με δύο λωρίδες κυκλοφορίας δίχως νησίδα, σε αντίθεση με δρόμους που χαρακτηρίζονται πρωταρχικής σημασίας στους οποίους γίνεται ξεκάθαρη αναφορά σε νησίδα.
Πέραν αυτού, επισημαίνεται ότι δεν προηγήθηκε κυκλοφοριακή μελέτη, και εκτιμάται πως η κατασκευή νησίδας σε όλο το μήκος του δρόμου θα προκαλέσει προβλήματα ασφάλειας τόσο για τους διερχόμενους οδηγούς όσο και για τους πεζούς. Η κατασκευή νησίδας θα παρεμποδίζει επίσης την πρόσβαση σε οχήματα άμεσης επέμβασης, σε περίπτωση ατυχημάτων ή πυρκαγιών.
Πολλές κατοικίες
Ένα ακόμη επιχείρημα που προβάλλεται είναι ότι στη λεωφόρο Ελλάδος υπάρχουν πολλές κατοικίες και η κατασκευή νησίδας θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στους ενοίκους, ενώ θα αυξήσει κατακόρυφα την κίνηση οχημάτων σε παρόδους. Εκτιμάται ακόμη ότι ο αριθμός των θέσεων στάθμευσης (on street parking) που θα δημιουργηθούν από την ανακατασκευή του δρόμου θα είναι κατά πολύ μικρότερος από αυτόν που παρουσιάζεται. Ειδικότερα, το ΑΚΕΛ, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή του, υποστηρίζει τη βελτίωση της συγκεκριμένης οδικής αρτηρίας μέσω της διαπλάτυνσης, της κατασκευής πεζοδρομίων, τη βελτίωση του οδικού φωτισμού, την τοπιοτέχνηση και την άρση όλων των παρανομιών. Υποδεικνύει επίσης ότι στους σχεδιασμούς που γίνονται από το Τμήμα Δημοσίων Έργων, αλλά και από τον Δήμο Πάφου, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ότι πρόσφατα ολοκληρώθηκαν έργα αστικής ανάπτυξης στο κέντρο της πόλης που διαφοροποιούν και τα κυκλοφοριακά μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται. Επιδίωξη της Τοπικής Αρχής, προστίθεται, θα πρέπει να είναι η έναρξη των εργασιών για την υλοποίηση του δυτικού παρακαμπτηρίου μαζί με την ταυτόχρονη βελτίωση της λεωφόρου Μεσόγης.