Συγκέντρωση διαμαρτυρίας δεκάδων συμβασιούχων εκπαιδευτικών έξω από το Υπουργείο Παιδείας πραγματοποιείται αυτή την ώρα.
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν από τον Υπουργό, Κώστα Καδή όπως προβεί σε ακύρωση της διαδικασίας των εξετάσεων ως νέο σύστημα εισαγωγής στην δημόσια εκπαίδευση, οι οποίες εξετάσεις σε κάθε περίπτωση εξελίχθηκαν σε παρωδία ένεκα συγκεκριμένων λειτουργών του ΥΠΠ.
Oι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί αιτούνται εξάλλου και συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας προκειμένου να του επιδόσουν ενυπόγραφη επιστολή διαμαρτυρίας των εκπαιδευτικών οι οποίοι ζητούν την ακύρωση της διαδικασίας των εξετάσεων, με σειρά αιτημάτων τους.
Οι εκπαιδευτικοί με συνθήματα ζήτησαν και την παραίτηση του Υπουργού.
Της συναντήσεως παρίστανται και νομικοί προκειμένου να παράσχουν τις συμβουλές τους από νομικής απόψεως για τα αιτήματα των εκπαιδευτικών.
Διαβάστε αυτούσια την επιστολή διαμαρτυρίας, όπως τη δημοσιοποίησαν οι εκπαιδευτικοί:
κ. Κώστα Κάδη Υπουργό Παιδείας
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού 12 Νοεμβρίου 2017
Κοινοποίηση προς:
Πρόεδρο και Μέλη Επιτροπής Παιδείας
Γενικό Ελεγκτή Δημοκρατίας
Επίτροπο Διοικήσεως
Έντιμε κύριε Υπουργέ,
Ως εκπαιδευτικοί που αγωνιζόμαστε και οραματιζόμαστε ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, απευθυνόμαστε σε ΄σας για να διατυπώσουμε τη δυσαρέσκεια μας και διαμαρτυρία μας για την όλη διαδικασία διεξαγωγής των εξετάσεων για τον καταρτισμό των καταλόγων διορισίμων του Νέου Συστήματος Διορισμού εκπαιδευτικών.
Παρόλες τις ελπίδες που έχουμε εναποθέσει στο νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών, βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να νιώθουμε απογοητευμένοι και ζημιωμένοι από την εν λόγω διαδικασία.
Γνωρίζοντας πως η υλοποίηση του σχεδίου σχετίζεται με μια σειρά από μεταβλητές, αναγκαζόμαστε να ζητήσουμε την άμεση ακύρωση ολόκληρης της διαδικασίας, αφού μια σωρεία από παρατυπίες, λάθη, ασάφειες μας οδηγούν να αμφισβητούμε την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και την αξιοκρατία των αποτελεσμάτων. Αντιλαμβάνεστε πως μια τρωτή διαδικασία, επιφέρει και ένα τρωτό αποτέλεσμα.
Συγκεκριμένα έχουμε εντοπίσει από όλη τη διαδικασία τις πιο κάτω παρατυπίες/παρανομίες και σας καλούμε να ανακαλέσετε και να ακυρώσετε την όλη διαδικασία, την οποία πιστεύουμε παντελώς άκυρη και παράνομη, αφού παραβιάζει τόσο τα συνταγματικά μας δικαιώματα, τις αρχές της χρήστης διοίκησης αλλά και την ίδια ψηφισθείσα νομοθεσία:
Δημοσιοποίηση των άρθρων: Ιούνιος 2017. Έναρξη διεξαγωγής γραπτών εξετάσεων Νοέμβριος 2017. Από μόνο του αυτό αποτελεί μια παρατυπία. Επιπλέον, σε χρονικό πλαίσιο λιγότερο της μια εβδομάδας αναρτήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, στα πλαίσια της ανάρτησης της εξεταστέας ύλης, το μοναδικό δειγματικό δοκίμιο για το μάθημα των Ελληνικών. Μάθημα που έπρεπε να παρακαθίσουμε όλοι οι υποψήφιοι, όλων των βαθμίδων στις 04.11.17, ημέρα Σάββατο, ως πρώτο εξεταστικό μάθημα.
Επιπρόσθετα, την Κυριακή 05.11.17, όλοι οι υποψήφιοι, παρακαθίσαμε στην εξέταση για το μάθημα δεξιοτήτων. Μέχρι την Πέμπτη 02.11.17 γνωρίζαμε πως η ύλη του μαθήματος ήταν κοινή. Στις 02.11.17 ενημερώσε το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, με μήνυμα στο κινητό και με ανάρτηση στην επίσημη σελίδα των εξετάσεων ότι η εν λόγω εξέταση, διαχωρίζεται σε δύο δοκίμια. Στο κοινό μέρος, της γενικής ύλης που μέχρι τότε είχαμε μελετήσει και προετοιμαστεί και στο ειδικό ανά βαθμίδα.
Αντιλαμβάνεστε πως αυτό το σημείο δημιούργησε την επιπρόσθετη ανησυχία στις τάξεις των υποψηφίων όσο αφορά την ύλη του β’ μέρους του δοκιμίου και έρχεται σε αντίθεση με τη νομοθεσία.
Η μεταφορά των εξεταστικών δοκιμίων στα εξεταστικά κέντρα γίνεται από εντεταλμένα από την αρμόδια αρχή πρόσωπα, που τα παραδίνουν στους υπευθύνους των εξεταστικών κέντρων ή εκπροσώπους τους. Οι σφραγισμένοι φάκελοι με τα εξεταστικά δοκίμια διανέμονται στους επιτηρητές και ανοίγονται από τους επιτηρητές κάθε αίθουσας εξέτασης, στον καθορισμένο χρόνο, στην παρουσία των υποψηφίων. Η αρμόδια αρχή δύναται να αποφασίζει εναλλακτικό τρόπο με τον οποίο αποστέλλονται τα εξεταστικά δοκίμια, ώστε να διασφαλίζεται το απόρρητο και αδιάβλητο των εξετάσεων. Οι θεματοθέτες και το προσωπικό που εμπλέκεται στη διαδικασία θεματοθέτησης παραμένουν στο χώρο θεματοθέτησης τουλάχιστον μία ώρα μετά την ώρα έναρξης της εξέτασης.
Δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα μας να ερευνήσουμε εμείς τα σημεία όπου έγινε η παρατυπία, αλλά είναι πλέον κοινή παραδοχή πως το αδιάβλητο των εξετάσεων, μετά το γεγονός της Δευτέρας, έχει παραβιαστεί. Εξάλλου από την στιγμή που διενεργείται πειθαρχική έρευνα η όλη διαδικασία θα έπρεπε να ανασταλεί άμεσα.
Παράλληλα, δεν μας έχουν κοινοποιηθεί ποτέ τα κριτήρια αξιολόγησης μας για κάθε δοκίμιο, ούτε καν οι λύσεις των δειγματικών.
Τέλος σας πληροφορούμε ότι θα εξαντλήσουμε όλα τα δικαιώματα μας για την προσβολή ολόκληρης της διαδικασίας που έχει ακολουθηθεί μέχρι σήμερα, από τη ψήφιση του νόμου, του αποτελέσματος δηλαδή του νέου καταλόγου που θα καταρτιστεί, αλλά και του ίδιου του νόμου, ο οποίος πιστεύουμε ότι είναι αντισυνταγματικός. Αναμένουμε την άμεση σας ανταπόκριση στο αίτημα μας.
Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.
Μετά τιμής
Ομάδα Δυσαρεστημένων Υποψηφίων
Εξετάσεων του Νέου Σχεδίου Διορισμού
Εκπαιδευτικών
(Προδημοτικής-Δημοτικής-Μέσης-Τεχνικής Εκπαίδευσης)
Φωτογραφίες: Χρίστος Θεοδωρίδης
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.