Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter Λίντα Γιακαρίνο ετοιμάζει μια σειρά μέτρων για να επαναφέρει τους διαφημιστές που έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα υπό την ιδιοκτησία του Έλον Μασκ, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μιας υπηρεσίας διαφημίσεων βίντεο, της προσέλκυσης περισσότερων διασημοτήτων και της αύξησης του προσωπικού.
Η πρώην επικεφαλής διαφημίσεων της NBCUniversal, η οποία ξεκίνησε ως διευθύνουσα σύμβουλος στις 5 Ιουνίου, επιδιώκει να λανσάρει διαφημίσεις βίντεο σε πλήρη οθόνη, με ήχο, που θα προβάλλονται στους χρήστες που θα μετακινούνται μέσω της νέας ροής βίντεο μικρής διάρκειας του Twitter, σύμφωνα με τρεις ανθρώπους που γνωρίζουν λεπτομέρειες.
Η Γιακαρίνο σχεδιάζει επίσης να συναντηθεί με συνεργάτες μέσων ενημέρωσης, εκδότες και πρακτορεία ταλέντων σε μια προσπάθεια να φέρει διασημότητες, πολιτικά πρόσωπα και άλλους δημιουργούς περιεχομένου στην πλατφόρμα.
Η ελπίδα είναι ότι με περιεχόμενο από ονόματα υψηλού προφίλ, το Twitter θα μπορεί να πουλήσει περισσότερες διαφημίσεις, αλλά και να διευκολύνει συμφωνίες χορηγίας και εμπορικών σημάτων μεταξύ διαφημιστών και δημιουργών.
Σε μια συνάντηση νωρίτερα αυτόν τον μήνα με την παγκόσμια ομάδα πωλήσεων του Twitter, η Γιακαρίνο είπε στους υπαλλήλους ότι η εταιρεία θα πρέπει να εργαστεί σκληρά για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των διαφημιστών, σύμφωνα με ένα άτομο με γνώση του θέματος.
Είπε ότι θα πρέπει να διεξάγουν «μάχη σώμα με σώμα» -πείθοντας μεγάλες μάρκες αυτοπροσώπως και όχι πίσω από τα γραφεία τους- ως μέρος της προσπάθειας, ανέφερε πρόσωπο με γνώση των όσων λέχθησαν.
«Πιστεύω ότι θα έχουν αμέσως ανώτερο διαφημιστικό προϊόν [υπό την ηγεσία της Γιακαρίνο]», δήλωσε ο Λου Πασκαλής, βετεράνος της διαφήμισης και διευθύνων σύμβουλος της AJL Advisory. «Το θέμα είναι η διαχείριση του περιεχομένου. Και υπάρχει σε δύο διαστάσεις. Για όλους τους άλλους. Και για τον Έλον».
«Η ελπίδα είναι ότι η Λίντα θα δημιουργήσει ένα ρυθμιστικό πλαίσιο μεταξύ αυτού που κάνει και ενός περιβάλλοντος ασφαλούς για το εμπορικό σήμα στο Twitter», πρόσθεσε.
Αυτή η περιγραφή του οράματος της Γιακαρίνο για την πλατφόρμα βασίζεται σε συνεντεύξεις με στελέχη του Twitter, ανθρώπους που γνωρίζουν τη σκέψη της και μάρκες, διαφημιστές και διαφημιστικές εταιρείες. Το Twitter αρνήθηκε να σχολιάσει.
Τα σχέδια αποσκοπούν στην προσέλκυση περισσότερων διαφημιστικών δολαρίων, καθώς το Twitter προσπαθεί να αντιστρέψει την τύχη του υπό τη διεύθυνση της Γιακαρίνο, μίας ισχυρής διαφημίστριας που είναι γνωστή για τις σχέσεις της στον κλάδο.
Μετά την εξαγορά του Μασκ, ύψους 44 δισ. δολαρίων, πολλοί μεγάλοι διαφημιστές μείωσαν ή έκοψαν εντελώς τις διαφημιστικές δαπάνες ως απάντηση στη χαλαρή στάση του όσον αφορά τη διαχείριση του περιεχομένου, τις ακανόνιστες αναρτήσεις και το ανορθόδοξο στιλ ηγεσίας. Αυτό εξανεμίζει περίπου το 50% των εσόδων του Twitter ύψους 5 δισ. δολαρίων ετησίως, δήλωσε ο Μασκ.
Ακόμα και πριν από την εξαγορά, το Twitter επικρίθηκε από τους διαφημιστές και τους επενδυτές για την υποτονική καινοτομία των προϊόντων και την ασθενέστερη προσφορά διαφημίσεων σε σχέση με άλλες εταιρείες, όπως η μητρική Meta του Facebook και η TikTok.
Η νέα μορφή διαφημίσεων του Twitter, η οποία βρίσκεται ακόμη σε στάδιο beta, αποτελεί μέρος της ανανεωμένης εστίασης στο βίντεο. Εισήγαγε τη δυνατότητα υποστήριξης βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας νωρίτερα φέτος, προτού λανσάρει μια ροή βίντεο μικρής διάρκειας τύπου TikTok την περασμένη εβδομάδα.
Ο πρώην παρουσιαστής του Fox News Τάκερ Κάρλσον έχει ήδη μια νέα εκπομπή στο Twitter. Ο δεξιός τηλεοπτικός ειδήμων είναι μια διχαστική φιγούρα που συμβαδίζει με την επιθυμία του Musk να κρατήσει την πλατφόρμα ανοιχτή σε απόψεις από όλο το πολιτικό φάσμα.
Η Γιακαρίνο, η οποία εδρεύει μεταξύ Νέας Υόρκης και Σαν Φρανσίσκο, εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως πιθανή διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter όταν η NBCUniversal επεξεργαζόταν μια συνεργασία με την εταιρεία για το περιεχόμενο των Ολυμπιακών Αγώνων. Προσπάθησε να αναζητήσει περαιτέρω συνεργασίες, δημιουργώντας στενή επιχειρηματική σχέση με τον Μασκ κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Στον πρώτο μήνα της θητείας της, η Γιακαρίνο -με το παρατσούκλι «το βελούδινο σφυρί» στη διαφημιστική βιομηχανία λόγω της επιμονής της στη σύναψη συμφωνιών- κάνει αισθητή την παρουσία της.
Πρόκειται να επενδύσει στην ανοικοδόμηση της ομάδας διαφήμισης, πωλήσεων και συνεργασιών, μια απαίτηση που διαπραγματεύτηκε με τον Μασκ κατά την είσοδό της, σύμφωνα με δύο άτομα που γνωρίζουν τα σχέδιά της. Ο Μασκ είχε προκαλέσει ανησυχία μεταξύ των διαφημιστών και των πρακτορείων απολύοντας τουλάχιστον το 80% του εργατικού δυναμικού του Twitter, συμπεριλαμβανομένων πολλών από την ομάδα πωλήσεων διαφημίσεων, αφού ανέλαβε σε μια σημαντική προσπάθεια περικοπής δαπανών για να ενισχύσει τα παραπαίουσα οικονομικά του.
Η Γιακαρίνο είπε στους εργαζόμενους στην πρόσφατη συνάντηση παγκόσμιων πωλήσεων ότι ήθελε να συνεργαστεί περισσότερο με τον Τύπο και σχεδίαζε να παρουσιάσει το όραμά της μέσω του Twitter Spaces, της ηχητικής λειτουργίας της πλατφόρμας, την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει το θέμα.