Ποια είναι μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο - Δεν τελειώνει ποτέ

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 26.10.2023
Ποια είναι μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο - Δεν τελειώνει ποτέ
Έχει μήκος 164,8 χλμ. σε μια περιοχή που είχε χαρακτηριστικά γης όπως ποτάμια, λίμνες, κανάλια και ανώμαλο έδαφος

Μπορεί να θεωρηθεί ένα κατασκευαστικό «θαύμα», καθώς το μήκος της ξεπερνάει ακόμα και μερικούς από τους πιο μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ενώ σε πολλά σημεία είναι πάνω από το νερό.

Η μεγαλύτερη λοιπόν γέφυρα στον κόσμο βρίσκεται στην Κίνα κι είναι η γέφυρα Danyang – Kunshan, η οποία έχει μήκος 164,8 χλμ. και αποτελεί τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Πεκίνου-Σαγκάης, συνολικού μήκους 1.318 χιλιομέτρων.

Όπως φαίνεται σε βίντεο η έκτασή της είναι τόσο «θεόρατη», που είναι δύσκολο να εντοπίσει κάποιος πού ξεκινάει και πού τελειώνει.

Ακολουθεί τη ροή του ποταμού Γιανγκτσέ

Σύμφωνα με το historyofbridges.com, μετά από πολλά έργα που άρχισαν να σπάνε τα ρεκόρ κατασκευής γεφυρών σε όλο τον κόσμο, η κινεζική κυβέρνηση επέλεξε να υλοποιήσει μια από τις πιο εντυπωσιακές γέφυρες που έχουν σχεδιαστεί ποτέ – μια σιδηροδρομική γέφυρα που θα συνδέει την πόλη της Σαγκάης με την πόλη Ναντζίνγκ, την πρωτεύουσα της επαρχίας Τζιανγκσού της Ανατολικής Κίνας.

Για να επιτύχουν αυτό το μεγάλο κατόρθωμα, οι σχεδιαστές αυτής της γέφυρας έπρεπε να δημιουργήσουν ένα έργο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει όχι μόνο το τεράστιο μέγεθος του έργου αυτού που απαιτούσε τη δημιουργία μιας γέφυρας μήκους άνω των 160 χιλιομέτρων, αλλά και να κατασκευαστεί σε μια περιοχή που είχε χαρακτηριστικά γης όπως ποτάμια, λίμνες, κανάλια, πεδινές ορυζώνες και ανώμαλο έδαφος. Τα τελικά σχέδια της γέφυρας επικυρώθηκαν από τις Αρχές του 2006, όταν ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες.

Πρόκειται για μία εντυπωσιακή κατασκευή που πραγματοποιήθηκαν από την China Road and Bridge Corporation (CRBC) με κρατική χρηματοδότηση και σε αρκετά σημεία ακολουθεί τη ροή του μεγαλύτερου ποταμού της Ασίας και τρίτου στον κόσμο, του Γιανγκτσέ.

Μπορεί αν αντέξει σεισμούς άνω των 8 Ριχτέρ

Η ίδια η γέφυρα ολοκληρώθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2010, τα μεγάλα εγκαίνια έγιναν τον Ιούνιο του 2011, όταν επετράπη η πρώτη δημόσια συγκοινωνία στη γέφυρα.

Έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ικανή να αντέχει σε ακραία καιρικά φαινόμενα όπως τυφώνες, ενώ μπορεί να μείνει όρθια σε σεισμούς άνω των 8 Ρίχτερ, καθώς και συγκρούσεις με ναυτικά σκάφη που ζυγίζουν έως και 300.000 τόνους.

Έχει άνοιγμα 80 μέτρα και μέσο ύψος από το έδαφος περίπου 31 μέτρα. Τη στιγμή της τελετής αποπεράτωσής της, έσπασε εύκολα τα ρεκόρ όλων των άλλων γεφυρών, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης υδατογέφυρας στον κόσμο.

Ενώ ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο εκτείνεται σε αυτό το εντυπωσιακό μέγεθος, η γέφυρα Danyang-Kunshan είναι επίσης γνωστή για τα επιμέρους τμήματά της που χρησιμοποιούνται από τους κατοίκους των κατοικημένων περιοχών που καλύπτονται από τη γέφυρα (πόλεις Σαγκάη, Κουσάν, Σουτσόου, Γουξί, Τσανγκζού, Ζεντζιάνγκ και Ναντζίνγκ).

Για παράδειγμα, το τμήμα σιδηροδρομικής μεταφοράς της Danyang-Kunshan που ονομάζεται Langfang-Qingxian viaduct καλύπτει απόσταση 114 χλμ., καθιστώντας την τη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο.

Ένα άλλο αξιοσημείωτο τμήμα της γέφυρας είναι το τμήμα μήκους 9 χιλιομέτρων που διασχίζει τα ανοιχτά νερά της λίμνης Γιανγκτσένγκ. Το τμήμα αυτό κατασκευάστηκε πάνω σε 2000 πυλώνες, χαλύβδινα καλώδια και εντυπωσιακές κατασκευές 450.000 τόνων χάλυβα.

Πηγή: ΙΝ

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Βουλή: Ισοψήφισαν και δεν πέρασε η πρόταση του ΑΚΕΛ για φορολόγηση υπερκερδών των τραπεζών - Συζήτηση σε υψηλούς τόνους

Βουλή: Ισοψήφισαν και δεν πέρασε η πρόταση του ΑΚΕΛ για φορολόγηση υπερκερδών των τραπεζών - Συζήτηση σε υψηλούς τόνους

Βουλή: Ισοψήφισαν και δεν πέρασε η πρόταση του ΑΚΕΛ για φορολόγηση υπερκερδών των τραπεζών - Συζήτηση σε υψηλούς τόνους

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Προχωρά με νέα μείωση 0,25% των τριών βασικών επιτοκίων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Προχωρά με νέα μείωση 0,25% των τριών βασικών επιτοκίων

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Προχωρά με νέα μείωση 0,25% των τριών βασικών επιτοκίων

Αζερμπαϊτζάν: Αρχίζει την ηλεκτρονική θεώρηση «διαβατηρίων» του ψευδοκράτους - Δημοσιεύματα στον τ/κ Τύπο
ΚΥΠΡΟΣ

Αζερμπαϊτζάν: Αρχίζει την ηλεκτρονική θεώρηση «διαβατηρίων» του ψευδοκράτους - Δημοσιεύματα στον τ/κ Τύπο

Αζερμπαϊτζάν: Αρχίζει την ηλεκτρονική θεώρηση «διαβατηρίων» του ψευδοκράτους - Δημοσιεύματα στον τ/κ Τύπο

Ύμνοι Zeit για Ελλάδα: Από προβληματικό παιδί της ΕΕ σε πρότυπο μαθητή -Αναπτύσσεται πιο γρήγορα και από τη Γερμανία
ΕΛΛΑΔΑ

Ύμνοι Zeit για Ελλάδα: Από προβληματικό παιδί της ΕΕ σε πρότυπο μαθητή -Αναπτύσσεται πιο γρήγορα και από τη Γερμανία

Ύμνοι Zeit για Ελλάδα: Από προβληματικό παιδί της ΕΕ σε πρότυπο μαθητή -Αναπτύσσεται πιο γρήγορα και από τη Γερμανία

Πέραν των 10.000 οι «ψηφιακοί πολίτες» - Πως λειτουργεί η νέα εφαρμογή (βίντεο)
ΚΥΠΡΟΣ

Πέραν των 10.000 οι «ψηφιακοί πολίτες» - Πως λειτουργεί η νέα εφαρμογή (βίντεο)

Πέραν των 10.000 οι «ψηφιακοί πολίτες» - Πως λειτουργεί η νέα εφαρμογή (βίντεο)