Αστεροειδής περνά σήμερα ανάμεσα από Γη και Σελήνη

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 18.4.2019
Αστεροειδής περνά σήμερα ανάμεσα από Γη και Σελήνη

Ένας αστεροειδής με το μέγεθος ενός πολυώροφου κτιρίου θα περάσει σήμερα στο μισό της απόστασης ανάμεσα στη Γη και στη Σελήνη, αλλά χωρίς να αποτελεί οποιονδήποτε κίνδυνο, σύμφωνα με την Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASΑ).

Όμως ο εν λόγω αστεροειδής "2019 GC6", σύμφωνα με τους υπολογισμούς της τροχιάς του, μπορεί να αποτελέσει κίνδυνο στο μέλλον, καθώς δεν αποκλείεται τελείως μια διασταύρωση του με τη Γη.

Ο διαστημικός βράχος ανακαλύφθηκε στις 9 Απριλίου από το τηλεσκόπιο Catalina Sky Survey της Αριζόνα και η διάμετρος του μπορεί να φθάνει τα 30 μέτρα.

Θα περάσει ξανά κοντά από τη Γη το 2034, το 2041 και το 2048, ενώ οι επιστήμονες του Εργαστήριου Αεριώθησης (JPL) της NASA έχουν κατατάξει τον αστεροειδή στους δυνητικά επικίνδυνους για τον πλανήτη μας μέσα στα επόμενα 100 χρόνια, σύμφωνα με τη βρετανική «Ιντιπέντεντ».

Στην Εντατική εθνοφρουρός: Αισθάνθηκε αδιαθεσία μετά την πρωινή άσκηση - Τι λέει το Υπ. Άμυνας