Τεστ αίματος θα εντοπίζει 8 μορφές καρκίνου

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 19.1.2018
Τεστ αίματος θα εντοπίζει 8 μορφές καρκίνου
Οι επιστήμονες, οι οποίοι μιλούν για συναρπαστικά αποτελέσματα,εξηγούν ότι χρειάζεται ακόμη εργασία και έρευνα για να μπορέσει το τεστ να εφαρμοστεί.

Ένα τεράστιο βήμα στις προσπάθειες για αντιμετώπιση του καρκίνου πραγματοποίησαν επιστήμονες με την δοκιμή του τεστ αίματος που θα εντοπίζει στο μέλλον οκτώ μορφές της θανατηφόρας ασθένειας.

Η ομάδα των επιστημόνων στο Πανεπιστήμιο Johns Hopkins στη Βαλτιμόρη των ΗΠΑ δοκίμασαν τη νέα μέθοδο μέσω τεστ αίματος και ευελπιστούν ότι σύντομα με ένα ετήσιο έλεγχο αίματος οι γιατροί θα μπορούν να εντοπίζουν την ασθένεια στα πολύ αρχικά της στάδια.

Οι επιστήμονες, οι οποίοι μιλούν για συναρπαστικά αποτελέσματα, εξηγούν ότι χρειάζεται ακόμη μεγάλη εργασία και έρευνα για να μπορέσει το τεστ αυτό να μπει σε εφαρμογή.

Με βάση τις έως τώρα μελέτης, διαφαίνεται οι όγκοι εκκρίνουν μικρά ίχνη του μεταλλαγμένου DNA τους καθώς και πρωτεΐνες και αυτά μπορούν να εντοπιστούν στο αίμα των ασθενών στα αρχικά στάδια.

Το τεστ ψάχνει συγκεκριμένα για μεταλλάξεις σε 16 γονίδια και οκτώ είδη πρωτεϊνών που εκκρίνονται. Δοκιμάστηκε σε 1.005 ασθενείς με καρκίνο στη μήτρα, το συκώτι, το στομάχι, το πάγκρεας, τον οισοφάγο, τους πνεύμονες, το έντερο και το στήθος και εντόπισε το 70% αυτών των καρκίνων.

Στο φως 50 χρόνια μετά: Τι αποφάσισε η Τουρκική Εθνοσυνέλευση για την Κύπρο τρεις μέρες μετά το πραξικόπημα της 15ης...