Φόρμα αναζήτησης

Πώς θα μετατρέψετε τις πολύωρες πτήσεις σε μια πιο ευχάριστη εμπειρία

Οι πολύωρες πτήσεις μπορεί να είναι διασκεδαστικές για κάποιους, δεδομένου ότι οι αεροπορικές εταιρείες παρέχουν ψυχαγωγία, αξεσουάρ για άνεση και φαγητό. Για πολλούς, όμως, και μόνο η ιδέα του να βρίσκονται στον αέρα για τόσες ώρες, ανάμεσα σε κόσμο, δεν είναι η πιο ευχάριστη εμπειρία.

Όπως αναφέρει η huffingtonpost.gr, ένας μεγάλος αριθμός ταξιδιωτών παραπονιέται για την ταλαιπωρία στα αεροπλάνα, ωστόσο οι μεγάλες πτήσεις δεν χρειάζεται να καταλήγουν τόσο μίζερες. Πώς θα γίνουν περισσότερο άνετες; Αυτές είναι μερικές συμβουλές, προερχόμενες από ταξιδιωτικές blogger.

Απομακρύνετε τον θόρυβο

«Ενα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα σε μια πτήση είναι ο θόρυβος από τους συνεπιβάτες, είτε προέρχονται από κάποιο μωρό που κλαίει ή μια ομάδα φίλων που κάνει φασαρία. Κι αυτοί οι θόρυβοι μπορεί να γίνουν περισσότερο ενοχλητικοί αν προσπαθείτε να κοιμηθείτε. Ενα ζευγάρι ακουστικών ή ωτοασπίδων βοηθούν να απομακρύνετε τον θόρυβο κατά έναν μεγάλο βαθμό», λέει η μπλόγκερ Σάλι Ακινς. «Ο θόρυβος στα αεροδρόμια και τα αεροπλάνα μπορεί να οδηγήσει ακόμα και τους πιο ήρεμους ανθρώπους, να χάσουν την ψυχραιμία τους. Προτιμήστε τις ωτοασπίδες», συμπληρώνει η παρουσιάστρια Κολέτ Στόλερ.

Τεντωθείτε

«Η άνεση στο αεροπλάνο ξεκινάει πριν επιβιβαστείτε. Πάντα βρίσκω μια άδεια γωνιά στην πύλη επιβίβασης για να τεντωθώ και να κάνω λίγη γιόγκα πριν ανέβω στο αεροπλάνο. Και αξίζει. Πριν και κατά τη διάρκεια πτήσης, σηκωθείτε και περπατήστε όταν μπορείτε. Αυτό βοηθάει στην χαλάρωση των μυών και τα προβλήματα κυκλοφορίας του αίματος», λέει η Νάνσι Σρέτερ.

Φορέστε τα γυαλιά σας

«Να φοράτε τα γυαλιά σας αντί για φακούς μυωπίας. Μια φίλη μου έκανε το λάθος να φορέσει φακούς μυωπίας σε υπερατλαντική πτήση. Ο ξηρός αέρας στο αεροπλάνο στέγνωσε τους φακούς της, κόλλησαν στα μάτια και προκάλεσαν πολλά δάκρυα», δηλώνει η ταξιδιωτική μπλόγκερ και παρουσιάστρια εκπομπής, La Carmina.

Χρησιμοποιείστε την οδοντόβουρτσά σας

«Η προσωπική υγιεινή σε μια πολύωρη πτήση είναι πολύ σημαντική και συνήθως κάπου στις επτά ώρες μετά, όλοι αρχίζουν να αισθάνονται λιγότερο καθαροί, κάτι που προκαλείται από τις θέσεις και την παραμονή σε χώρο από αλουμίνιο. Ωστοσο, μικρές κινήσεις όπως το βούρτσισμα των δοντιών, μπορεί να σας δώσει μια ώθηση άνεσης και σίγουρα θα αισθανθείτε καλύτερα», λέει η ταξιδιωτική μπλόγκερ Μεγκ Τζεραρντ.

Φορέστε δυο ζευγάρια κάλτσες

«Αν πετάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας, φορέστε δυο ζευγάρια κάλτσες. Το ένα ζευγάρι είναι αυτό που θα φοράτε μέσα από τα παπούτσια σας. Ομως όταν έρθει η ώρα να κοιμηθείτε και βγάλετε τα παπούτσια σας, θα χρειαστείτε σίγουρα και δεύτερο ζευγάρι κάλτσες και μάλιστα μακριές γιατί η καμπίνα έχει χαμηλή θερμοκρασία και θα κρυώσετε. Μόνο μην ξεχάσετε να φορέσετε τα παπούτσια σας όταν μετακινηθείτε στο αεροσκάφος, για λόγους υγιεινής», λέει η ταξιδιωτική μπλόγκερ.

Αλλάξτε παπούτσια

«Σε πολύωρες πτήσεις, μια από τις πρώτες κινήσεις είναι να αλλάξω τα παπούτσια μου και να τα αντικαταστήσω με παντόφλες. Η αίσθηση είναι πολύ καλύτερη, αποφεύγετε τον ιδρώτα οπότε είναι ωραίο όταν τα πόδια μπορούν να ”αναπνεύσουν”».

Επιλέξτε θέση στον διάδρομο

«Προσωπικά, προσπαθώ να κλείσω θέση στον διάδρομο όταν πετάω, κυρίως αν πρόκειται για πολύωρη πτήση. Είναι πιο άνετες για ψηλούς ανθρώπους, πιο εύκολο για να τεντωθούν. Σίγουρα υπάρχει μεγαλύτερη άνεση και χώρος. Επιπλέον, δεν κουράζετε και τον συνεπιβάτη σας όταν σηκώνεστε από την θέση».