Εκρηκτικοί μηχανισμοί έξω από δημοτικό σχολείο στη Λεμεσό - Προκλήθηκαν υλικές ζημιές (φώτος, βίντεο)

ΣΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ Δημοσιεύθηκε 2.12.2021
Εκρηκτικοί μηχανισμοί έξω από δημοτικό σχολείο στη Λεμεσό - Προκλήθηκαν υλικές ζημιές (φώτος, βίντεο)
Η σκηνή αποκλείστηκε από την Αστυνομία και φρουρείται, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη έρευνες για εντοπισμό των δραστών.



Άγνωστοι τοποθέτησαν χθες το βράδυ δύο εκρηκτικούς μηχανισμούς έξω από το ΙΣΤ’ Δημοτικό Σχολείο Ζακακίου,  «Πολύκαρπου Βλάχου», απέναντι από την Αγία Βαρβάρα στη Λεμεσό.

Ο ένας εκρητικός μηχανισμός εξερράγη κατά τη διάρκεια της νύχτας, προκαλώντας υλικές ζημιές στην πόρτα, τα παράθυρα και τον εξοπλισμό της αίθουσας καθώς και σε παράθυρα της εκκλησίας της  Αγίας Βαρβάρας, που βρίσκεται απέναντι. Ως εκ τούτου, η Αστυνομία αποφάσισε ότι το σχολείο θα πρέπει να παραμείνει κλειστό σήμερα.

Σύμφωνα με το ΤΑΕ Λεμεσού, η έκρηξη σημειώθηκε στη 01:35 και από τις επιτόπιες εξετάσεις πυροτεχνουργού, διαπιστώθηκε πως οφειλόταν στην πυροδότηση αυτοσχέδιου κυλινδρικού μεταλλικού εκρηκτικού αντικειμένου, που τοποθετήθηκε στην είσοδο αίθουσας διδασκαλίας, κοντά στην κύρια είσοδο.

Η σκηνή αποκλείστηκε από την Αστυνομία και φρουρείται, ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη έρευνες για εντοπισμό των δραστών.

Υπενθυμίζεται ότι την προηγούμενη Τετάρτη άγνωστοι τοποθέτησαν εκρηκτικό έξω από τα επαρχιακά γραφεία του Υπουργείου Παιδείας στη Φραγκλίνου Ρούσβελτ που δεν εξερράγη, ενώ βρίσκονταν σε εξέλιξη οι διαμαρτυρίες γονιών για τα μέτρα κατά του κορωνοϊού.

Καταδικάζει ο Σύνδεσμος Γονέων

Σε δηλώσεις του για το περιστατικό ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γονέων του ΙΣΤ' Δημοτικού Σχολείου Λεμεσού, Μιχάλης Σαββίδης, καταδίκασε την εγκληματική ενέργεια και εξέφρασε λύπη για το περιστατικό.

[video width="576" height="320" mp4="[migrated]/Politis/wp-content/uploads/2021/12/video-1638429552.mp4"][/video]

zakaki5


zakaki4


zakaki3


zakaki2


zakaki


lemesos_scholeio_astynomia


astynomia_scholeio_lemesos










Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
ΕΕ: Πράσινο φως για το 15ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας
ΚΟΣΜΟΣ

ΕΕ: Πράσινο φως για το 15ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας

ΕΕ: Πράσινο φως για το 15ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας

Σκιώδες υπουργικό ΔΗΣΥ για ακρίβεια - Τι δήλωσε η Αννίτα για αστόχευτες παροχές (βίντεο, φώτος)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σκιώδες υπουργικό ΔΗΣΥ για ακρίβεια - Τι δήλωσε η Αννίτα για αστόχευτες παροχές (βίντεο, φώτος)

Σκιώδες υπουργικό ΔΗΣΥ για ακρίβεια - Τι δήλωσε η Αννίτα για αστόχευτες παροχές (βίντεο, φώτος)

ΑΚΕΛ: Ο ΔΗΣΥ είναι το ακούραστο golden boy των τραπεζών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΑΚΕΛ: Ο ΔΗΣΥ είναι το ακούραστο golden boy των τραπεζών

ΑΚΕΛ: Ο ΔΗΣΥ είναι το ακούραστο golden boy των τραπεζών

Ανησυχεί η επ. Παιδείας: Λίγα τα σχολεία με τζάμια ασφαλείας - Δεν αρκεί το κονδύλι, λένε οι Σχολικές Εφορείες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανησυχεί η επ. Παιδείας: Λίγα τα σχολεία με τζάμια ασφαλείας - Δεν αρκεί το κονδύλι, λένε οι Σχολικές Εφορείες

Ανησυχεί η επ. Παιδείας: Λίγα τα σχολεία με τζάμια ασφαλείας - Δεν αρκεί το κονδύλι, λένε οι Σχολικές Εφορείες

Άμεση ανάλυση: Γιατί το Ισραήλ βομβαρδίζει στη Συρία - Η στρατηγική ευκαιρία και οι στόχοι του Τελ Αβίβ
ΚΟΣΜΟΣ

Άμεση ανάλυση: Γιατί το Ισραήλ βομβαρδίζει στη Συρία - Η στρατηγική ευκαιρία και οι στόχοι του Τελ Αβίβ

Άμεση ανάλυση: Γιατί το Ισραήλ βομβαρδίζει στη Συρία - Η στρατηγική ευκαιρία και οι στόχοι του Τελ Αβίβ