Οι υφιστάμενες εταιρείες δημόσιων μεταφορών προσπαθούν, στη χειρότερη περίπτωση, να καθυστερήσουν τη διαδικασία για να δυσκολέψουν την MLKP ή, στην καλύτερη, να τη βγάλουν νοκ άουτ
Παράταση έλαβε χθες η αγωνία του Υπουργείου Μεταφορών για την τύχη που θα έχει ο διαγωνισμός για τις δημόσιες μεταφορές. Χθες πήρε αναβολή η ακρόαση του μονομερούς δικαστικού διατάγματος που κατάφερε να εξασφαλίσει ο ΟΣΕΛ, μέσω του οποίου απαγορεύει στο Υπουργείο Μεταφορών να προχωρήσει σε διαπραγμάτευση με την κοινοπραξία ισπανικών και κυπριακών συμφερόντων MLKP, η οποία στον διαγωνισμό για τις νέες συμβάσεις δημόσιων μεταφορών κέρδισε τέσσερις επαρχίες. Η ακρόαση ορίστηκε για τις 23 Δεκεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία αναμένεται να ληφθεί και η απόφαση κατά πόσο το διάταγμα θα γίνει μόνιμο ή θα ακυρωθεί. Κατά τη χθεσινή διαδικασία οι δικηγόροι της ΟΣΕΛ ζήτησαν να εξετάσουν τους διοικητικούς φακέλους που αφορούν την απόφαση για την εκχώρηση της σύμβασης για την επαρχία Λευκωσίας στην MLKP αντί στους πελάτες τους.
Στο μεταξύ την προσεχή Παρασκευή είναι ορισμένη και η ακρόαση για το μέλλον του μονομερούς απαγορευτικού διατάγματος που και πάλι πέτυχε ο ΟΣΕΛ, για το συμβόλαιο της επαρχίας Λάρνακας αυτή τη φορά, για το οποίο είχε επίσης επιδείξει ενδιαφέρον η εταιρεία. Δεν μπορεί να γίνει πρόβλεψη για το εάν το δικαστήριο θα δώσει και σε αυτή την περίπτωση παράταση ή εάν θα προχωρήσει στην ακρόαση, αν και είναι αναμενόμενο ότι οι δικηγόροι του ΟΣΕΛ θα ζητήσουν και εδώ να δουν τους διοικητικούς φακέλους. Να σημειώσουμε πως άλλα δύο απαγορευτικά διατάγματα, για την Αμμόχωστο από τον ΟΣΕA και τα υπεραστικά εκ μέρους της Intercity, αναμένεται να οριστούν για ακρόαση.
Το Υπουργείο Μεταφορών αναμένει την έκβαση των τεσσάρων αυτών ακροάσεων για να προχωρήσει αφενός σε διαπραγματεύσεις με την κοινοπραξία MLKP πριν υπογραφούν τα συμβόλαια και αφετέρου για να επαναπροκηρύξει τους διαγωνισμούς σε Λεμεσό και Λάρνακα. Ο αρχικός στόχος ήταν η υπογραφή του συμβολαίου με την MLKP να γίνει αρχές Ιανουαρίου, αλλά με τις καθυστερήσεις αυτές τα δεδομένα αλλάζουν. Κάτι που μάλλον χαροποιεί τις υφιστάμενες εταιρείες λεωφορείων, οι οποίες, όπως γράψαμε και χθες, παίζουν το τελευταίο τους χαρτί για να ανατρέψουν τα δεδομένα, να βγάλουν νοκ άουτ τους ανταγωνιστές και να παραμείνουν οι ίδιες στο παιχνίδι. Να σημειώσουμε πως ο νέος διαγωνισμός είναι πολύ απαιτητικός όσον αφορά τους όρους που έχουν να κάνουν με την εγκατάσταση της τηλεματικής και την εισαγωγή νέων λεωφορείων και όσο υπάρχει καθυστέρηση οι όροι αυτοί είναι στον αέρα αφού οι νέες συμβάσεις ξεκινούν 5 Ιουλίου του 2020.
Στο δικαστήριο για τις ακροάσεις, εκτός από τους νομικούς συμβούλους των εταιρειών που εξασφάλισαν τα απαγορευτικά διατάγματα και τη Νομική Υπηρεσία εκ μέρους του κράτους, βρίσκονται και οι νομικοί της MLKP.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.