Τα σημερινά αποτελέσματα του κακόβουλου σχεδιασμού της ΟΕΛΜΕΚ είναι να μην μπορούν οι μαθητές να επιλέξουν το μάθημα ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιούνται παρασκηνιακά μέθοδοι επηρεασμού των μαθητών σε άλλες επιλογές.
Την αγανάκτησή τους για τη μη έγκαιρη στελέχωση του μαθήματος «Γραφικές Τέχνες» στο ακριτικό Λύκειο Κάτω Πύργου, εκφράζουν μέσω επιστολής τους προς τον Υπουργό Παιδείας, τα μέλη Συνδέσμου Εκπαιδευτών Γραφικών Τεχνών.
Στην επιστολή καταγγέλλουν τον πόλεμο της ΟΕΛΜΕΚ κατά των εκπαιδευτών Γραφικών Τεχνών, ο οποίος ξεκίνησε όπως υποστηρίζουν από το 2003, όταν η ΟΕΛΜΕΚ καλούσε τα μέλη της σε μέτρα εναντίον του Υπουργείου Παιδείας με στόχο τη μη αποδοχή του μαθήματός μας στα Λύκεια.
Υποστηρίζουν επίσης, ότι η ΟΕΛΜΕΚ παρασκηνιακά προσπαθεί να εξοστρακίσει το μάθημα από τα λύκεια με απόδειξη τη φθίνουσα πορεία του αριθμού των μαθητών που παρακάθονται κάθε χρόνο στις παγκύπριες εξετάσεις.
Θέμα: Μη έγκαιρη στελέχωση στο μαθημα «Γραφικές Τέχνες» στο ακριτικό Λύκειο Κάτω Πύργου Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Με αφορμή την πρόσφατη δημοσίευση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης όσον αφορά τη μη έγκαιρη στελέχωση του μαθήματος Γραφικών Τεχνών στο ακριτικό Γυμνάσιο Λύκειο Κάτω Πύργου θα θέλαμε, νιώθοντας μεγάλη αγανάκτηση, να σας ενημερώσουμε για τα ακόλουθα:
Παρακολουθούμε καθημερινά τον πόλεμο που δέχεται το Υπουργείο Παιδείας από την συνδικαλιστική οργάνωση της μέσης εκπαίδευσης ΟΕΛΜΕΚ σχετικά με κάθε αλλαγή που προτείνει στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Τον πόλεμο αυτό εμείς ως εκπαιδευτές Γραφικών Τεχνών που ανήκουμε στην ΟΛΤΕΚ τον βιώνουμε καθημερινά εδώ και δύο δεκαετίες περίπου χωρίς να υπάρχει κανείς να μας βοηθήσει.
Η απάντηση που παίρνουμε κάθε φορά όταν εκφράζουμε με αγανάκτηση τα προβλήματά μας σε κάθε αρμόδιο (υπουργούς, βουλευτές, επιτροπή παιδείας της βουλής, εκπαιδευτική υπηρεσία κ.λ.π ) είναι πως
«έχετε δίκαιο αλλά δυστυχώς πρέπει να καταλάβετε ότι η ΟΕΛΜΕΚ είναι μεγάλη οργάνωση και δεν μπορούμε να ανοίξουμε μέτωπο μαζί τους για να υπερασπιστούμε εσάς τους λίγους.»Θέλουμε να γνωρίζετε ότι ο πόλεμος εναντίον μας άρχισε από το 2003 όπου με εγκύκλιο της η ΟΕΛΜΕΚ καλούσε τα μέλη της σε μέτρα εναντίον του ΥπουργείουΠαιδείας με στόχο τη μη αποδοχή του μαθήματός μας στα Λύκεια (επισυνάπτεται).
Στην παρουσία μας στο γραφείο του τότε Υπουργού Παιδείας κ. Καδή ακούγαμε τις απειλές της ηγεσίας της ΟΕΛΜΕΚ πως εάν δεν μας «
βγάλει» από τα Λύκεια δεν πρόκειται να αφήσουν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να περάσει. Απειλούσαν πως εάν δεν μας «
διώξει» ο ίδιος ο Υπουργός θα το πετύγχαναν οι ίδιοι από μόνοι τους παρασκηνιακά με τον τρόπο τους. Κάτι που έχουν κάνει. Ενδεικτικό αυτού είναι η φθίνουσα πορεία του αριθμού των μαθητών που παρακάθονται κάθε χρόνο στις παγκύπριες εξετάσεις.
Θα πρέπει να τονισθεί ότι μέχρι το 2017 το μάθημα εξεταζόταν μόνο κατ’ επιλογήτων μαθητών και αποτελούσαν μόνο το 30% του συνολικού αριθμού με βάση έρευνα που έχει γίνει, ενώ από το 2018 και μετά οι εξετάσεις είναι υποχρεωτικές για όλους τους μαθητές.
Μια δεύτερη απόδειξη εξάσκησης πίεσης στον τότε Υπουργό Παιδείας κ. Καδή για μεθοδική εξόντωσή μας είναι το ότι ενώ στις
5/5/2015 με την εγκύκλιο (YPP 2328) το Υπουργείο Παιδείας είχε παρουσιάσει δημόσια το Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα με το μάθημα Γραφικών Τεχνών ως υποχρεωτικό στο πεδίο Καλών Τεχνών, με νέα εγκύκλιο στις
20/8/2015 (YPP 2665) ονομάζοντας την «μικρές βελτιωτικές αλλαγές» το είχε αποκλείσει εντελώς. Είχε μετατεθεί ως μάθημα επιλογής μόνο στη Γ’ Λυκείου στην κατεύθυνση Καλών Τεχνών και μόνο ως συνέχεια του μαθήματος Φωτογραφίας.
Επιπρόσθετα το όριζε ως μάθημα
Μη Προσβάσιμο σε οποιανδήποτε σχολή ή Πανεπιστήμιο. Στη θέση του δημιούργησε ένα καινούργιο μάθημα με τηνονομασία Εικαστικές Εφαρμογές με την προϋπόθεση να διδάσκεται μόνο από καθηγητές Τέχνης και το οποίο να είναι
Προσβάσιμο στον κλάδο Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ.
Εάν αυτές οι ενέργειες δεν είναι σκανδαλώδεις, μεθοδικές και εκδικητικές πως αλλιώς μπορούν να χαρακτηριστούν;
Τα σημερινά αποτελέσματα του κακόβουλου σχεδιασμού της ΟΕΛΜΕΚ είναι να μην μπορούν οι μαθητές να επιλέξουν το μάθημα ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιούνται παρασκηνιακά μέθοδοι επηρεασμού των μαθητών σε άλλες επιλογές.
Δεν είναι περίεργο πως από τις χιλιάδες μαθητές που φοιτούν σε Β’ και Γ’ Λυκείου παγκύπρια να μη μπορεί να επιλεγεί το μάθημα Γραφικών Τεχνών και να δημιουργείται τμήμα σε ένα μικρό ακριτικό σχολείο με ελάχιστους μαθητές;Ακούσαμε από τηλεοράσεως ότι θα ερευνηθεί το θέμα της μη έγκαιρης στελέχωσης του σχολείου Κάτω Πύργου και επιθυμούμε στην έρευνά σας να λάβετε υπόψη σας
και τα όσα σας αναφέρουμε πιο πάνω. Είμαστε στη διάθεση σας για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις χρειάζεστε.
Με εκτίμηση
Όλα τα μέλη του Συνδέσμου
Εκπαιδευτών Γραφικών Τεχνών
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.