Το έργο θα φέρει, έστω και τμηματικά, πιο κοντά τις ορεινές κοινότητες με τη Λεμεσό, μετά από χρόνια σχεδιασμών, αναβολών, υποσχέσεων, διαψεύσεων και προσδοκιών
Στο μικροσκόπιο του Τμήματος Δημοσίων Έργων βρίσκονται οι έξι προσφορές που υποβλήθηκαν για την κατασκευή της φάσης Α1 του δρόμου Λεμεσού - Σαϊττά, από τα Πολεμίδια μέχρι την Παλόδεια. Όπως δήλωσε στον «Πολίτη» ο διευθυντής του τμήματος, Σωκράτης Ζαπίτης, το ενδιαφέρον από εργολάβους για συμμετοχή στον διαγωνισμό προσφορών κρίνεται ως ικανοποιητικό. Το ύψος των προσφορών κυμαίνεται μεταξύ 26 και 29 εκατομμυρίων, ποσά που εμπίπτουν στο πλαίσιο της προϋπολογισθείσας δαπάνης, που καθορίστηκε στα 26,2 εκατομμύρια ευρώ. Αυτή τη στιγμή, όπως δήλωσε ο κύριος Ζαπίτης, βρισκόμαστε στο στάδιο των προσφορών και, νοουμένου ότι δεν θα υπάρξουν ενστάσεις, ο διαγωνισμός θα κατακυρωθεί εντός Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με το Τμήμα Δημοσίων Έργων, αν δεν μεσολαβήσουν προσφυγές στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών, οι κατασκευαστικές εργασίες, οι οποίες θα έχουν διάρκεια 30 μηνών, θα ξεκινήσουν το αργότερο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019.
Το έργο θα φέρει, έστω και τμηματικά, πιο κοντά τις ορεινές κοινότητες με τη Λεμεσό, μετά από χρόνια σχεδιασμών, αναβολών, υποσχέσεων, διαψεύσεων και προσδοκιών. Η φάση Α1 αφορά το τμήμα μήκους 3,7 χιλιομέτρων από το αθλητικό κέντρο «Σπύρος Κυπριανού» (Palais de Sport) μέχρι την έξοδο Παλόδειας. Το τμήμα αυτό αποφασίστηκε να προωθηθεί κατά προτεραιότητα, καθώς έχει χαρακτηριστεί μελανό σημείο από πλευράς οδικής ασφάλειας και η Αστυνομία έχει ζητήσει τη λήψη δραστικών μέτρων για άμβλυνση των προβλημάτων. Ο νέος δρόμος θα περιλαμβάνει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στηθαίο.
Η νέα όδευση, συνολικού μήκους 22,5 χλμ., θα ακολουθεί τον υφιστάμενο δρόμο μέχρι την Άλασσα. Πριν από τη γέφυρα του Ζυγού, θα ακολουθεί νέα χάραξη ανατολικά του υφιστάμενου δρόμου, παρακάμπτοντας την Άλασσα, τη Λάνια και την Τριμίκλινη και θα καταλήγει στον Σαϊττά. Ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει τέσσερις ανισόπεδους κόμβους –Παλόδειας, Άλασσας, Μοναγρίου και Αγίου Μάμα- τρεις ημικόμβους στη Λάνια και την Τριμίκλινη και τον τερματικό κυκλικό κόμβο Σαϊττά. Το έργο περιλαμβάνει, επίσης, μία σήραγγα μήκους 310 μ. στην περιοχή Σαϊττά, 6 κοιλαδογέφυρες, 11 υπέργειες και 6 υπόγειες διαβάσεις οχημάτων για σύνδεση του αυτοκινητόδρομου με υπηρεσιακούς δρόμους, συνολικού μήκους 30 χιλιόμετρων.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.