Δύο παράγκες ορίζουν την τύχη της σύνδεσης της παραλιακής με τη Φρ. Ρούσβελτ. Αγκάθι η μετακίνησή τους
Εφτασε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων για τα δύο μεγάλα οδικά έργα της Λεμεσού που εκκρεμούν και η υλοποίησή τους θα κλείσει τις μεγάλες μαύρες τρύπες στο οδικό δίκτυο της πόλης. Η πρώτη απόφαση που πρέπει να ληφθεί είναι το τι μέλλει γενέσθαι με τα φώτα του Καφέ Παρί και η δεύτερη το πώς και το πότε θα μετακινηθούν οι δύο επαγγελματίες τα υποστατικά των οποίων βρίσκονται πάνω στη χάραξη του νέου δρόμου που θα συνδέει τον παραλιακό με τη Φρανγκλίνου Ρούσβελτ, νοτίως της εκκλησίας του Αγίου Αντωνίου.
Η διαχείριση των κυκλοφοριακών ροών στο Καφέ Παρί είναι ένα ζήτημα που απασχολεί τα τελευταία χρόνια τους φορείς της Λεμεσού, το Τμήμα Δημοσίων Έργων και την Πολεοδομία. Τα σχέδια για κατασκευή κυκλικού κόμβου στο σημείο που ενώνονται οι λεωφόροι Μακαρίου, Αγίας Φυλάξεως και Θεσσαλονίκης είχαν προκαλέσει την αντίδραση της Σχολικής Εφορείας, η οποία έφερε ενστάσεις στην παραχώρηση μέρους του περιβόλου του Λανιτείου Σταδίου για την κατασκευή του κόμβου, παρά την τροποποίηση που έγινε για μείωση της διαμέτρου του. Στον αντίποδα ακούστηκαν και φωνές που προκρίνουν ως καλύτερη λύση τη διατήρηση των φώτων τροχαίας με κάποιες ρυθμίσεις. Στο πλαίσιο της εκπόνησης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Λεμεσού, αποφασίστηκε η επαναξιολόγηση των μελετών, τα αποτελέσματα της οποίας θα κρίνουν την πορεία του έργου καθώς, όπως δήλωσε ο δήμαρχος Νίκος Νικολαΐδης, η απόφαση θα είναι δεσμευτική για όλες τις πλευρές. Στο πλαίσιο του έργου περιλαμβάνεται επίσης η ανακατασκευή της λεωφόρου Μακαρίου από τα φώτα των Πολεμιδιών μέχρι τα φώτα του Αριέλ.
Στο έτερο μεγάλο οδικό έργο που εκκρεμεί, αυτό της σύνδεσης του παραλιακού με τη Φρανγκλίνου Ρούσβελτ, ο Δήμος Λεμεσού ασκεί πιέσεις προς το Υπουργείο Εσωτερικών, για επίσπευση των διαδικασιών για μετακίνηση των δυο επαγγελματικών υποστατικών που εμποδίζουν την υλοποίηση του έργου. Εξάλλου, εξαιτίας αυτού του εμποδίου, το έργο χωρίστηκε σε δύο φάσεις, με αποτέλεσμα σήμερα να διακόπτεται απότομα λίγο πριν τον Άγιο Αντώνιο. Πρόκειται συγκεκριμένα για ένα μηχανουργείο το οποίο βρίσκεται δίπλα από την κοίτη του Γαρύλλη και για ένα κατάστημα πώλησης φωτοβολταϊκών, και τα δύο κτισμένα σε τουρκοκυπριακά τεμάχια μετά την εισβολή. Είναι στα χέρια του υπουργού Εσωτερικών, υπέδειξε ο κ. Νικολαΐδης, να αποφασίσει αν θα παραχωρήσει γη για τη μετακίνηση των δύο υποστατικών και αν θα αποζημιωθούν οι διαχειριστές τους. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να κλείσουν οι εκκρεμότητες αυτές, προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση των δύο έργων εντός του 2020, όπως εξάλλου είναι η δέσμευση του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Ακτινογραφία έργωνΣε εξέλιξη βρίσκονται από τις αρχές του χρόνου από την εταιρεία Cyfield οι εργασίες για την ανάπλαση της λεωφόρου Μακαρίου στον Ύψωνα, της κεντρικής οδικής αρτηρίας του δήμου, προϋπολογισμού δύο εκατομμυρίων περίπου ευρώ. Το έργο αναμένεται να συμπληρωθεί τον Απρίλιο του 2020. Στο τέλος του 2020 τοποθετείται και η ολοκλήρωση της ανακατασκευής της λεωφόρου Μισιαούλη και Καβάζογλου. Νωρίτερα, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να αποπερατωθεί η ανακατασκευή του παράλληλου δρόμου του λιμανιού, ένα έργο συνολικού κόστους 17 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ τον ίδιο μήνα θα ξεκινήσει η ανακατασκευή του δρόμου Διερώνας - Αρακαπά.
Το 2020 θα επανεκκινήσει και το έργο του παρακαμπτηρίου Γερμασόγειας, μετά τη διακοπή του συμβολαίου με τον προηγούμενο εργολάβο, εφόσον επιστραφούν οι πιστώσεις από το Υπουργείο Οικονομικών, ενώ για το 2021 μετατίθεται η έναρξη του πολεοδομικού έργου επέκτασης της λεωφόρου Ευαγόρα Λανίτη στην Εκάλη, κόστους 8 εκατομμυρίων ευρώ, με ταυτόχρονη κατασκευή του αποχετευτικού της περιοχής.
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.