Η διακίνηση και η στάθμευση οχημάτων θα επιτρέπεται, αλλά θα περιοριστεί μέσω ενός δικτύου μονοδρόμων που θα δημιουργηθεί.
Δεν θα κλείσει το ιστορικό κέντρο της Λεμεσού για τα αυτοκίνητα με την εφαρμογή του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας της Λεμεσού, αλλά θα περιοριστεί η χρήση του δηλώνει στον «Π» ο συντονιστής της σύμβασης για το έργο Δημήτρης Δημητρίου, απαντώντας στις αντιδράσεις κατοίκων και καταστηματαρχών της περιοχής. Όπως υπέδειξε η διακίνηση και η στάθμευση οχημάτων θα επιτρέπεται, αλλά θα περιοριστεί μέσω ενός δικτύου μονοδρόμων που θα δημιουργηθεί. Το ΣΒΑΚ, προβλέπει πεζοδρόμηση του εμπορικότερου δρόμου της Λεμεσού, της οδού Ανεξαρτησίας στα πρότυπα της οδού Λήδρας στη Λευκωσία, ενώ θα μετατραπούν σε μονοδρόμους σε όλο τους το μήκος, οι οδοί Ναυαρίνου, Γλάδστωνος, Ελλάδος, Ειρήνης, Ελευθερίας, Αγκύρας και ανατολικά η Γεώργιου Μαλεκκίδη και Αγίου Ανδρέου. Επίσης θα διασφαλιστεί η εύρυθμη κυκλοφορία των λεωφορείων στο κέντρο, στο πλαίσιο των νέων συμβάσεων γα τις δημόσιες συγκοινωνίες, με την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας τους μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες, αναδόμηση των διαδρομών και συχνότητα διέλευσης ανά δεκαπέντε λεπτά, καθώς και εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικής ενημέρωσης των επιβατών.
Το παράδειγμα της ΛήδραςΑπαντώντας στις ανησυχίες των καταστηματαρχών του ιστορικού κέντρου, ο κ. Δημητρίου τόνισε πως σκοπός του ΣΒΑΚ είναι η προσέλκυση του κοινού στο κέντρο της πόλης. Είπε ακόμη όπως αποδείχθηκε και στην περίπτωση της Λευκωσίας, οι πεζοδρομήσεις είχαν πολλαπλά οφέλη, όπως η αύξηση της εμπορικότητας και της αξίας των ακινήτων. Ο συντονιστής του ΣΒΑΚ, ανέφερε ακόμη πως ο Δήμος Λεμεσού ετοιμάζει ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου της παράνομης στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, ενώ για το τεράστιο πρόβλημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης στους κόμβους του παρακαμπτηρίου, ανέφερε ότι προβλέπεται η εγκατάσταση συστημάτων φώτων τροχαίας σε αυτούς. Στόχος του ΣΒΑΚ υπέδειξε ο κύριος Δημητρίου, είναι η ενθάρρυνση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης και η μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου, που σήμερα στη Λεμεσό ανέρχεται σε ποσοστό 92%, που είναι το υψηλότερο στην ΕΕ. Δεν θα επιλυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Λεμεσού ανέφερε καταλήγοντας, «όσα έργα και αν υλοποιηθούν, αν δεν πειστούν οι πολίτες να χρησιμοποιήσουν ένα δίκτυο λεωφορείων», το οποίο όμως όπως επισήμανε «πρέπει να είναι αξιόπιστο, εύχρηστο και αξιοπρεπές».
Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.