Ιωαννίδης: Για τα χάλια στις συγκοινωνίες φταίει ο Οδυσσέας

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS Δημοσιεύθηκε 13.5.2018
Ιωαννίδης: Για τα χάλια στις συγκοινωνίες φταίει ο Οδυσσέας
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Ιωαννίδης περνάει στην αντεπίθεση και καταγγέλλει ότι για την κατάσταση που επικρατεί φταίει ο Ελεγκτής.

Μια ημέρα μετά τη λήξη της απεργίας στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Πάφου (ΟΣΥΠΑ), ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Ιωαννίδης περνάει στην αντεπίθεση και καταγγέλλει ότι για την κατάσταση που επικρατεί στις αστικές συγκοινωνίες φταίει ο γενικός ελεγκτής Οδυσσέας Μιχαηλίδης διότι, όπως είπε, τορπιλίζει κάθε συμφωνία που επιτυγχάνεται. Ο κ. Ιωαννίδης ξεσπαθώνει κατά του γεν. ελεγκτή, υποστηρίζοντας πως με τον τρόπο που παρεμβαίνει παραλύει το κράτος και δεν αφήνει κανέναν λειτουργό να κάνει τη δουλειά του διότι όλοι φοβούνται ότι θα βρεθούν κατηγορούμενοι. Συμπεριφέρεται, όπως είπε, ως διευθυντής, υπουργός, γενικός εισαγγελέας και ενίοτε ακόμη και ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας.


Τα προβλήματα, πρόσθεσε, στις συγκοινωνίες προκαλούνται λόγω της στάσης του γενικού ελεγκτή, ο οποίος κάθε φορά που υπάρχει μια συμφωνία την τορπιλίζει. Ο κ. Ιωαννίδης χαρακτήρισε τον γενικό ελεγκτή πολέμιο των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών, σημειώνοντας πως οι αναφορές του ότι ο ΟΣΥΠΑ έλαβε επιπλέον χρήματα ύψους 8 εκατ. είναι αβάσιμες. Αντίθετα, είπε, ο ΟΣΥΠΑ στα 8 χρόνια λειτουργίας του εξοικονόμησε στο κράτος 35 εκατ. ευρώ, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία αστικών συγκοινωνιών Πάφου έχει το λιγότερο κόστος για το κράτος διότι γίνεται συνετή διαχείριση. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΥΠΑ αναφέρθηκε σε ετσιθελικές συμπεριφορές του γενικού ελεγκτή και σε εκδικητική στάση έναντι των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών. Επανέλαβε ακόμη ότι, μετά από 8 χρόνια λειτουργίας των εταιρειών, δεν καθορίστηκε το κόστος ανά χιλιόμετρο και το εύλογο κέρδος.


Επίσης, όπως είπε, ενώ η σύμβαση προέβλεπε κάθε 3 χρόνια να γίνεται αναθεώρηση του κόστους λειτουργίας των εταιρειών, μέχρι σήμερα δεν έγινε ούτε μία φορά παρότι διαφοροποιήθηκαν οι τιμές των καυσίμων, το κόστος συντήρησης και το μισθολόγιο. Ο ίδιος ο γενικός ελεγκτής, είπε, υπηρετούσε στο Υπουργείο Συγκοινωνιών όταν έγιναν οι συμβάσεις για τις εταιρείες αστικών συγκοινωνιών, όμως δεν έκανε καμία παρέμβαση τότε για να τις αλλάξει ή να τις βελτιώσει. Ο κ. Ιωαννίδης ανέφερε ότι ο ίδιος ήταν ο τελευταίος που υπέγραψε αυτήν τη σύμβαση και αυτό έγινε κάτω από αφόρητες πιέσεις διότι τη θεωρούσε προβληματική.


Οι συμβάσεις, τόνισε, έπασχαν, όμως, συνέχισε, ο Οδυσσέας Μιχαηλίδης που παρουσιάζεται, όπως είπε, ως ο εξυπνότερος άνθρωπος στον κόσμο, θα μπορούσε να πάρει μια σύμβαση αστικών συγκοινωνιών από μια άλλη χώρα και να τη συγκρίνει με αυτήν που υπογράφηκε στην Κύπρο το διάστημα που ήταν προϊστάμενος της Υπηρεσίας Ελέγχου του Υπουργείου Μεταφορών. Ακόμη, θα μπορούσε να ελέγξει τους λογαριασμούς του ΟΣΥΠΑ που κατατίθεντο κάθε χρόνο μέχρι το 2014 που ήταν στο Υπουργείο Μεταφορών. Δεν έκανε τίποτε και όταν ανέλαβε γενικός ελεγκτής, τότε διαπίστωσε ότι το υπουργείο έδωσε στις εταιρείες αστικών συγκοινωνιών περισσότερα χρήματα από αυτά που δικαιούνται. Τα τελευταία 8 χρόνια που ισχύουν οι συμβάσεις για τις εταιρείες αστικών συγκοινωνιών, ανέφερε ο κ. Ιωαννίδης, πέρασαν από το υπουργείο 6 υπουργοί, όμως μέχρι σήμερα δεν καθορίστηκε το κόστος ανά χιλιόμετρο που είναι διαφορετικό για κάθε εταιρεία. Δεν καθορίστηκε ακόμη, όπως είπε, το εύλογο κέρδος. Πώς είναι δυνατόν, συνέχισε, ο γενικός ελεγκτής από μόνος του να καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι εταιρείες έλαβαν περισσότερα χρήματα από αυτά που δικαιούνται βάσει των συμβάσεων. Ισχυρίστηκε επίσης ότι όταν λήξουν αυτές οι συμβάσεις όλες οι εταιρείες θα παρουσιάσουν ζημιές πολλών εκατομμυρίων και διερωτήθηκε τι θα γίνει. Αναφερόμενος γενικότερα στην κρατική χορηγία για τις συγκοινωνίες, ο κ. Ιωαννίδης υποστήριξε ότι από την πρώτη μέρα υπογραφής αυτών των συμβάσεων το κράτος αντί να στηρίξει τις εταιρείες τις πολέμησε. Ανέφερε επίσης ότι αν υπολογίσει κανείς σε χρήματα τις εργατοώρες όλων αυτών που ασχολήθηκαν με τις προβληματικές συμβάσεις για 8 χρόνια, τότε θα διαπιστώσει ότι το κόστος είναι μεγαλύτερο από την κρατική χορηγία που δίνεται για τις αστικές συγκοινωνίες. Σχετικά με τις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις, είπε ότι αυτές θα αποφεύγονταν αν αφήνονταν οι λειτουργοί του Υπουργείου Μεταφορών να κάνουν τη δουλειά τους.




Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων
Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Bild: Πιθανό να παγώσουν οι σχέσεις Γερμανίας-ΗΠΑ σε περίπτωση που ο Τραμπ εκλεγεί πρόεδρος
ΚΟΣΜΟΣ

Bild: Πιθανό να παγώσουν οι σχέσεις Γερμανίας-ΗΠΑ σε περίπτωση που ο Τραμπ εκλεγεί πρόεδρος

Bild: Πιθανό να παγώσουν οι σχέσεις Γερμανίας-ΗΠΑ σε περίπτωση που ο Τραμπ εκλεγεί πρόεδρος

Ξεπέρασαν το 1,65 εκατ. οι αφίξεις τουριστών το πρώτο εξάμηνο φέτος - Σταθερά πρώτοι οι Βρετανοί
ΚΥΠΡΟΣ

Ξεπέρασαν το 1,65 εκατ. οι αφίξεις τουριστών το πρώτο εξάμηνο φέτος - Σταθερά πρώτοι οι Βρετανοί

Ξεπέρασαν το 1,65 εκατ. οι αφίξεις τουριστών το πρώτο εξάμηνο φέτος - Σταθερά πρώτοι οι Βρετανοί

Η Ρομπέρτα Μέτσολα έδωσε τον λόγο στους Κύπριους ευρωβουλευτές: «Ευρωπαϊκό και όχι εθνικό ζήτημα το Κυπριακό»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η Ρομπέρτα Μέτσολα έδωσε τον λόγο στους Κύπριους ευρωβουλευτές: «Ευρωπαϊκό και όχι εθνικό ζήτημα το Κυπριακό»

Η Ρομπέρτα Μέτσολα έδωσε τον λόγο στους Κύπριους ευρωβουλευτές: «Ευρωπαϊκό και όχι εθνικό ζήτημα το Κυπριακό»

Νέα κίτρινη προειδοποίηση για υψηλές θερμοκρασίες - Στους 42°C θα φτάσει ο υδράργυρος
ΚΥΠΡΟΣ

Νέα κίτρινη προειδοποίηση για υψηλές θερμοκρασίες - Στους 42°C θα φτάσει ο υδράργυρος

Νέα κίτρινη προειδοποίηση για υψηλές θερμοκρασίες - Στους 42°C θα φτάσει ο υδράργυρος

Η Αϊσέ μιλά για πρώτη φορά στα ΜΜΕ - Το όνομά της ήταν σύνθημα έναρξης της 2ης φάσης της εισβολής
ΚΥΠΡΟΣ

Η Αϊσέ μιλά για πρώτη φορά στα ΜΜΕ - Το όνομά της ήταν σύνθημα έναρξης της 2ης φάσης της εισβολής

Η Αϊσέ μιλά για πρώτη φορά στα ΜΜΕ - Το όνομά της ήταν σύνθημα έναρξης της 2ης φάσης της εισβολής